EXTREME-SPORTS.LT
Lietuvos extremalaus sporto portalas


www.emotions.lt Photo video www.puskupusku.lt

 

 

I bangkoka 1700lt is rygos

Kelionės į Aziją

I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST Zwierius 09 Gru 2010 14:50

http://estravel.lt/index.php?lang=lit&m ... sed&id=657
tokia reklama radau. Tikrint netikrinau
v derevne vsio normalno
Vartotojo avataras
Zwierius
 
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 03 Spa 2005 21:30
Miestas: Vilnius

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST Gintareg 09 Gru 2010 19:06

Daug! Dabar sausio pabaigoj yra po 996, normali kaina vid 1300 is Rygos i Bankoka
Gintareg
 
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 04 Sau 2008 10:19

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST Zwierius 09 Gru 2010 19:42

Gal nesigincuju.
Pats esu isigijes uz 1000lt bet tai cia buvo vasara, dabar akciju taip idemiai nestebiu. O kas stumia siuos biletus ? nes kazkaip ju nemaciau siuo metu
v derevne vsio normalno
Vartotojo avataras
Zwierius
 
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 03 Spa 2005 21:30
Miestas: Vilnius

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST warperaz 12 Gru 2010 01:28

Jo, butu tikrai idomu suzinot kas po 1000 pirmyn atgal sausio pabaigai (high season) pardavineja. Na tas variantas uz 1300 irgi domintu.
warperaz
 
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 10 Geg 2010 09:42

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST Zwierius 12 Gru 2010 13:20

Aerosvit pardavinejo, bet tai buvo birzeli, liepos pradzia
v derevne vsio normalno
Vartotojo avataras
Zwierius
 
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 03 Spa 2005 21:30
Miestas: Vilnius

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST warperaz 13 Gru 2010 16:31

Zwierius rašė:Aerosvit pardavinejo, bet tai buvo birzeli, liepos pradzia


Tai as nusipirkau aerosvit'o uz 1000 (Aciu tau), bet kad dabar norinciu daugiau yra skrist kartu ir be 1700-1800 Lt niekaip nieko jau keleta menesiu neranda. Yra Airasia - iseina pigiau kazkiek gal 1600, dabar galima ir per Paryziu skrist ir per Londona, - BET jau baisiai varginanti kelione - Kaunas-Londonas-Kuala Lumpuras-Bangkokas arba Saigonas, turint omenyje kad skrydzio statusai "Not connecting flights".
warperaz
 
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 10 Geg 2010 09:42

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST Zwierius 14 Gru 2010 15:28

Airasia neblogas variantas, bet tada reikia skrist toliau i indonezija ir ne kaituot o surfint. :)
o pigiu variantu nelabai ir as dabar matau. Lufthansa pastoviai ka nors is varsuvos arba frankfurto i lotiniu amerika meta. bet ten irgi 1700 gaunasi.

O beja kokiom datom skrendi?
v derevne vsio normalno
Vartotojo avataras
Zwierius
 
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 03 Spa 2005 21:30
Miestas: Vilnius

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST latve 15 Gru 2010 02:10

O Jūs čia kalbate apie kainas į vieną pusę? Nes jei į abi tai nesuprantu kur Jūs randate už 1700 Lt į abi puses šiuo metu? Gal galite pasidalinti, please? :) Jau dvi dienas brausinu, tai pigiausia ką radau Sausio mėn. - su Siaudo Arabia Airlines iš Londono iki Manilos. Tik ten visiškai neaišku kiek gali kainuoti bagažas su įranga... Gali ir nuskausminti šitoje vietoje.. :/

Tai mano paieškomis dabar visai nieko atrodo AirFrance. Ten sportinis bagažas jau includintas i kainą. Iš Londono į Manilą Į vieną pusę ~1600 Lt... Bet nuo Manilos jau arčiau iki Barocay nei nuo Bangkoko.. Į Londoną kolkas nebrangių yra.. Duokit žinot jei čia kosminė kaina, gal nusibrausinau iš didelio brausinimo :)

Kažkaip norėjosi pirmyn atgal iki 2500 Lt įtilpt su visais bagažais ir š gaunas :(
Vartotojo avataras
latve
 
Pranešimai: 22
Užsiregistravo: 08 Sau 2009 19:01

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST Zwierius 15 Gru 2010 15:24

Mescia snekam su grizimu :) i abi puses, bet tokios kainos senai buvo. Dabar as irgi tokiu nematau.
O jai iki manilos galima gal butu ir su Airasia pazaist, bet neaisku ar bus pigiau. Kaip perki pries pusmeti tai tada gali tiketis mazos kainos dabar nieko negalima pasakyt
v derevne vsio normalno
Vartotojo avataras
Zwierius
 
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 03 Spa 2005 21:30
Miestas: Vilnius

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST warperaz 15 Gru 2010 15:30

O beja kokiom datom skrendi?[/quote]

Vasario 18 busiu Bankoke. I Vietnama nepirkau dar bilietu is Bangkoko, pirksiu 3-4 d pries. (o jei nepus, kaip kad siu metu vasario antroje puseje nepute) - tada gal Boracay pus. Ziuresiu pagal prognozes.

Latve: Mes visur sitame forume kalbam apie skrydziu kainas i abi puses. I Manila tiesiogiai is europos pigiai nerasi, kiek ziurejau kelione i Boracay iki vietos apskritai nepigiai iseina. Iki Mui Ne nusigauti pigiau ir lengviau. O kiek ziurejau del Boracay, tai mano galva skrist reikia i kuala lumpura geriausiai is Paryziaus arba Londono su Airasia.( daznai buna akcijos), o is ten i Clark Filipinuose. Poto autobusas, keltas ir t.t. .Kas del bagazo as su airasia kaita su baru ir trapecija dejausi i Carry-on bagaza. Lenta nuomavausi - isejo 30 Lt dienai. Manau pigiau negu moketi uz sports equipment baggage. O sia diena perkant 2011 sausio vasario menesiui, net ir su Airasia i 2500 Lt iki Boracay ir atgal sunkiai, bet reiktu pasakaiciuot gal apie tiek ir iseitu. Siandien tarp kitko AIrasia.com PVZ 2011-02-02 iki 2011-02-23Londonas (stansted) -Kualulumpuras 2011 vasario menesiui buvo 1800 Lt. Iki Londono (Stansted) is Kauno Ryanairas pirmyn atgal apie 300Lt . Poto jau deliokis i manila,clarka su kuom nori bet Airasia kaina apie 600 Lt pirmyn atgal. Taigi viso 2700 vien skrydziai. Kiek kad neskrist i Catyclan(Boracay) yra keltas is Manilos i Boracay uz 15-20 eur - bet apie 12h plaukti.
warperaz
 
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 10 Geg 2010 09:42

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST latve 15 Gru 2010 17:45

Radau! Ir jau turiu! :)

Aeroflot avilianijos, Ryga- Maskva-Honkongas-Maskva-Ryga, Sausio 18-Kovo 16 d., su visu sportiniu bagazu (ir lenta) 1850 Lt. Kaip pries menesi perkant, manau neapsisoviau... :) Connecting flights, tai nakti ismiegi ir jau Honkonge ryte.
Beliks nusigauti iki Boracay, bet ten su pigiais bilietais ne problema..

Skrendu viena, jei yra norinciu, junkites :) Arba jei busite Boracay tuo laikotarpiu, duokit zinot.
Vartotojo avataras
latve
 
Pranešimai: 22
Užsiregistravo: 08 Sau 2009 19:01

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST Zwierius 15 Gru 2010 23:20

Beja nepamirskyt. Filipinai tai ne tik boracay.
1 nuo Vasario menesio galima pasiplaukiot su bangininiais rykliais, visai salia.
2 Prie klarko yra Ugnikalnis Pinatubo 1991 buvo issiverzes galingai
3 Filipinuose neblogas surfas ir tam paciam Luzone ir Siargao.
4 El Nido irgi grazi gamta.
Pridesiu mano toki maza aprasima gal kam pades
v derevne vsio normalno
Vartotojo avataras
Zwierius
 
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 03 Spa 2005 21:30
Miestas: Vilnius

Re: I bangkoka 1700lt is rygos

UNREAD_POST Zwierius 15 Gru 2010 23:21

Keliones marsrutas: Kaunas-Londonas-Kuala Lumpur-Manila-Cebu-Siargao-Cebu-Bohol-Legaspi-Manila-Kuala Lumpur-Surabaya-Solo-Lombok-Bali-Kuala Lumpur-London-Kaunas 16 skridziu.

Kelione kaip visada pradejau planuot gal pries pusmeti, isigijes pigiai biletus is Kauno i Londona (Ryanair), ir is ten i Kuala Lumpura (Air Asia X).
Kartu per akcija buvo paimti dar keturi Air Asia biletai. Kuala Lumpur - Manila (Clark field) - Kuala Lumpur, ir is Kuala Lumpur - Surabaya, Denpasar - Kuala Lumpur.
Finansine israiska visi sie biletai kainavo 3255lt 2 zmonems. Dar info Air Asia aisku skrenda i savo terminalo KLIA-LCCT.
Toliau 20Peso~1Lt
3800Rp~1Lt

Nuo biletu isigijimo akimirkos prasidejo rimtas keliones planavimas. Pirma dalis Filipinai, i kurios turejom atskrist vasario 4 diena, ir isskrist vasario 15d. Perzvelgus nemazai informacijos, pagrinde awd.ru, LP ir kitos, buvo nuspresta, kad mes norim pamatyt Ramuji vandenina, bangininius ryklius, torsierus, sokoladines kalvas. Tada prasidejo paieska vietiniu skridziu, datu derinimas, kol galu gale nusipirkom biletus su siokiom tokiom problemom. Zest Air nutrauke skridzius is Cebu i Siargao, del to turejom kazkiek koreguot marsruta. Aisku pagarba Zestams, kad informavo tikrai anksti, na o pinigus grazino kazkur po 3 men., bet del kurso atgavom 5 USD daugiau nei mokejom. Ir dar buvo atsisakyta vieno skridzio su Philippines Airlines. Taigi nusipirkom skridzius Manila-Cebu(Philippines airlines), Cebu-Siargao, Siargao-Cebu, Cebu-Legaspi, Legaspi-Manila (Cebupacificair). Uz visa tai 2 zmonem suplojom 657Lt. Kas del siu abieju kompaniju tai daugiau patiko Philippines airlines, nors Cebu jokiu priekaistu. Lektuvai tvarkingi.

Indonezijoje turejom atsidurt vasario 15d. velai vakare, ir isvykt vasario 28d. Cia buvo sudetingiau, nes negalejom is anksto isigyt lektuvo biletu. Nepriima uzsenio korteliu, o uz tarpininkavima paima gan nemenkas sumas. Del to nusprendem, kad viska issiaiskinsim vietoj. Aisku info apie Indonezija irgi buvo renkama. Nusprendem aplankyt Javoje: Bledug Kuwu, Borobudur, Parambanan, Candi Sukuh ir dar du krioklius netoliese esancius, Bromo ugnikalni. Is anksto nusprendem kad potogiausia dislokacija butu Solo miestas, nes jis yra per centra visu lankytinu vietu, isskirus Broma. Jau cia Lietuvoj zinojom kad atvyke i Surabaya turesim ten pernakvot, o jau ryte is Gubeng traukiniu stoties pajudesim i Solo. Ten aplankisim jau numatytas vietas. Tada su lektuvu anksti ryte grisim i Surabaja, oro uoste surasim taksi ar issinuomosim kokia transporto priemone su kuria aplankisim Broma. O jau vakare skrisim i Lomboko sala. Lomboke planas buvo apsistot Sengigi, o jau is ten aplankyt krioklius, Kuta papludimi ir Gili salas, kur tikejomes isvyst vezlius. Baliuj buvo skirta tik 2 nepilnos dienos (Besakih, vandens sodas, Tanah Lot, Ulu Watu), del ko tikrai nesigailejom. O tada jau is Denpasaro i Kuala Lumpura, nes kita diena po pietu turejom skridi po pietu link namu. Kuala Lumpura buvome aplanke pries pora metu, del to tikslas buvo aplankyt rajona Putradzaja, modernu miesta, bet sio etapo neivykdem del fiziniu keliones organizatoriaus sveikatos sutrikimu.

Besiruosiant kelionei dar buvo uzsakytas labai patogus viesbutis dviem nakvinem Kuala Lumpure prie pat LCCT terminalo Tune Hotel LCCT. Atstumas gal kokiu 300 metru tikrai patogu. Kaina vienai parai su kondicionerium 12 val ir ranksluosciais 50 lt uz dvivieti kambari. Kas patogu iskart apacioje yra parduotuve 7/11 dirbanti visa para. Nieko ypatingo ten nenusipirksi, bet vandens ledu kazkokia bandele isigisi.
Tar oro uosto ir viesbucio yra FOOD GARDEN kur tikrai galima gan pigiai pavalgyt tarp skridziu. Dar buvo isigytas sveikatos draudimas per interneta. Nupirktas kumpis.

Per tuos menesius atejo pora sms is Air Asios kad skridis is Londono paveluos 5 val, del ko laukimo laikas pailgejo iki 16 val. Ir dar kad skridis i Surabaja atidedamas gal 2 val. Antra blogybe, dekui Air Asiai, istaise, atsizvelge i musu prasyma perkelt mus i ankstesni skridi, nors skiresi netgi bendroves. Vienas skridis buvo Indonesian AirAsia, is kurio mus perkele i Malaizijos AirAsiojos skridi. Na jai ka dar prisiminsiu del keliones organizavimo dar parasisiu, o dabar apie pacia kelione.

Vasario 1 diena. Lauke puga, sniegas, lektuvai Kauno oro uoste nesileidzia, bet prognoze rytdienai zada grazu ora. Taigi susikraunam tases, dar karta patikrinam pagal sarasa ar nieko nepamirsom. Kumpis yra, sampunas yra, peilis yra ir t. t. Atejo rytas, gerai issimiegoje papusriciavom, paemem visas kuprines, apsirengem vasariskus drabuzius ir isedom i masinyte. Kazkur apie 9:30 jau buvom kauno oro uoste, laukem savo skridzio. Diena buvo tikrai grazi, musu lektuvas i Londona isskrido laiku. Atskridus i Londona(Stansted) po musu salciu, pasitiko lietingas oras. Planas aplankyt Londona buvo nenagrinejamas. Nenorejom su vasariska apranga kazkur ten persalt. Taigi susiradom kampeli uzemem kazkiek kedziu ir pradejom laukt. Tai pamiegodavom, tai kazkokia info paskaitydavom. Jau apie astunta pasirode darbuotojai prie registracijos stovu. Nusprendem, kad reikia priduot bagaza, ir cia buvom maloniai nustebinti. Nors Air Asia mus jau gal pries 2 men informavo apie skridzio laiko perkelima, vistiek isdave kiekvienam po 15 svaru ceki. Aisku butu geriau jai butu grynais ismokejus . Nes uz tuos 30 svaru kur turejom nieko dorai ir nenusipirkom, kazkiek sulciu, kazkiek vaisiu, pora sokoladuku, nakti oro uoste beveik niekas nedirbo. Skridzio laikas artejo, mes jau susiruosem prie traukinuo, kuris turejo mus vezt prie vartu. Cia sutikom graziu paneliu buri , aisku tai buvo Air Asia stiuardeses. Ilipus i lektuva mus lauke dar viena maloni staigmena. Lektuvo galas buvo gan tuscias, mes nieko nelaukiant, po ilgo varginancio laukimo uzemem dvi vidurines laisvas eiles. Taigi skridis mums neprailgo. Visa kelione patogiai issimiegojom, atsikeldami tik pavalgyt. Dar po 12,5 val skridzio mes jau liaidomes Kuala Lumpure. Greit praejom visas kontroles, isejom is oro uosto, naktis karsta, ir stai matosi uzrasas Tune Hotel. Praeita kelione jo vietoj dar augo palmes. Greit i viesbuti ir toliau miegot, nes dabar jau buvo 1:30 o mums 7:20 skridis i Manila. Nusiprause ir kazkiek pamiegoje, is pacio ryto skubam i oro uosta kuris cia pat. Registruojames skridziui priduodam bagaza, vel 3,5 val skridis iki Manilos o tiksliau iki Diosdado oro uosto, dar kitaip Clark field, salia Angeles miestelio. Kazkuom jis primena Tailando Pataya, bet manes tie nuotikiai nedomino. Mano Meile buvo salia .
Taigi isedom i autobusa ir nuvaziavom i Manila. Tikslas buvo nusigaut iki viesbucio su taip vadinamu metro, bet paziurejus i eiles sumokejom apie 5 lt uz taksa (pagal taksimetra) ir jis pristate mus i viesbuti. Ta diena dar spejom su arkliuku pasivazinet, paziurejom senamesti, Rizal parka ir grizom i viesbuti. Kita diena buvo skridis is Manilos i Siargao per Cebu. Atsikelem gan anksti, nuvarem iki 2 terminalo ir be jokiu velavimu nuskridom i Cebu. Oro uoste turejom siek tiek laiko, bandem sutvarkyt formalumus su zestair, kur mums pazadejo, kad pinigai uz atsaukta skridi bus grazinti per 16 d.d. Aisku laukem ilgiau bet grazino. Po to seke skridis i Siargao. Pati sala jau skrendant virs jos padare dideli ispudi. Tokiu salu pries tai niekada nemaciau. Visu pirma sala mazai apgyvendinta, visur palmes (net ant kalnu), matesi mangroves. Galejom grozetis gan ilgai, nes oro uostas buvo vietines reiksmes ir lektuvas pries nusileidziant apsuko pora ratu aplink oro uosta, kad pilotai galetu vizualiai ivert padeti oro uoste. Lektuvai sioj saloj leidziasi tik kas antra diena, taigi sis nusileidimas vietiniams vos ne svente, taigi turistu paduoda. Vien pagal oro uosto mokescius glaima sprest koks tai oro uostas. Pvz Maniloj mokejom 200peso, Siargao 10peso.
Cia oro uoste susitarem su vietiniu kad jis uz 20 Lt nuves mus iki Cloud9. Kelias uztruko apie 1,5val. Pasirinkom viesbutuka Kesa Cloud9. Pradzioj prase 800Peso uz kambari bet vakare po apziurejimo kitu viesbuciu sutarem, kad cia liekam jai kaina bus 600Peso. Na seimininke nors ir nuliudusi sutiko su musu siuloma kaina. Kambaris buvo gan erdvus, turejom fana, karsta vandeni, svaru dusa, ir pro langa vaizda i ramuji vandenina. Dar turejom ir nemokama beveli interneta. Greitis pakankamas, vakare sedint terasoj galima buvo laisvai per skype kalbetis su namiskiais, ir dar narsyti po interneta. Per savaite kuria praleidom Siargao nuomavomes motorolleri 400peso dienai, valgem Ocean 101 (vakarene 2 zmonem 25 Lt), vaisiu kazkiek yra bet pasirinkimas skurdus. Ne visada galima buvo rast papaja, ananasa, nekalbant apie kitokius vaisius, bet aisku pasitelkus motorolleri varidavom visada apsipirkt i General Luna, jai ten nerasdavo iki Dapa. Apvaziavom visa sala. Is idomesniu daliku kurios ten galima pamatyt tai aisku gal ramojo vandenino pakrante, mangroves nors ir matem kitur bet vistiek idomus dalikas, krioklis Tak-Tak. Buvom pradure padanga kuria viso kaimo pastangom sutaisem, del to teko nakti grizinet namo. Pakeliu ant kelio sutikom gyvate, ir nemazai skolopendru. Dienai buvom paeme laiveli. Iskart patarimas neplaukyt standartiniu turistams marsrutu Gayam, Dako, Naked island. Mums pirmos 2 nepaliko jokio ispudzio, bet viska atpirko tai kad mes varem i La Janosa sala, ten tikras baunti, salia Mamoon sala grazu, vietiniai neislepinti turistu apskritai jie cia beveik neatvaro. Beja, kad patek i sala plaukem atviru vandeninu, bangos nors ir nebuvo jokiu audru buvo ispudingo didzio, kaip kokie kalnai po 3 m aukscio. Aisku buvo dar vienas dalikas kad mes turim pabandyt pasurfint. Taigi uz 40 Lt turejom po lenta ir po mokytoja. Pamoka truko apie 1 val., bet per ta laika ant tiek spejom pavargt, kad nieko nesinorejo. Instruktoriai duoda lenta ir ilgesniam laikui, bet nemanau, kad pas kazka lieka jegu uzsiiminet siuo sportu istisas dienas.
Atejo ta diena kai turejom isskrist is salos. Neturejom kada liudet, nes dar lauke daug idomiu daliku. O idomumai prasidejo Siargao oro uosto. Daiktus mums tikrino rankom, viska apciupinedami. Pria visokiu daliku kabinosi, galu gale mums reikejo palikt skutimosi putas . Atvarius i Cebu skubiai paemem taksi ir pagal skaitliuka uz 250 Peso su geltonu brangesniu taksu nuvaziavom iki prieplaukos, is kur plauke keltai i Bohol sala (Oceanjet 500peso). Cia turejom viekt staigiai, nes buvo jau vidurdienis, o mums reikejo nusigaut iki Boholo 2val. paimt biletus atgalinius rytojaus datai, tada susirast taksi uz 1500peso kuris mus nuveztu paziuret i Sokoladines kalvas, ir dar pakeliui uzsukt paziuret Torsierus. Ir tai mums pavyko. Spejom i kelta, paziurejom kalvas kaip tik saulei leidziantis, o dar pries tai ir tos mazicius padariukus pamatem. Pernakvojom Tagbilarane. Is pacio ryto sedom i tricikla ir uz 5peso nuvaziavom iki prieplaukos, is ten vel i Cebu. Apie pietus turejom skridi i Legaspi. Cia norejom pamatyt ugnikalni kuris pries 1 men dar bande issiverzt, bet deja lavos nepamatem, kaip ir pacio ugnikalnio. Antras dalikas del ko vaziavom tai bangininiai rykliai.
Kai atskridom i Legaspi ugnikalnis buvo paskendes debesise, taigi nusprendem neziopsot i ta puse. Iskart su dar 6 turistais paemem busiuka iki Donsolo, ir aisku sutaupem, vienam zmogui kelias kainavo 125peso. Taksistas mus nuveze iki turistu centro kur mes uzsiregistravom rytojaus dienai ziuret rykliu, ir dar po to parveze i Donsola. Cia apsistojom Santiago namuose is LP 500 peso. Psislaistem po vietini turgu, nusipirkom bandeliu visokiu vaisiu ir nuvarem miego, nes ryt turejom anksti keltis. Atsikele susikrovem tases, nes ta pacia diena turejom skridi i Manila, ir nuvarem iki to centro. I valti ima tik po 6 zmones, o mes buvom tik dviese,taigi prie turistu centro sutikom su vieno kapitono pasiulymu varyt su jo, nes tame laive jau buvo 2 zmones, ne uz ilgo atsirado dar du. Sumokeje apie 1800peso uz du zmones leidomes i rykliu paieskas. Beplaukiant tolumoje pasirode Mayonas, bet neilgam. Rukliu mes prisiziurejom ta diena