|
Problemos, triukai, patarimai. Inventorius
Juozas14 01 Rgs 2008 21:54
Gintas rašė:Mindaugas LTU9 rašė:Turbut kiekvienas is musu turi skirtingas stovesenas ir technikas. Mano problema, kad plaukiant isiremiu galine koja, bet negaliu isiremti priekine. Priekine koja, plaukiant buna nekomfortabiliai palaida. O butent priekine norisi isiremti, kad nugesinti chop'a ir plaukti greiciau, kai esi astriai i veja. Taip pat gesinti lentos priekio kilima virsun bei sokinejima. Kalbu apie plaukima rimtomis salygomis - pvz prie 20knt vejo ir astriai i veja. Aisku, yra patarimas, stengtis virsutine kuno dali isnesti i prieki, kad daugiau svorio butu ant sarnyro. Visgi mano progresas si patarima igyvendinant per pastaruosius eile metu labai minimalus.
Patarimas gali pasirodyti keistokas, bet jis 20proc plaukiku paaiskina stovesenos esme- dubens apatines dalies kelima i virsu. Isivaizduok, kad uzpakaliu suspaudes laikai 1ct moneta. Viso plaukimo metu negalima jos paleisti. Jei neina isivaizduoti, reikia atsegti pinigine ir treniruotis.  Isikis giliau, ir nebebus problemos laikiti moneta, o stovesena nepasikeis.. manau lituoklis karstas labiau tiktu
-

Juozas14
-
- Pranešimai: 775
- Užsiregistravo: 05 Lie 2006 21:55
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 1
Liutc 16 Spa 2008 21:29
Skaitau straipsni apie pavejini plaukimas su formule "Carbonsuger" puslapyje ir nesuprantu ka reiskia "rail the board" arba " board railing". Gal kas gali paaiskinti?
Burės (Vela, Vel) – 32-as pagal dydį pietinio pusrutulio žvaigždynas
-

Liutc
-
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 04 Sau 2007 02:52
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 0
-
Fish-Bone 16 Spa 2008 21:39
Kiek mano čainikiška patirtis leidžia manyti, tai pavėjinio lentos kanto panaudojimas kaip papildomas plotas sukant..  Tipo - versk ant pavėjinio borto. Bet gal aš ir klystu 
LTU 1617 Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways, chocolate in one hand, martini in the other, your body thoroughly used up, totally worn out and screaming, "Woo hoo! What a ride!"
-

Fish-Bone
- -
-
- Pranešimai: 2107
- Užsiregistravo: 01 Rgs 2006 15:13
- Miestas: Telšiai-Plateliai-Vilnius-Akinys
- Burės numeris: 1617
-
Gedas LTU76 16 Spa 2008 22:43
Na, ten ne apie posūkio darymą, o apie plaukimą pavėjui kalbama. Šis elementas reikalingas visais kursais, ne tik pavėjui. Kai svoris, per trapeciją ir stiebo šarnyro spaudimą, nuimamas nuo priešvėjinės briaunos, tada labai lengva lentą šiek tiek pakantuoti. To reikia tam, kad visą laiką būtų apkrautas vairas ir būtų galima išlaikyti maksimalų kampą tiek pavėjui, tiek prieš vėją. Be vairo apkrovos bus tik pliauškėjimas per bangeles be greičio ir reikiamo kampo.
-

Gedas LTU76
-
- Pranešimai: 1299
- Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
- Miestas: Kaunas
-
Liutc 17 Spa 2008 10:48
Ačiu už išsamų atsakymą Gedai 
Burės (Vela, Vel) – 32-as pagal dydį pietinio pusrutulio žvaigždynas
-

Liutc
-
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 04 Sau 2007 02:52
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 0
-
Arnas797 05 Lap 2008 23:52
Formule prie 15-20m/s http://www.windsurfjournal.com/frontblo ... he_day.aspSunday November 2, Bandol, southern France ... 30 to 40 knots on average, 46 nodes in the burst of the day, Nicolas Warembourg mastery as he can float his Formula Windsurfing during the National Windsurfing Fall!
- Prikabinti failai
-

-
Arnas797
-
- Pranešimai: 157
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004 17:44
- Miestas: Kaunas
Juozas14 06 Lap 2008 19:43
Arnas797 rašė:Formule prie 15-20m/s
imposible is nothing 
-

Juozas14
-
- