Puslapis 11

kaip vezti inventoriu ant stogo skersiniu

UNREAD_POSTParašytas: 13 Bal 2007 18:30
zuikis*
Galu gale atvaziavo mano ragai ant stogo. Dabar kiek is visokiu iliustraciju prisiziurejau, tai lenta tvirtinama priekiu i prieki ir dugnu aukstyn..? Tik vat klausimas ar reikia nuimti kojakilpes? Logiskai jos lyg ir sukels didesni vejo pasipriesinima, bet bent jau kol esu cainykas ir jose net nestoviu, tai labai tingiu taip sunkiai ir ilgai tvirtintas kojakilpes nusukti.

Taip pat noreciau ant stogo pritvirtinti ir bure, stieba ir gal net gika (jei imanoma). Stieba turbut ideciau i jo polietilenini maisa ir tada i bures maisa (is ten jis biski kysotu).. o kaip pritvirtinti kad neisslystu is po dirzu? Ar cia nerealu?

Prasau patarkit ar gal foto kokiu turit kaip viska ant stogo sukraunat. Masina Megane hatch jei tai svarbu.
Busiu dekingas. :D

UNREAD_POSTParašytas: 13 Bal 2007 18:58
Liutc
Nu kojekilpiu nuimti tikrai nereikia! O del bures tvirtinimo, tai as asmeniskai patarciau susilaikyti, nebent netelpa i vidu. Jei per stipriai priversi gali ir sugadint.

UNREAD_POSTParašytas: 13 Bal 2007 19:18
Saulius1
sveix, aš viską kraunu ant megane coupe, viena laida ankstensė už hatch'a ir mažesnė turbūt. Lentai reikia nusipirkt maišą ir nekils klausimų dėl kojaklipių prisukimo. Aš ir dvejojau ar leist pinigus maišui, nusipirkau ir žiauriai patenkintas. Dedu taip: lentą galu į priekį kojakilpėm žemyn (jei priekiu į priekį tai riesta nosis uždengia šiek tiek priekinio stiklo ir nervuoja vairuojant...), šalia burė (irgi savo maiše), ant lentos viršaus gikas. Viska prispaudžiu prie ragų dviem diržais ir laikosi kaip uoga. Esmė I - veržiant diržus žiūrėt, kad nesulankstytum burės (ji turi įsispaust į tarpelį tarp lentos viršaus ir besileidžiančių diržų) ir giko (jis neturi išsilenkt kaip nors). Esmė II - diržus priveržt ir pririšt patikimai, nes blogiausia kas gali atsitikti tai lentos katapulta nuo stogo važiuojant. Taip yra jau keliem atsitikę (pasierčink forumą). Dar kažkur buvo diskutuota kaip daugiau burių vežantis viską montuoti, nes su šituo variantu po diržu vietos yra tik vienai.

Dar tiesa, pas mane stiebas netelpa į burės maišą, išlindęs. Tai jam dar vienas dirželis, pririšantis jį prie burės maišo. Kad staigiai stabdant neiššautų... :wink:

P.S. sukrovus atrodo neblogai ant tokio mazo auto... 8)

UNREAD_POSTParašytas: 13 Bal 2007 19:19
Bobas32
Reikalingi paminkštinimai ant ragų. Gali būti pvz tokie:
http://www.extreme-sports.lt/pages/burl ... temId=4845

Inventorius rišamas specialiomis diržinėmis juostomis. Negalima rišti gumytėmis ir kitomis guminėmis virvėmis. Lentą dedi taip kaip ir tu sakei, lentos nosis į priekį, dugnu i viršu, nebent tavo automobilio aerodinamika specifinė. Lentą arba lentas sukrauni viena ant kitos, ir pririši. Šalia pritvirtini burės maišą su stiebu. Tik nereikia burės perspausti. Dėl viso pikto, perverk dar vieną virvutę per kojakilpes ir burės maišo rankeną - jei neatlaikys kokia virvutė, tai bent inventoriaus nenupūs.
Patikrink ar tikrai gerai užtvirtinta stogo bagažinė. Yra buvę atvejų kai ją visą nuo stogo nupūsdavo.

Diržai tinka apie dvi tonas atlaikantys, tai maždaug trijų, penkių cm pločio, su metalinėmis savaime užsiveržiančiomis sagtimis. Visko ko tau reikia, turi visi įrangos pardavėjai ir Senukų prekybos centrai.
Svarbu neperspausti rišant taip, kad lenta ir burė nesusitraiškytų. Bet taip pat neturi klibėti ar kitaip vibruoti.

UNREAD_POSTParašytas: 13 Bal 2007 19:21
Egis 770
ant skersiniu butinai paminkstinimus uzdek vezdamas lenta arba is Senuku perki santechnikos skyriuje yra siluma izoliuojantis pilki poliuretano (atrodo) vamzdziai ir pasirenki tau reikiama diametra apie 10Lt kainuos uzteks ir dar liks, arba pas inventoriaus pardavejus teiraukis. Visa kita tvirtink, risk kad nepamestum. Kojakilpiu nuimt nereikia, lenta dedi ant stogo dugnu i virsu, kojakilpes stogo gale. Lentos labai stipriai neversk, kad neispaustum, bet kad ir labai palaida nebutu. Gika gali deti ant lentos virsaus ir priversi abu vienu metu, gika dedu reguliuojamu galu i masinos prieki. Kaip del stiebo ir bures sunku pasakyt, pas mane telpa i vidu, ant stogo neveziau, yra spcialus maisai vezti burems ir stiebams pas pardavejus teiraukis.

UNREAD_POSTParašytas: 13 Bal 2007 20:06
Gedas LTU76
Dar vienas patarimas, jei vežat daugiau inventoriaus, būtinai perriškit su vienu diržu visą krūvą per saloną, atidarę priekines dureles. Jau ne vienas yra sudaužęs savo lentas, kai nuo stogo nuplėšiama bagažinė su visu inventoriumi.
Jei viską darai gerai ir apgalvojęs, tai galima vežti ir daugiau nei vieną burlentę. Žiūrėti prisegtą nuotrauką.

UNREAD_POSTParašytas: 14 Bal 2007 01:45
alga
Naudojau dviejų pirštų pločio diržus su užsiveržiančiomis sagtimis-krokodilais. 3 metus viskas buvo gerai. Praeitais metais pritvirtinau nebe vieną, o dvi lentas prie stogo. Rezultatas (su foto): http://www.extreme-sports.lt/forumas/vi ... hp?p=21993

Nuo to laiko lentą vežioju salone, kažkaip nebėr noro prie stogo rišt ;-)
Kai abi lentas imu tik netelpa.

Albertas

UNREAD_POSTParašytas: 14 Bal 2007 02:06
Rasius321
alga rašė:Naudojau dviejų pirštų pločio diržus su užsiveržiančiomis sagtimis-krokodilais. 3 metus viskas buvo gerai. Praeitais metais pritvirtinau nebe vieną, o dvi lentas prie stogo. Rezultatas (su foto): http://www.extreme-sports.lt/forumas/vi ... hp?p=21993

Pas tave buvo prasti diržai - praslįsdavo pro sagtį...

Šiaip aš laisvus galus dar ir užrišu.

UNREAD_POSTParašytas: 14 Bal 2007 03:43
sigis
siaip neblogai laiko ir senuku dirzai buna komplekte oranzinis ir melynas. man sezona atlaike be priekaistu ir risant kelias lentas, bure su stiebu stengiosi det i vdu jei vaziuoju vienas arba dviese, jei dedu ant virsaus ir bure arba sieba apsuku papildonai dar viena rata. Jei vezu 2 lentas dedu 2 komplektus dirzu tada dresiai vaziuoju iki 120km/h. Viena lenta pradzioj tvirtindavau gumom ir nepameciau bet tikrai niekam nepatariu sudalyvaut loterijoj.