|
Viskas apie kaitus / Discussion about kites
Laisvunas 17 Rgs 2007 01:54
PO SIO SAVAITGALIO kilo keletas minciu kuriomis negaliu nepasidalyti su visais....tai manau labai svarbu,nes noretusi,kad niekada niekada tai nebenutiktu ..... !!!!
1.mintis....Akini kaitioram vis tik siuliciau rinktis ivaziuojant pro energetika.....ladai jau pavojinga ir komplikuota islaukt is upes,ar vaisciot su kaitu tarp tu visu seno uosto konstrukciju......
2.mintis....Nelaime nutiko zmogui kuris visai neplauke varzybose taciau.......Ar nevertetu kaitu varzybose apriboti maksimalaus vejo, stiprumo...nes varzibu karstine - azartas prie tokiu saligu kaip sestadieni tiesiog gali likimo svertus persvert nelaimes naudai......
3.mintis....Duot i snuki kiekvienam kuris jums ziuri i akis ir net nemirksedamas sako,kad jusu kaitas 100%saugus,kad nusidipaverina iki ,,0"....kas be nutiktu...........todel,kad tas zmogus arba tiesiog asilas....arba asilu asilas....
!!!!!Visiems tokiu ,,saugiu kaitu" turetojams.....bukit ytin atsargus esant stipriam gusiuotam vejuj....supraskit du kertinius dalykus-daugiau 80%nenusidipaverina joks kaitas.....o nesekmes atveju jusu kaitas tampa zymiai,zymiai galingesnis nei jus galejot isivaizduoti,nepamirskit,kad kaita valdot JUS ,o jus ne sventasis ir visuomet galit suskelt kokia lemtiga klaida !!!!!
Chebra,susimkim ir pasidarykim visi isvadas.....kitaip kiekvienas gali but sekantis......
Paskutinį kartą redagavo Laisvunas 17 Rgs 2007 13:42. Iš viso redaguota 2 kartus.
CIBAS Burlentės,kaitai,surfingas-prekyba,mokyklėlė www.cibas.ltIrangos remonts... +370 69924884 +370 52359350
-

Laisvunas
-
- Pranešimai: 1404
- Užsiregistravo: 07 Gru 2004 02:39
- Miestas: Vilnius
- Burės numeris: 16
eugenijus 17 Rgs 2007 09:01
Turejau incidenta prie molo. Pute daug ir lijo. Kaitas buvo permirkes, pasekoje savybes jo ...Spejau atsisegti !
Butu gerai susiorganizuoti generatoriu ir TURBINKE, nupjaustytumem tuos styranciu gelezius Akiny.
P.S. Sutinku, kad su kaitu saugiau prie Energetiko.
slingshotsports.com facebook: Slingshot Lithuania http://www.sskites.ltskype: s.v.k.eugenijus tel.nr. +37065077666
-

eugenijus
-
- Pranešimai: 560
- Užsiregistravo: 02 Vas 2005 22:46
- Miestas: Palanga
- Burės numeris: 0
-
Tata 17 Rgs 2007 10:33
...tiksliu ivykio aplinkybiu nezino niekas
isskyrus viena zmogu, kuris kele kaita.
gal jis papasakotu bent kokiu niku
viska issamiai del sventos ramybes, tiesiog kad zinoti.
aisku kaip diena:
kad kaito pakelimui vietos ten nebuvo - 20 ar 30m?
kad Dainius neispainiojes iki galo stropu liepe kelti kaita;
taciau kas po to mazgelis ant dipawerio stropos ir kaitloopas
ar trukusi galine stropa?
laukiame komentaru mes kaitfiestos dalyviai ir
manau visi kaitsheimos nariai.
ps naudokite shalmus bachuriukai
-

Tata
-
- Pranešimai: 380
- Užsiregistravo: 28 Gru 2004 22:06
- Miestas: wilno
-
Kancler 17 Rgs 2007 10:41
ivykio liudininkai yra net 4, trys mate nuo molo kaip viska svyko, o kodel kele vso nepavejui kaita gali atsakyt tik tas kuris kele ir kodel kele ne i vandens puse, ir kele prie spat pastata, ten grubiai juk max 30 o gal ir maziau atstumas
o viska svyko plius minustaip:
Dainius preis tai jau plaukiojo, per ta laika kol jis buvop ant kranto pasikeite vejo kriptis, jis vel kele, ir ji lupo nuo zemes, tada mete ant zemes, ant aupsauginiu aptvareliu mediniu, ka dja skabino tai faktas, nes suplesytas hidriakas, plius kaip bebutu keista, jsi net nebande atsisegti kai ji truktelejo, o isikabino baro, tik po tai kai ji teske i zeme matyt prarado samenoe ir paleido bara, iskart poto pagavo vejas/gusis kaita ir ji tiesiai mete i pastato siena, mire vietoj, nes pribegus prie jo jau puslo neturejo is ausu bego kraujas, per grubiai penkiolika minuciu pamelo veidas, greitoji galejo tik konstatuoti mirti
salmas, leimene gal but butu isgelbejusi gyvybe
-

Kancler
-
- Pranešimai: 1407
- Užsiregistravo: 10 Lie 2006 17:13
-
Marijonas 17 Rgs 2007 12:07
Kancler rašė:o kodel kele vso nepavejui kaita gali atsakyt tik tas kuris kele
nesupratau... tai kele pavejui ar kampu i veja???
Kas nori šviesti, turi degti.
-

Marijonas
-
- Pranešimai: 703
- Užsiregistravo: 27 Bir 2006 12:30
- Miestas: Vilnius
Kancler 17 Rgs 2007 12:31
nezinau kaip kitaip issireiskit kaip tik "beveik pavejui"
-

Kancler
-
- Pranešimai: 1407
- Užsiregistravo: 10 Lie 2006 17:13
-
CHloras 17 Rgs 2007 12:46
Techninis klausimas.
Kadangi pats kaitais neplaukioju, Cibo laiske radau man nezinomu terminu, gal kas galetumete placiau papsakoti kas yra "nusidipaverina iki ,,0" ar iki 80%" ? Kas cia per procesas?
CHloras_138
-

CHloras
-
- Pranešimai: 231
- Užsiregistravo: 31 Geg 2007 15:39
- Miestas: Default
- Burės numeris: 138
-
Kancler 17 Rgs 2007 12:49
tai reiskia kad net atleidus bara ir depoweri kaitas vistiek turi keliamaja galia
-

Kancler
-
- Pranešimai: 1407
- Užsiregistravo: 10 Lie 2006 17:13
-
gmarius 17 Rgs 2007 17:23
Kancler rašė:nezinau kaip kitaip issireiskit kaip tik "beveik pavejui"
Mano nuomone atsakingas yra tas zmogus kuris prisiseges aitvara, jis parodo ar paleist aitvara ar ne, pasiziuri ar viskas gerai su aitvaru,ivertina salygas ir savo galimybes.. Siuo atveju nelaime nutiko patyrusiam kaitiorui, nemanau, kad imanoma nepastebeti kurios krypties vejas pucia, kai pucia 20m/s ir daugiau.. Net negaliu isivaizduoti kaip prie tokio vejo atrodytu 9m2 aitvaro pakelimas pavejui.
-

gmarius
-
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 05 Gru 2006 05:03
-
eugenijus 17 Rgs 2007 17:41
Kancler rašė:ivykio liudininkai yra net 4, trys mate nuo molo kaip viska svyko, o kodel kele vso nepavejui kaita gali atsakyt tik tas kuris kele ir kodel kele ne i vandens puse, ir kele prie spat pastata, ten grubiai juk max 30 o gal ir maziau atstumas
o viska svyko plius minustaip: Dainius preis tai jau plaukiojo, per ta laika kol jis buvop ant kranto pasikeite vejo kriptis, jis vel kele, ir ji lupo nuo zemes, tada mete ant zemes, ant aupsauginiu aptvareliu mediniu, ka dja skabino tai faktas, nes suplesytas hidriakas, plius kaip bebutu keista, jsi net nebande atsisegti kai ji truktelejo, o isikabino baro, tik po tai kai ji teske i zeme matyt prarado samenoe ir paleido bara, iskart poto pagavo vejas/gusis kaita ir ji tiesiai mete i pastato siena, mire vietoj, nes pribegus prie jo jau puslo neturejo is ausu bego kraujas, per grubiai penkiolika minuciu pamelo veidas, greitoji galejo tik konstatuoti mirti
salmas, leimene gal but butu isgelbejusi gyvybe
Kazkas cia nesueina toj istorijoj.
P.S.
plius kaip bebutu keista, jsi net nebande atsisegti kai ji truktelejo, o isikabino baro tik po tai kai ji teske i zeme matyt prarado samenoe ir paleido bara, iskart poto pagavo vejas/gusis kaita ir ji tiesiai mete i pastato siena, mire vietoj
Kazkada rasiau, kad daug kartu maciau, extre... sitacijoje zmogus dazniausiai iskimba i bara ir nepaleidzia ( instinktyviai ) siuo atveju, tokio tipo kaitas uzsidaro ir turi max trauka, bet kodel paleidus bara ji tieske i siena, tai nesuprantu.
Na prie tokio vejo, daug kas neprognozuojama.
Na ir dar Kancler . Ivardink nors viena, kuris kele ta diena kaita nuo vandens.
Paskutinį kartą redagavo eugenijus 17 Rgs 2007 18:06. Iš viso redaguota 3 kartus.
slingshotsports.com facebook: Slingshot Lithuania http://www.sskites.ltskype: s.v.k.eugenijus tel.nr. +37065077666
-

