Puslapis 12

noriu ilipt i kojakilpes

UNREAD_POSTParašytas: 22 Geg 2006 21:55
zygis
Sveiki,

visu pirma aciu geram zmogui, nepatingejusiam ilipt i vandeni, kad pamokytu mane beach starto penktadieni. O:)

Esu pramokes kabet ant trapecijos ir noreciau ilipt i kilpas, bet kai bandau link ju nusigaut, lenta pasisuka arba pavejuj arba i veja. Glisuodamas vairuot bandau perkeldamas daugiau svorio vienai arba kitai kojai, taciau tos koju padetys anaiptol nesutampa su kilpu padetim. Ar tai reiskia jog neteisingai kabu ant trapecijos?

Gal kas zino kur rast paveiksliuku apie bures traukos centra ir jo padeti lentos atzvilgiu, plaukiant skirtingais kursais?

...

UNREAD_POSTParašytas: 22 Geg 2006 22:03
Bedebesiukas
As tau, kaip katik pats ismokes i jas ilipti, galiu pasakyti, kad man buvo ta pati problema. vos tik stengdavausi ikisti koja i kojakilpes- lenta priesveja.
Pasirodo sarnyras buvo permazai i prieki pastumtas. Susireguliavus sarnyra- problema issisprende ir jau stoviu jose. Tai vat. Protingesniu patarimu lauk is labiau patyrusiu :roll:


p.s. ner uz ka :wink:

UNREAD_POSTParašytas: 22 Geg 2006 22:09
ezhys
Tu cia kazkaip sudetingai viska.. jei galwosi apie visokius bure traukos centrus lentos atzvilgiu tai niekada neilipsi i kilpas. Palik teorija sedintiems ant kranto! :D

Pirmas dalykas: glisas neilipus i kojakilpes nepatyrusiam plaukikui greitai baigiasi (katapulta ar kitas susivartymo budas), taip kad mana tu istikruju neglisuoji dar.

I kojakilpes galima ilipti dviem budais:

1) Kai bureje yra pakankamai jegos, statai lenta truputi pries veja, stengiesi kabeti ant bures ir po truputi lipi i kilpas, ilipes i kilpas pritrauki desine ranka, o stieba pastumi i veja, kad pasisuktum truputi pavejui ir tada isglisuoji. Sis variantas yra saugesnis, nes isvengi katapultu apie kurias minejau anksciau, taciau bureje turi but tikrai daug jegos.

2) Kai jauti kad lenta traukia ir jinai po truputi igauna greiti, pasuki ja truputi pavejui ir uzdarineji bure. Kai lenta prades judet pastebimai greiciau, eik link lentos galo ir lipk i kojakilpes. Sitas budas tinka ir prie mazesnio vejo, taciau nera toks saugus kaip pirmas.

Tikiuosi parasiau pakankamai aiskiai, kad pats galetum pamegint ir tau pasisektu! :) Sekmes!

...

UNREAD_POSTParašytas: 22 Geg 2006 22:18
Bedebesiukas
Pirmas jioziko paminetas budas tikrai geras, tik, man asmeniskai, jis iseina, kai buna daug vejo (pvz sekmadieni) tada pasisuku labai stipriai pries veja, praktiskai atsiduriu vandenyje, ikisu kojas i kilpas ir tada pasisuku pavejui ir vejas tiesiog isplesia is vandens ir belieka megautis glisu :roll:

Re: noriu ilipt i kojakilpes

UNREAD_POSTParašytas: 22 Geg 2006 23:00
Romas
zygis rašė:Sveiki,

visu pirma aciu geram zmogui, nepatingejusiam ilipt i vandeni, kad pamokytu mane beach starto penktadieni. O:)

Esu pramokes kabet ant trapecijos ir noreciau ilipt i kilpas, bet kai bandau link ju nusigaut, lenta pasisuka arba pavejuj arba i veja. Glisuodamas vairuot bandau perkeldamas daugiau svorio vienai arba kitai kojai, taciau tos koju padetys anaiptol nesutampa su kilpu padetim. Ar tai reiskia jog neteisingai kabu ant trapecijos?

Gal kas zino kur rast paveiksliuku apie bures traukos centra ir jo padeti lentos atzvilgiu, plaukiant skirtingais kursais?


Gal pameginti vairuoti labiau bure. Didejant greiciui, kad islaikyti pastovu kursa, stiebas automatiskai (kojos taip pat) turetu judeti link galo. Kojoms priartejus arciau kilpu jau bus nesunku i jas ikisti. Ilipimas i kilpas tai procesas ne suolis.

UNREAD_POSTParašytas: 22 Geg 2006 23:12
zygis
ezhys rašė:glisas neilipus i kojakilpes nepatyrusiam plaukikui greitai baigiasi (katapulta ar kitas susivartymo budas), taip kad mana tu istikruju neglisuoji dar.


manau, kad glisuoju, tiesa tai jog neilgai toj busenoj istveriu, tenka dribt arba stabdyt.

Tas pirmas budas man kol kas nelabai realus atrodo, jei nueinu link kojakilpiu neglisuodamas, lenta atsistoja piestu, o padaryti tai gretai puciant stipriam vejui ko gero dar ne mano sugebejimams.

Antra buda ir sarnyra pastumt bandysiu. :D

Beje, kas priklauso nuo trapkilpiu ilgio, neskaitant patogumo?

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 01:26
Gedas LTU76
eziau, kas yra glisavimas? Manau, jog tai greičio padidėjimas, prie tokios pat, ar net mažesnės būrės traukos jėgos. Iš to seka, jog glisavimui nėra būtinas sąlyga stovėjimas kojakilpėse. Tiesa, glisuoti be kojakilpių nėra taip patogu, kaip jose ;)
Zygi, dėl ko tau užsisuka lenta į vėją? Nes užspaudi lentos galą didesne jėga, nei vairas, burė ir lenta kreipia ją judėjimo kryptimi. Tiesiog, jei jau glisuoji ne kojakilpėse, tai daugiau jėgos atiduok trapecijai. Atpalaidavęs rankas, pamatysi, jog tave burė traukia viesai smagiai ir tam, kad ją atsvertum, turi pajudėti atgal (link išsavojų kojakilpių). Atgal judėk išlėto, ant pirštų galų, kad nepažeistum pusiasvyros, tarp lentos judėjimo krypties ir visų kitų jėgų, kurių mums žinoti nereikia. Tiesiog, jei glisuoji tiesiai, tai ta pusiausvyra yra. Kuo labiau judėsi atgal, tuo didės greitis ir bus "smagiau". Dėl to pajutęs netoliese ęsančią priekinę kojakilpę kišk į ją koją. Pratinkis prie jos ir net tą pačią dieną bandyk surasti ir galinę kojakilpę. Ir nepamiršk, jog nuolat turi kuo labiau naudoti trapeciją, o ne tik rankų jėgą, jei esi užsikabinęs už trapkilpių.
Ilgesnės trapecijos kilpos, padės lengviau, pradžioje, išglisuoti ir susirasti kojakilpes. Galėsi užsikabinti dar neglisuodamas ir sulipti į kilpas. Bet kai pradėsi normaliai glisuoti abiejose kilpose, trapkilpes trumpink, nes gali įgauti ydą - buriuoti pritūpus, o ne išsitiesus.
Stenkis mokintis kuo lygesniame vandenyje, nes glisavimas chope, be kojakilpių ne pati geriausia kombinacija.

Galima išglisuoti visą jėgą perduodant rankomis, be trapecijos. Tai patogiau, kai vandens paviršius labai banguotas ir reikia greitos kontrolės pasiekimo, bet tai galėsi išbandyti, kai mokėsi paprastesnį, pirmą būdą.

tai tiek ;)

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 01:39
zygis
ačiu Gedui uz išsamu paaiškinima. Bandysiu mokytis toliau :D Kad tik vėjas ir toliau taip pūstu kaip sekmadienį

...

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 01:47
Bedebesiukas
zygis rašė:ačiu Gedui uz išsamu paaiškinima. Bandysiu mokytis toliau :D Kad tik vėjas ir toliau taip pūstu kaip sekmadienį


gal ciut ciut maziau :roll:
na nors pakol bure mazesne rasiu :lol:

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 02:43
Krizas
Na aš irgi pradinukas. Bet glisuoju ne kojakilpese kartu su hebra. Ir skirtumo didelio nėra (tik 2 atvejais iš 3 aš glisuoju truputį lečiau, nei jie). Bet distancija įveikiu ne problemų. Jei didelį greitį išlaužiu, tenka atleisti burę, nes dėl bangų nestabiliai lenta stovi po kojomis :(
Pats mokinuosi įstoti į kilpas ir deja padariau lemtingą katapultą :(. Po to remontas.

Mano praktinis pastebėjimas yra toks. Kadangi kojų padėtis paskeičia, tai turi išmokti užpakalinės kojos jėgą kompensuoti burės padėtimi. Aš ją paduodu į priekį ir į pavėjinę pusę. Jei stovėčiau ne arti kilpų, tai mane pasuktų pavėjui. Geriau pabandyk neglisuodamas, surasti tokią burės padėtį.
Tokia tad mano praktika.

Aš pagal guycribb siūlymą stačiau iš pradžių priekinę, po to galinę kojas. Dariau tai neskubėdamas, stabiliai glisuodamas. Bet kelis kartus įkišus priekinę koją ir dar neįkišus galinės vėjuo gūsis pasiūlydavo man tinktelti per lentą. Kaip supratu per ilgai laukdavau. O nauja padėtis dar neįprasta, tad situacijos nevaldydavau.

Tiesa, yra kitas variantas - statyti iš pradžių užpakalinę koją.


http://www.guycribb.co.uk/userfiles/documents/Slip%20into%20Something%20More%20Comfortable.pdf

...

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 02:47
Bedebesiukas
na ispradziu ismokau su 2/1 kojakilpiu padetimi ilisti i kilpas, pirma statant galine koja, poto su 2/2 pirma statant priekine koja.
vat istiesu kuo man nepatinko pirma kisti priekine koja, nes pereboras=katapultai. na bet dabar jau abi kojos kazkaip issilavino ir lenda kada reikia.

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 12:59
Rasius321
Ką aš galų gale supratau, kai mokinausi glisuoti ir lipti į kilpas - ant lentos negalima stovėti. Į ją tik reikia remtis. Tarp kitko - pakankamai švelniai (kai jau esi kilpose ir gaudai greitį, prasideda kitokios dainos). Tik pradėjus glisuoti, lentos nosis pradėdavo kraipytis, lenta siūbuoti ir galų gale tekdavo stabdyti. Supratau, kad taip atsitinka greičiausiai dėl to, kad aš stoviu ant lentos ir balansą stengiuosi išlaikyti kojomis - maigydamas tai pirštais tai kulnu. Glisuojanti lenta yra valdoma ne tik bure, bet ir lentos pakreipimu - numygsi priešvėjinį bortą - užsisuks prieš vėją, numygsi pavėjinį - pasisuks pavėjui. Todėl išglisavus ir bandant įlipti į kilpas, labai svarbu stengtis išlaikyti lentą plokščią ir neminti ant priešvėjinio borto (nes užsisuksit prieš vėją ir glisas baigsis). Aišku, to pasiekti 100% nepavyks, todėl prieš lipant į kilpas sveika net pakreipti kursą kiek pavėjui - kad kompensuotum bandymo metu atsirandantį užsisukimą prieš vėją.
Mano lenta slalominė ir kilpos labai stipriai ant krašto - sunkiai pasiekiamos ir būtinai kabini vandenį. Aš pirma įlipau į galinę kilpą - kažkaip saugiau jaučiausi kai priekinė koja buvo laisva ir sugrybavęs su bure galėdavau išvengti kritimo ją perstatydamas į priekį. Kartais darydavau net tokį fintą - užmatęs ateinantį gūsį, dar neglisuodamas įkišdavau galinę koją (stovėdamas praktiškai tik ant priekinės), išglisuodavau, ir tada kišdavau priekinę. Nes glisuojant, jei kabindavau kulnu vandenį, koją dažnai net nuplaudavo... Su freraidinėm lentom turėtų būti gerokai paprasčiau.

...

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 14:01
Bedebesiukas
keik giliai reikia buti ikisus koja i kilpas? man labai mazai isigruda ir taip gaunasi,kad arba balerina vaidinu arba kulnu vandeni ariu:/

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 14:02
Girmantas
mazasis pirstas turi buti tik tik islindes..

...

UNREAD_POSTParašytas: 23 Geg 2006 14:06
Bedebesiukas
Aisq... vaidinam balerina :roll: