as tau pasakysiu kaip senu seniausias kemperistas....
tai va...is pradziu turejau priekaba gal 7 metru triju kambariu,bet tampiau tik lietuvoje,patogumas kaip namie arba net geriau ir jautiesi zmogumu,aishku as ja tempiau su 55kw dyzeliu,vaziavao taip pat,nes su priekaba neleki greiciau nei 90km/h. Po to sugalvojau i vokietija nusitempti. Minusai tie,kad negali vaziuoti i miesta o rauni tiesiai i mokamas kemperiu aiksteles ir plaki uz priekaba,elektra,uz zmones,net shuni ir gaunasi brangu. Taciau patogumas tame,kad turi visada prie saves lengva automobili,kuriuo leki kur nori...ir grizti vakare i savo namus.
Kai pardaviau ir nusipirkau mobilu kemperi ant LT VW bazes, dziaugiausi taip pat-viskas viename,taciau turi tureti dar ir namuose lengva automobili.Tai jau papildomos islaidos. Vienas miestui,kitas del balos.
Lietuvoje ir uzsienyje su tokiu jokiu problemu,kadangi jis panasus i paprasta krovinini arba keleivini autobusiuka ir gali jame miegoti kur tik nori kad ir paciame Berlyno ar Paryziaus centre ir nieko nekainuoja. Na tik vietos viduje autobusiuko ribotos,ankstoka,pritaikytas iki 2 zmoniu daugiausia patogiai keliauti nors galim ais bedos ir 4iems.
Na o kemperis Alkovenas su deze ant saves tai jau kita istorija. Lietuvoje no problemo bet uzsienyje nuvaziavus nuo 18-19 valandos policija veja i mokamus kempingus ir deda baudas uz miegojima mieste. Nepatogumas toks,kad kai palieki ji kempinge,kuo vaziuoti pavyzdziui apziureti vietoviu ar i didmiescio centra bei panasiai. Nuvaziuoti gal nuvaziuosi bet problema rasti parkavimo vieta! Pardaviau ir ta,turejau gal 5-6 modelius.
Dabar grizau vel prie priekabos ir galiu garantuoti kad tai 100% geriausias sprendimas! Pirma kaina daug kartu mazesne,erdves daug daugiau,komfortas kaip namie o ne kaip automobilyje ir esi visada mobilus. Zodziu palieki prie juros ir vaziuoji kur nori.
Siaip gali man ir asmenishkai paskambinti,turiu visada tinkamu variantu arba surasiu pigiai....anyway