pakankamai. Jie buvo tokio didzio, kad jai plauki prekije, tai galo nesimate. Kaip pasakojo vietiniai zinovai ten buvo apie 8 m ilgio ryklis. Pilni ispudziu grizom i Donsola, i viesbuti apsiprausem ir isvarem i lauka laukt taksi. Buvom sutare, kad vakarikstis taksistas uzvaziuos paims 2 vakarikscius pakeleivius ir dar mus. Aisku taksisto nesulaukem ir reikejo ieskot kitokios iseites. Nes lektuvas nebutu laukes. Paemem tricikla, su jo nulekem i vietine stoti, o ten susitarem kad su vietine marsrutke, Jeepne ar kaip ten ji, uz 1000peso mus pristatis i oro uosta. Vairuotojui iskart davem nurodima kad spaustu. O as mintise galvojau kad tik tas musu aparatas nesugestu, kad slik padanga neprakiiurtu. Taigi su vejaliu ir be jokiu problemu po 1 val jau buvom oro uoste, nors vakar vaziavom 1,5 val is oro uosto iki Donsolo. Taigi lauki atskridom i Manila 3 terminala. Del pigesnio taksi iskart neisejom i lauka, pakilom i 3 auksta ir is ten jau su pigesniu nuvarem iki viesbucio aisku pagal taksimetra 110 peso, nors senis siule be jo uz 100peso. Nusiprausem ir nusprendem nuvaryt i Moll of Asia parduotuvele. Daugiau to niekad nedariciau. kaip tik buvo valentino diena, zmoniu mases, daugiau pavargom nei kazka nusipirkom ar pamatem. Bet roma 375ml nusipirkau uz 1,3lito. Taip ir pasibaige musu kelione po Filipinus. Jau ryt vel turejome keltis vaziuot i autobusu stoti, is ten i Clark oro uosta, ir per Kuala Lumpura i Surabaya. Ta vakara buvo dar vienas nemalonus nutikimas. Visi taksistai nori uzdirbt is to turisto. Pirmus kartus kiek maniloj vazinejomes jie mums prailgindavo kelione kazkur max 1km. del ko as per daug nepykdavau. Bet griztant paskutini vakara is Moll of Asia taksistas norejo man aprodyt turbut visa Manila. Vis suko ratus aplink musu viesbuti. Aisku jis buvo ispetas ne karta apie tai, bet mano zodziu nepaise, tada kai jau kantrybe galutinai truko paprasciausiai isejom is taksono nesumokeje jam ne peso. Dar uzvarem i kazkokia parduotuve, ir pesciom grizom i viesbuti. Ryte isejom i gatve susistabdem taksi, ir pagal skaitliuka 100pesu nuvaziavom iki autobusustoties. Is ten uz 350peso vare autikas tiesiai iki Clark oro uosto.
Autobusas i oro uosta atvyko anksciau nei skelbe grafikas ir viskas dar buvo uzdaryta. Kazkiek uzkandom pasislaistem aplinkui ir sulaukem kada ileis. Sumokejom oro uosta mokescius 600peso zmogui. Nusipirkau atminciai stikliuka, ir isskridom i Kuala Lumpura. Cia turejom apie 2 val iki registracijos i kita skridi. Taigi niekur nepajudejom is oro uosto, nuvarem i FOOD gardena. Ten as prisirijau uz 12litu. nes emiau du karstus patiekalus. Laikas gan greit prabego ir ejom registruotis skridziui i Surabaya. Lektuve is turistu buvom tik mes dviese, visi kiti vietiniai. Kai pakilom pradejo temt, dar kazkiek matesi apacioj po sparnu sumatra ir po to visiskai sutemo. Kirtom pusiauji dar tolumoje matesi zaibavo, kazkur apie 20:30 nusileidom Surabajos oro uoste.
Pirmas dalikas kuri turejom atlikt tai pasikeist pinigu. O tai padaryt pasirode ne taip paprasta, ten apalmai nera pinigu keitiklu, keicia pinigus tik seip visokios agenturos kur ten yra. Aisku kursas nekoks. Nusprendem pasinaudot bankomatu, nors paskaiciavus ir ten kursas gavosi nekoks. Po to velgi derejomes del taksi (70000rp) ir nuvarem i viesbuti pernakvot. O jau ryte nuvarem i stoti ir su traukiniu"SANCHAKA" iki Solo. Solo pasirinkom del to, kad jis buvo per centra nuo visu musu suplanuotu lankytinu vietu. Atvyke apie 12 val i Solo iskart apsistojom Mulia Baru hostelije 65000rp. Greit numetem daiktus, nusipirkom lektuvo biletus is Yogjos i Surabaya, susiradom motorolleri 3 dienom uz 200 000rp, ir nieko nelaukdami apie 3:00 dienos islekem i Bledug Kuwu. Kelias buvo ne trumpas, su visais sustojimais, lenkimais ir kitokiu laiko gaisimu. Prie to dar prisidejo lietus, gerai kad nelabai stiprus, seip ne taip pasiekem tiksla. Jau