...jau vestanty rudenio ryta ,susispraude 4 -iese y a6 sedana, nutareme palekt link Nidos, paskutiny karta siemet kveptelt rytu vejo , o mano tikslas buvo - isbandyt nauja aitvara HP Nemesis 12...
tiesa sakant , abejoniu buvo nemazai, nors ir isliaupsintas forumuose, bet ,geriau issiaiskint pabandzius..nerima kele centrine pusle ,labai siaura ,pripuciama iki 10 psi ir pagaminta is naujos CUBEN medziagos, leidusia nesancia krastine suploninti iki minimumo, siekiant geros sparno aerodinamikos (nors kad rezultatas bus teigiamas, yrode pernykstis Waroo Pro). taciau dabartiniam Cuben -ui gamintojas tvirtina 250 linkimo kartu , 100 proc. isliekant tvirtumo xarakteristikom, bei 100 proc. atsparuma UV (nes laminatui panaudota spektra, o ne anglis ,ar kevlaras,bei padengta uv atspariu sluoksniu)...
siaip, kaitas pasiutas kruopsciai,kokybiskai, armuota kevlaru ir t.t
ploninant pusle ,be abejo,pasiektas didelis kaito uppwindas, ko siekia visi net ir lentu dabartiniai gamintojai,man asmeniskai,tai buvo svarbus kriterijus,renkantis nauja yranki.
testavimo salygos buvo 5-8 m/s vejui, 130/39 lenta.
salia skraide 14 sonic (134 lenta), tai ir 12 HP kabinosi y silpniausia veja analogiskai
tikrai nustebino kaito lowendas bei skridimo greitis, kuris generuoja didesne nei yprasta traukos jega, jau prie 6 metru gali kilti y veja ,neysirezes y lentos kantus (beveik stacia ,atsipalaidavusia poza

)
prie 8 m/s kaitui tarytum ysijungia turbina (sunku kitaip apibudinti)--tiesiog pajauti galinga ,patogu ginkla rankose..sparnas labai stabilus ir prognozuojamas..prie 4.5 m/s gali plaukioti su McCoy tipo lenta..
siaip, kaba ore juntamai, klusniai,gali ,kaip ir su Cab. vaikscioti krantu ,kalbindamas mazules..turningspeed ,aisku ,ne C-es, bet kaip 12 SLE ,manau geresny kol kas sunku sukonstruoti...ir ,be abejo,malonus baro jegos pojutis rankose pakelia nuotaika..
viena is ydomesniu detaliu: paprastai per daug uzdarant sparna ,kaitas turi tendencija kristi-sis net traukos nepraranda, weivui gerai..
is vandens kelti neteko,taciau krante nuo smelio ,vienam - jokiu problemu, tik nereikia ziopsot,nes kilimo greitis didelis...
liftas ,be abejo ,zenklus, bet prie tokiu salygu ,panasias savybes realiai vertint sunku.
kas nepatiko: aitvaro sonuose prisiutos originalios logotipines emblemos,sveriancios gal po 20 gramu
tai kol kas tiek, prie tokiu rudenisku salygu, bandant 12-ka
p.s. nesu joks teemraideris ar dileris
