Pritariu Giedriui. RS3 irgi turejo 5 kemberius. Tai pati virsutini niekaip nepermesi. Lenkai ji is vis issimdavo. Nuo RS4 jie deda 4 kemberius. Severne trecios lates atsisake atrodo del lates S formos problemos. Naish, Gaastra, NS, NP pasiliko su 8 latem. Matyt labiau islenkia stieba, o tai stabilizuoja profili. Aerotech, Severne, MauiSails, Windwingas maziau lenkia stieba saugodami ji nuo luzimu, uz tai profilio stabilizavimui turi prideti papildomu laciu ir kemberiu. Sios bures sakyciau turi buti pigesnes, ir labiau skirtos "paprastiems mirtingiems", komplektuotis su pigesniais stiebais, ir tie stiebai turi laikyti ne vienerius metus.
Visumoje, bure kaip sparnas. Isglisavimui arba isibegejimui reikalingos vienokios bures savybes (profilis), kad pasiekti maksimalu greiti - kitokios. Dizaineriai turi islaviruoti tarp skirtingu savybiu (lektuvuose yra sparnu mechanizacija, bureje plaukiant tik outhoul reguliavimo virvute

) Taip skirtingos bures turi kaskokios privalumus ir trukumus tam tikrom salygom ar plaukimo stiliui.