pradejo temt, visur girdejosi musulmonu maldos, objektas jau buvo uzdarytas, taigi turejom lipt per tvora. Kazkur apie 15 min grozejomes besisaudanciu purvinu. O kai jau visiskai sutemo nutarem vaziuot atgal. Tik iskilo viena problema, musu motorolleri bande pavogt. Gerai kad ir ten buvo geru zmoniu kurie visa tai stebejo, ir sutrukde pavogt. Grize radom sulauzyta spyna. Aisku uzvest motorolleri su raktu nebuvo jokios galimybes. Vietiniai nesnekejo anglu kalba, taigi kazkaip susisneket mums per daug nepavyko. Gerai kad jie nenumete musu prie tu purvinu vidurij nakties.Nes jau ir moskes pradejo kandziotis. Seip ne taip per kazkur 20 minuciu vietiniai pajunge mums degima tiesiogiai, ir mes uzsivedem. Uz sias paslaugas jie nepaeme nei cento, taigi mes atsisveikine, padekoje, neskubejom atgal i Solo. Musu dar lauke kazkur 3 val kelio visiskoj tamsoj. Grizom be jokiu papildomu nuotikiu apie 22:00, ir iskart pavarge nuejom miegot.
Kita diena velgi kelemes, uzvalgem neblogai gal uz 40 000rp (cia ne pusriciai, o normalus patiekalai) ir vel i kelione. Aplankem Grojagan sewu, Jumog krioklius ir Candi Sukuh sventykla. Visai neskubant tai mums uztruko truputi maziau nei diena. Grizus pavakareniavom 50 000 rp, ir nuejom miegot. Kita diena anksciau atsikelem, kad spetume aplankyt Borobudur ir Parambanan sventyklas. I preki nusprendem vaziuot kalnu serpantinais, tikejomes pasigrozet Merapi ugnikalniu, bet jis visas buvo paskendes ruke. Taigi pries pietus jau buvome borobudure. Pateike isicus gavom studentiska nuolaida (Indonezija daug kur studentams yra 50proc. nuolaida). Biletas 8 usd (studentams). Moket vietine valiuta apsimokejo labiau. Galima cia aisku daug pasakot kaip grazu ir panasiai. Apejom uzvalgem visokiu rambutanu, salaku ir bananu. Po pietu susirosem vaziuot i Parambanana, bet dangus staiga patamsejo, ir prasidejo liutis. Pacia baisiausia dali pralaukem po pavesine kartu su vietiniais. Lietuj aprimus sedom ant musu arkliuko ir nuvaziavom link Parambanano. Kitai dienai atideliot negalejom nes musu lauke rytinis skridis is Yogyos i Surabaja. Likus valandai iki saulelidzio privaziavom parambanana, pakeliui spejom kiaurai pramirkt nuo lietaus. Iskart pasukom keliuku kur turistu nevezioja. O nuo ten matosi puikiai visos trys sventyklos, ramajan baleto scenos ir t t. Apziurejus visas sventiklas is uz tvoros. Nulekem iki Plaosan Lor sventyklos (10 000rp dviem zmonem) Apejom pamatem ir griuvesiu ir jau atstatytu pastateliu. Jokiu turistu nieks netrukdo fotografotis. Prisisemem kulturos ir patraukem toliau apziurinet apilinkes. I Parambanana nusprendem i vidu neeit, uz nezmoniskus pinigus, nes matem ji is tolo, o vidui jis nieko nesiskirs nuo pries tai aplankytos sventiklos. Paziopsojom dar pries isvaziuodami i Parambanana, ir nulekem namo. Kelias uztruko apie 1 val. Nors pastoviai spaudem gaza . Visiskoj tamsoj pasiekem savo viesbuti Solo. Dar pamirsau pasakyt, kad pakeliui pas vietinius prisipirkom rambutanu po 50 centu uz kilograma, salakai apie 70 centu. Grizus kaip visada dusas, o po to pradejom rinkt smutkes rytojaus skridziui. Pavakareniavom, nueijom prie interneto prisedom, 1val appie 1 lt kainavo, uzseregistravom ryanairo skridziui atsispausdinom biletus. Tik ta vakara iskilo viena problemele. Neradom to zmogaus is kurio nuomavomes motorolleri, o jis prie to pacio dar buvo su sugadinta spyna. Is musu viesbucio bahuru suzinojom kad jis uzsuks ryt apie 8 val., kada mes jau busim Surabajoi. Taigi parasem jam laiskeli idejom i voka raktelius dokumentus ir 150 000rp spynos sutvarkimui. Gerai kad nedavem jam jokiu dokumentu uzstatui, nes butu buve problemu. Anksti ryta atsikelem issikvetem taksi kuris uz 150000rp mus is Solo nuveze iki Yogyos oro uosto., ten sumokejom oro uosto mokescius 50 000rp. ir laukem skridzio. Laiko mes neturejom daug, o lektuvas velavo 1 val. Del to Bromo lankimas sutrumpejo 1 val.
