Puslapis 12

kodėl didėja lentos svoris?

UNREAD_POSTParašytas: 04 Lap 2004 23:28
Trupinelis
Sveiki,

pagal aprašymus internete mano lenta Seatrend 100 turėtų sverti 9 kg.
Uždėjau ant svarstyklių - 15 kg.!
Vandens lyg ir nebėra - išvarvinau. Kas ten dar gali tiek sverti???

Na matosi, kad ji kažkiek paklijuota, bet ar gali būti 6 kg špaklio???

Špaklius

UNREAD_POSTParašytas: 04 Lap 2004 23:56
Bobas32
Geriau įsižiūrėk - gal lentą kokie statybinikai špakliavo? Skiediniu?
Žiemai siūlau vežti Vilniuje pas Neniškius, Kaune Voveriui. Arba reikia pragręžti skylę lentos nosyje, išsukti ventilį ir džiovinti mažiausiai kelis mėnesius. (Arba pakeisti svarstykles) Gerai būtų kintama temperatūra (bet ne iki užšalimo). Dar manau Darius77 gali šia tema pasisakyti.
:rr:

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 10:47
Rasius321
Mano slalominis laivas, originaliai svėręs 7kg, dabar sveria 11kg... :shock: Ne tai kad aš priežąsties nežinočiau - į ją per visus galus sunkiasi ir iš jos per visus galus sunkiasi (po kiekvieno plaukiojimo gali būti kad visą kg išvarvinu).

Taigi, gal gali kas pasidalinti žiniomis, kaip remontuoti lentą, kad per suremontuotas vietas vandens nesiurbtų? Ir kaip džiovinti (planuoju žiemą padžiovinti gerai ir paremontuoti) - kaip ten su ta skylute nosyje? Aišku, nesitikiu kažkaip stebuklingai ją atgaivinti, nes visas viršus jau minkštas - metuose lentutė...

Jaučiu, kad gal dar gali tekti su ja paplaukioti, nes mano septyniukė tuoj tuoj pasibaigs, stiebas jai jau nuo vasaros vidurio įskilęs per sujungimą (vidinė dalis), vienu žodžiu, reikės apsipirkinėti...

Remontas

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 11:15
Bobas32
Pragręži nosį ir pastatai lentą stačią. Iš pradžių vanduo bėgs nuo savo svorio. Tas bėgimas matysis tuom - kad prie lentos ant žemės bus drėgna. Vėliau reikia tą lenta šildyti - aušinti. Tokiam temperatūriniam režime lenta pašalins dar šiek tiek vandens. Gerai tinka palikinėti kur nors balkone (neužšąlančiame) kad dieną pakaitintų saulė - vakare atvėstų. Na o užtaisyti skyles tai reikia taip kaip ir remontuoti. Randi ir taisai. Kuom remontuoti ir taisyti geriau pasakys kiti. Aš pats lentų neremontuoju ir visada vežu tiems - kas tuo užsiima pastoviai. Tačiau žinau kad iš 1 litro vandens išvarvinti 800gr galima per kelias savaites, o likę 200 gramų šalinsis kokius kelis mėnesius.
:rr:

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 11:50
Rasius321
Tas bėgimas matysis tuom - kad prie lentos ant žemės bus drėgna

Cha cha cha, prajuokinai! Pas mane per 1h po buriavimo išbėga gal puslitris :( Ant žemės būna truputį drėgna, todėl statau bliūdelius...

Dziovinimas

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 11:59
Darius 77
Yra daugybe pokalbiu i-nete sia tema (kaip isdziovinti), bet dazniausiai visi pasisakymai prasideda fraze: "as pats to nebandziau, bet girdejau, kad...". Ir pats taip galiu pradeti :roll: Na, o pragrezta skylute uztaisyti, tai jau labai elementaru. Nors mano F2 gamybos technologija labai idomi: visa lenta aptraukta kokia tai plevele... nei sveisti, nei spakliuoti, nei klijuoti :cry: Praleidima uzklijavau klijais, skirtais auto stiklu iklijavimui: jie sukieteje lieka kaip guminiai.

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 12:41
Zilvis
jei lenta buvo/yra kiaura ir siurbia vandeni - tai jau rimtos bedos. Skylute nepades - pro ja galima isleisti didziaja dali vandens, bet dar nemazai vandens liks toje poringoje maseje kuri uzpildo visa lenta. Galbut galima bandyti dziovinti per visa ziema siltoje patalpoje pragrezus kelias skylutes, gal pades...
Bet geriausia tuo rupintis nuo pat pradziu - jei idauzet lenta ir ji gavo pro ta skyle vandens, reikia is karto tuo uzsiimti - atlupti stiklo audini iki putplascio ir dziovinti tol kol bus visiskai sausa. Tik tada uzklijuoti. Bet tam paprastai reikia nemazai laiko.

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 13:31
Mantas
neskite lentas i suomiska pirti :)
pats to nedariau :lol: , tiesiog kilo tokia mintis, gal greiciau isdzius.
Ir nepamirskite ilgam... :lol: o tai dar poto perdzius :lol:

Dziovinimas

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 16:47
Darius 77
Yra tokia fizika, kad vakume vanduo uzverda greiciau. Pats bandziau: ~+30°C vanduo uzvire prie ~ -0.9 at. Tuo pagristas medienos dziovinimas vakuminese dziovyklose. Taigi: jei lenta laikyti vakume (pakankamai giliame) siltai (nors +35°C), tai garavimas vyksta zymiai intensyviau. Tik sis metodas brangokas: reikia ilgokai burzginti kompresoriu.

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 16:56
Edas50
Blyn, tai gal paprasciau nuvezti lenta i medienos dziovykla??? :roll:
Greitai, manau pigiai, ir neskausmingai...

Re: Špaklius

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 17:08
Trupinelis
Bobas32 rašė:Geriau įsižiūrėk - gal lentą kokie statybinikai špakliavo? Skiediniu?
Žiemai siūlau vežti Vilniuje pas Neniškius, Kaune Voveriui. Arba reikia pragręžti skylę lentos nosyje, išsukti ventilį ir džiovinti mažiausiai kelis mėnesius. (Arba pakeisti svarstykles) Gerai būtų kintama temperatūra (bet ne iki užšalimo). Dar manau Darius77 gali šia tema pasisakyti.
:rr:


Gal prie lentos ventilio prijungti kompresoriuką ir traukti orą.
Šviežias pateks per skyles lentoje ir lenta džius. Efektas tas pats kaip Bobas aprašė su šildymu/šaldymu, bet viskas turėtų vykti greičiau.

Siurbti ora

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 17:26
Darius 77
Pabandyti verta. Tik reikia sugaudyti dregme pries kompresoriu, na bent jau vandeni. Jei pavyktu lenta prisildyti iki nepavojingos temp (tarkim kokiu 50°C), tai turetu but neblogas rezultatas.

Dziovykla medziui

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 17:29
Darius 77
Beje jei medzio dziovykla vakumine, tai tikrai verta pabandyti

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 17:49
Efca 374
su kompresorium gali ir nebūti siekiamo rezultato, oras susiras sau lengviausią kelią ir juo cirkuliuos, apeidamas kitas vietas, o su vakumu turėtų būti geriau. tik gal vakumas turėtų būti ir aplink lentą, o ne šiaip maišas ir kompresorius, bo įtariu gali sumažėti lentos litražas.

UNREAD_POSTParašytas: 05 Lap 2004 17:57
avantmov
vienu atveju gausis buriuojantis paplotelis, kitu--balionėlis...
p.s.plistirolo lydimosi temp. 60 C