eugenijus
-
- Pranešimai: 560
- Užsiregistravo: 02 Vas 2005 22:46
- Miestas: Palanga
- Burės numeris: 0
-
vejas 17 Rgs 2007 17:55
eugenijus rašė:Kancler rašė:ivykio liudininkai yra net 4, trys mate nuo molo kaip viska svyko, o kodel kele vso nepavejui kaita gali atsakyt tik tas kuris kele ir kodel kele ne i vandens puse, ir kele prie spat pastata, ten grubiai juk max 30 o gal ir maziau atstumas
o viska svyko plius minustaip: Dainius preis tai jau plaukiojo, per ta laika kol jis buvop ant kranto pasikeite vejo kriptis, jis vel kele, ir ji lupo nuo zemes, tada mete ant zemes, ant aupsauginiu aptvareliu mediniu, ka dja skabino tai faktas, nes suplesytas hidriakas, plius kaip bebutu keista, jsi net nebande atsisegti kai ji truktelejo, o isikabino baro, tik po tai kai ji teske i zeme matyt prarado samenoe ir paleido bara, iskart poto pagavo vejas/gusis kaita ir ji tiesiai mete i pastato siena, mire vietoj, nes pribegus prie jo jau puslo neturejo is ausu bego kraujas, per grubiai penkiolika minuciu pamelo veidas, greitoji galejo tik konstatuoti mirti
salmas, leimene gal but butu isgelbejusi gyvybe
Kazkas cia nesueina toj istorijoj. P.S. plius kaip bebutu keista, jsi net nebande atsisegti kai ji truktelejo, o isikabino baro tik po tai kai ji teske i zeme matyt prarado samenoe ir paleido bara, iskart poto pagavo vejas/gusis kaita ir ji tiesiai mete i pastato siena, mire vietoj Kazkada rasiau, kad daug kartu maciau, extre... sitacijoje zmogus dazniausiai iskimba i bara ir nepaleidzia ( instinktyviai ) siuo atveju, tokio tipo kaitas uzsidaro ir turi max trauka, bet kodel paleidus bara jis tieske i siena, tai nesuprantu. Na prie tokio vejo, daug kas neprognozuojama. Na ir dar Kancler . Ivardink nors viena, kuris kele ta diena kaita nuo vandens.
as vienam keliam pilka 9 m2 Cabrinha nuo vandens puses. Sektinas pavyzdys:)
-
vejas
-
- Pranešimai: 46
- Užsiregistravo: 30 Geg 2006 21:13
- Miestas: Vilnius, Kaunas, Dreverna, Nida
Egis 23 17 Rgs 2007 18:16
kazkada tenerifeja Klauso vokietukas mane ismoke kaip reikia tvarkingai pakelineti ir nuleidineti kaita; dar perspejo - 99% nesamoniu ivyksta krante - pakelinejant ir nuleidinejant kaita.
Nenoriu ant nieko varyti, bet matydamas mokinukus lietuvoje daznai pagalvoju kad apie nuleidima ir pakelima ju niekas nemoko. Yra "svarbesniu" dalyku - kaip pasokti, uzlupinti etc.
Net krooooti bicai, paprasyti pakelti kaita daznai nepaiso elementariu taisykliu. Tokiu kaip "nepaleidi kaito kol nepamatai mano nykscio iskelto i virsu" ....
Nepatingekit xebryte, paaiskinkit kitiems ir patys laikykites tu taisykliu - saugiau ir jums ir kitiems bus!
Egis 23
-

Egis 23
-
- Pranešimai: 244
- Užsiregistravo: 18 Spa 2004 09:54
- Miestas: Wilno
-
eugenijus 17 Rgs 2007 18:18
Labiau tiketinas variantas, kad prie tokio vejo kaitas galejo issiversti.
slingshotsports.com facebook: Slingshot Lithuania http://www.sskites.ltskype: s.v.k.eugenijus tel.nr. +37065077666
-

eugenijus
-
- Pranešimai: 560
- Užsiregistravo: 02 Vas 2005 22:46
- Miestas: Palanga
- Burės numeris: 0
-
cliff 17 Rgs 2007 18:19
Egis 23 rašė:kazkada tenerifeja Klauso vokietukas mane ismoke kaip reikia tvarkingai pakelineti ir nuleidineti kaita; dar perspejo - 99% nesamoniu ivyksta krante - pakelinejant ir nuleidinejant kaita.
Nenoriu ant nieko varyti, bet matydamas mokinukus lietuvoje daznai pagalvoju kad apie nuleidima ir pakelima ju niekas nemoko. Yra "svarbesniu" dalyku - kaip pasokti, uzlupinti etc.
Net krooooti bicai, paprasyti pakelti kaita daznai nepaiso elementariu taisykliu. Tokiu kaip "nepaleidi kaito kol nepamatai mano nykscio iskelto i virsu" ....
Nepatingekit xebryte, paaiskinkit kitiems ir patys laikykites tu taisykliu - saugiau ir jums ir kitiems bus!
Egis 23
IKO moko.... nors turiu akivaizdiu pvz. ,kad kai kurie mokytojai ishvis apie sauguma, saugu elgesi ant kranto , pakelima ir nuleidima nepasako beveik nieko...
http://www.hero.ltGoPro kameros ir priedai | SUUNTO , Garmin laikrodziai <<<< -- spec kaina extreme-sports.lt skype : paulius_cliff
-

