Gravis rašė:dizainas nelab svarbu. apie 4 speedus jokios info nera.
Taip ir pagalvojau



Papasakosiu šiek tiek apie FLYSURFER SPEED4 LOTUS 12, 15, 18, 21. Ką parašysiu čia, http://www.flysurfer.lt niekada neatsidurs. Bet manau ši informacija Jums bus vertingesnė

SPEED4-ų prototipai buvo dar 2012 m. balandį FLYSURFER-io meet-e Portugalijoj. Daug naujovių, pakeitimų. Tačiau galutinai išdirbti koncepcijos vokiečiams nesisekė. Dėl 8-ės ir 10-ės buvo kaip ir nuspręsta, o va didesniuosius - 12, 14, 17 ir 20 (tokie dyžiai buvo planuojami) dar tuning-avo.
Kai vasarą (liepą?) FLYSURFER-io komanda nuvažiavo filmuoti reklamos High Wind in South Affrica ir Eddy Lansink (2011-aisiais jis dar buvo FLYSURFER-io lentų šefas) paėmė 12-uką ir tas "subyrėjo" per pusvalandį

Buvo nuspręsta leisti 8-ke su 10-ke, o didesnius dydžius atiduoti rinkai "kažkada 2013 m." Apie tai pasiskelbė garsiai. Bet iš esmės visus 2013 m. nieko jiems pagerint ir nepavyko

FLYSURFER SPEED4 LOTUS buvo kuriamas SPEED3 21 pagrindu (tas kite-as šiek tiek skiriasi nuo savo "mažesniųjų brolių"), todėl iš esmės yra SPEED3-io reshape-as. Kupolo fiziniai parametrai (sparno mostas, gylis, "kraštinių santykis") vos ne tokie patys, tačiau sparnas suformuotas kitaip. Po kupolu beveik 5 m. mažiau stropų

Svarbiausia naujiena - FLYSURFER SPEED4 12, 15, 18, 21 bus siuvami iš LOTUS medžiagos. LOTUS pirmiausia dėl to, kad medžiaga realiai atstumia viską, ką bandai ant jos užpilti. Ant kupolo nebus net jokių užrašų - FLYSURFER-is nerado dažų ar technologijos, kuri būtų leidusi tai padaryti. Ispanijoje susitikime pats Armin-as demonstravo, kaip tušiniu brauko per kupolą ir nelieka jokio jokio pėdsako. Dėjau video kiek anksčiau, ten matyti, kad užrašas su markeriu nusivalo paprasčiausiu skudurėliu. Tačiau tai ne vienintelė šauni LOTUS medžiagos savybė. Su LOTUS medžiaga FLYSURFER-is dirba jau 3-i metai. Ji yra pakankamai ištestuota ir išbandyta, todėl FLYSURFER-is žada, kad LOTUS medžiaga:
1. Atstums vandenį ir purvą - kite-as bus švaresnis, prie jo nelips purvas, smėlis, o per lietų kupolas išliks lengvesnis (sako, tiesiog papurtai kaitą ir matosi, kaip vandens lašai nuo jo nusitaško)!
2. Ypač sandari - labai gerai laiko orą, net po kelių metų kite-as puikiai savy laiko orą.
3. Ypač lengva! FLYSURFER-io naudojamų medžiagų svoriai: standartas - 52 g/m2, DELUXE - 42 g/m2, LOTUS - 33 g/m2.
Čiupinėjant medžiagą toks jausmas, kad kite-as pasiūtas iš latekso

Taigi su LOTUS medžiaga kite-as ne tik bus lengvesnis (stabilesnis, geriau kybos ore), bet ir ilgaamžiškesnis - tinkamai prižiūrimas ir po kelių metų skris kaip naujas.
Dar ne viskas

Bar-as? Bar-as lieka tas pats - Infinity Bar 2.0. Bet Ispanijoje buvo parodytas ir 3-ios kartos bar-o prototipas. Jo pasirodymo data - nežinoma.
Visus FLYSURFER SPEED4 LOTUS dydžius bandžiau Ispanijoje. Mums buvo duotos po 3 skirtingas kiekvieno dydžio versijas + nauji tų pačių dydžio SPEED3 DELUXE-ai. Pirmas jausmas buvo, kad SPEED3-i - galingesni. O vėliau supratau, kad tai įpročio problemos. Tiesiog SPEED4-ų bar-ai gerokai minkštesni, o galios atvirkščiai - generuoja daugiau, bet tolygiau. Ir apskritai, kai plaukiau su SPEED4-u, atrodė, kad vėjas lygus lygus - visiškai nejutau gūsių. Jauti, kad pastiprėja vėjas, pasilpnėja, bet viskas taip tolygiai, švelniai. Su SPEED3 jutau gūsius.
Dėl dydžių. Turbūt reiktų paplaukioti gerokai ilgiau, tačiau pirmas įspūdis, kad 18-ukas ir 21-as man nereikalingi. Prie silpno silpno silpno vėjo 21-as buvo velniškai lėtas. Vandeniu ant durų plaukiau, tačiau tas plaukimas buvo ant ribos, rodės tuoj tuoj sustosiu ir nugrimsiu

Beje, dėl high-end'o. Čia Lietuvoj dažnai hebra pasišaipo - "trauk 21-ą"

Dauguma dealer'ių įsimylėjo 18-uką. Jų manymu būtent šis dydis bus labiausiai perkamas. Kai garsiai paklausiau kam tada siųti 21-ą, atsakė - sunkesniems rider'iams. Sutinku, pažįstu vieną žmogų, sverianti 115 kg ir velniškai aukštai (iki 5 m, dantį duodu) šokinėjanti su 21-u. Man nė pusę tiek iššokt nepavyksta. Todėl greičiausiai 18-ukus ir 21-us rekomenduosiu žmonėms su atitinkamai virš 90 kg arba virš 100kg svoriu.
Pats turiu problemą - man LABAI patiko 12-ukas


Stengiausi pasidalinti įspūdžius. Jei per daug nuvažiavau į pievas ir neatsakiau kažko svarbaus, rašykite -atsakysiu.
Nu ir pabaigai reikia dar reklamos


Dar noriu papildyti. FLYSURFER-is SPEED4 8 ir 10 siuvo be "jet-flaps'ų", naudojo tik 3 eiles stropų ir į priekinę briauną kišo vielas. SPEED4 LOTUS bus:
* su "jet-flaps'ais", nes kupolas stabilesnis ir geriau kelia,
* su 4-mis eilėmis stropų, nes anot vokiečių kite-ai skrenda vienodai, o 4-ių eilių labiau nori klientai

* be vielų priekinėje briaunoje, nes pastebėjo, kad kai vėjas suploja sparno nosį, jis mažiau linkęs užskridinėti už galvos, yra stabilesnis, taip pat geriau priima gūsius - geresnis depower-is.