nu provokatoriai, galvojau nesivelsiu i tokio pobudzio diskusijas daugiau, bet negaliu.
pradinukui kemberiai nereikalingi, kaip ir pazengusiam freerideriui. Jie jokiu budu nekenkia, netgi SIEK TIEK padeda ir mazesne patirti turinciam. Bet paprastai kemberine kainuoja KIEK DAUGIAU, todel reikia ziureti ar SIEK TIEK kompensuoja KIEK DAUGIAU.
Bekemberines bures suprojektuojamos taip kad igautu optimalu profili puciant tam tikram vejo diapazonui, pas kemberines tas diapazonas KIEK didesnis. Jei tinkamai pasirenki bures dydi problema atkrenta.
Kitas dalykas - kemberines bures paprastai buna orientuotos i varzybas, todel yra labai trapios, bet salyginai lengvos.
As turejau keleta kemberiniu buriu, irgi nesigailiu, nes tu laiku bekemberines buvo radikaliai kitokios nei dabartines su formos stabilizavimo sistemos ir t.t. Bet dabar kemberines bure zmogui nesikaunanciam ant ribos del pozicijos lenktynese tikrai nesiulyciau.
Cia yra vienas is tu mazu dalyku leidziantis igauti mazuti pranasuma varzybose. Analogas butu aerodinaminis automobilio tiuningas - formules 1 be jo nepravaziuosi, bet 95% normaliu vairuotoju vaziavimo tai neitakos.