Atvykus i Surabajos oro uosta mes susidurem su problema del transporto. Nieks nenorejo musu uz normalia kaina vezt i Broma, o issinuomot koki motorolleri arba masina irgi jokios galimybes. Galu gale suderejom uz 550 000rp apinauji toyota dzipuka su vairotoju. Nors atstumas iki ugnikalnio tik 100 km bet kelias i viena puse mums uztruko apie 3 val. Bevaziuojant i preki visur matesi kamsciai link miesto centro, taigi iskart supratom kad atgal vaziuosim panasiai laiko arba ilgiau. Velgi bevaziuojant atsivere labai grazus vaizdai. Atvykom i Cemorolevang susimokejom visus iejimo mokescius ir patraukem link kraterio. Cia musu laimei prisistate vietiniai vaikinai ir uz 70 000rp pasiule motocikla (su slik padangom, truputi kreivas vairas). Taigi atsisedom ant plieninio zirgo ir uz keliu akimirku jau buvom Tenger kraterije (vaizdas kaip ir visur grazu, aisku kai esi daug mates tai nesokineji is dziaugsmo). Privaziavom sventikla juosencia tvora ir cia prisistate vietiniai kurie velgi norejo nuplest pinigu uz tai , kad paveziuos su arkliais, ir kad toliau su mocu negalima. Mes pavaziavom siek tiek i preki kirtom ta stulpeline tvorele ir, nepaisant taisykliu, nuvaziavom link Bromo ugnikalnio. Vaziavom tol kol as nusprendziau, kad leistis su plikom padangom nuo ugnikalnio bus problematiska, tada nulipom nuo motociklo ir tesem kelione pesciomis. Vietiniai tuo tarpo kazka ten sukavo tolumoj per savo garsiakalbi. Buvo aisku tik viena, kad mes cia pridarem milijona nusizengimu:). Pakilom i virsu apziurejom duminanti krateri, pafotkinom, nusifotkinom ir nusileidom. Paciam ugnikalnije mes buvome vieni, jokiu kitu turistu. Grizdami atgal planavom jai jau stabdys, parodisim, kad stojam, o po to visu gazu paspruksim. Bet to daryti neteko, nes tas vaikinukas kuris isnuomavo mums moca, jau sutvarke visus formalumus su apsauga, taigi sekmingai apziurejom krateri grizom i kaimeli. Po to vel kelias 3 val iki oro uosto, ir vakare skridis i Lombok sala.
Loboke buvau velai vakare. Taksi kaip visada paemem gatveje, kas gaunasi 2 kart pigiau. Paemem viesbutuka uz 150 000rp su pusriciais. Kita diena issinuomavom motorolleri 40 000rp parai. Per 7 dienas spejom aplankyt pietine puse salos (Kuta papludimis). Balto smelio papludimiai zmoniu beveik nerasta, labai patiko. Gal tik cia ne toks didelis pasirinkimas vaisiu. Aplankem Tiu kelep kriokli siaureja (Senaru vietove). Apie 2,5 val iki jo is Sengigi varem. Aisku mums paaiskino kad 2 krioklis yra dziunglese ir mes jo nerasim. Gido paslaugas siule uz 60 lt. Taigi mes ju atsisakem.Kriokli be jokiu problemu susiradom patis. Dar aplankem gangga ar kaip ten krioklius. Nuvarem i gili Meno ten valtele uz 180 000rp paemem 3,5val. Paziurejom vezliu. Vakareniavom pastoviai kavineja ant juros kranto, kuri randasi tarp Sengigi ir Mataramo. Toks vietinis Jimbaranas . visai skaniai ir gan nebrangiai apie 25lt dviem zmonems. Sultis kaip visada sveziai spaustos, zuvys. Iskarto tarkites derinkyt kaina, nes yra du meniu ( vienas brangesnis kitas pigesnis). Mokescius isvis galima atsisakyt moket. Zuvi kai svere visada su lekste kuri papildomai dadeda 200 gramu. I Bali skridom su lektuvu 15 min.
Balije velgi paemem motorolleri ir su jo kita diena aplankem Besakih ir dar kazkoki ten soda su graziais baseiniukais. Vakareniavom aisku Jimbarane, cia del kainu reikejo gan smarkiai deretis, bet viskas imanoma. Vaisius irgi uzsipirkdavom prie dzimbarano turgelije. Paskutine diena dar aplankem Ulu watu uolas, pasigrozejom vandeninu, ir po pietu jau isskridom i Kuala Lumpura. Aisku |Denpasare dar sumokejom isskridimo mokesti 150 000rp.

Na kas dar domina klauskyt
v derevne vsio normalno
Vartotojo avataras
Zwierius
 
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 03 Spa 2005 21:30
Miestas: Vilnius


Grįžti į Azija

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


cron
Prisijungimas nariams