cliff
-
- Pranešimai: 557
- Užsiregistravo: 12 Gru 2004 19:32
- Miestas: KAUNAS
-
dominykas 17 Rgs 2007 18:40
kazkiek idomios statistikos:
"1. The most experienced riders appear to put themselves at the greatest risk.
Experience
4 or more years = 42%
3 years = 23 %
2 years = 15%
up to 1 year = 17%
2. Older riders in their late 30’s and 40’s appear to be at highest risk. NOTE: there is NO information available regarding serious but survivable injuries which could significantly differ from this summary. That is, just because you are fairly young doesn’t mean you have a free “Get Out of Jail” (and avoid injury card)!
Age
Average age = 39
Age range, 18 to 61
3. The majority of fatalities happened during launching and landing near or onshore.
Task
Launching 23%
Riding 46%
Landing 31%
4. The majority of fatalities happen in the fall closely followed by the spring. Early and late season conditions (more extreme weather, overconfidence or lack of recent time on the water, etc.) may be responsible in part for these trends.
Season
Fall 42%
Winter 14%
Spring 27%
Summer 17%
5. Riders were lofted in 67% of the cases.
6. Gusty winds were reportedly a factor in 67 % of cases (related to squalls or wind shadow from shore obstructions). Violent weather from squalls were reported to factor in 52% of the cases.
Wind range
Average = 28 kts.
Range = 12 to 50 kts.+
7. Insufficient distance or buffer from hard objects was a factor in 65 % of the cases.
8. Wind direction such as dead onshore winds factored in 58% of the cases.
9. Kiteboard leashes (NOT kite leashes), were a factor in 10 % of the cases.
10. Reportedly riders received warnings about conditions and/or going out in about 10 % of the cases.
So, what can you conclude from this evaluation?
Experience can breed overconfidence and poor kiteboarding practice. Just because you may have gotten away with marginal practices doesn’t mean you always will. Take a fresh, careful look at how you kiteboard and your safety practices. The time to do this is before you have a go to in the School of Hard Knocks.
Riders are most at risk near land during launching and landing. Additional precautions, such as launching unhooked in the case of “C” kites, launching and landing without stoppers engaged on hybrid kites and being ready to emergency depower your kite at anytime, proper weather planning, maintenance of a proper buffer, etc. all can go to reducing risk during your time on and near land.
Be particularly cautious during the fall and spring. More powerful weather patterns can occur. Also, early season riders may be rusty or prone to go out in excessive conditions while late season riders may be prone to overconfidence and still go out in these excessive conditions.
Avoid onshore and excessively gusty winds either from squalls or from land wind shadow effects or other sources. Your odds of injury go way up in such conditions. Practice proper “anti-lofting” procedures whenever you kite (keeping the kite low and going if supported by launch conditions, avoiding squalls/excessively gusty winds, get offshore and stay there until time to come in, avoid line tangles, gear failures, etc.).
Always maintain a proper downwind buffer from hard objects. A 100 m is a good goal and even more in excessively gusty conditions, which should be avoided anyway!
Avoid using board leashes. The majority of riders really don’t need them unless they ride in areas of adverse currents, hypothermic waters, heavy surf or other special advanced conditions that may not readilly permit body dragging upwind. Body dragging upwind should ideally be learned before water starting, this skill is so fundamental to proper kiteboarding.
Carefully consider well intended advice. Always seek such advice in advance before confronting new conditions, e.g. launches, gear, weather, etc.. Sticking to your guns particularly in unfamiliar conditions may see you in a “gunfight” with mother nature with you as the loser. Proper pro kiteboarding training in a must.
Remember, kiteboarding losses per 100,000 may not be all that bad when compared to some other activities. The picture might not be quite as rosy if calculated based upon hours kiteboarded. Also, many more riders are injured kiting than are killed and by the same causes. So remember, knowledge, good practice and judgment could see you well excluded from that special club of the kiting injured.
FKA, Inc.
Rick Iossi"
-

dominykas
-
- Pranešimai: 800
- Užsiregistravo: 24 Bal 2005 10:55
- Miestas: Panevezys
Grįžti į Viskas apie kaitus / all about kites
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių
|
|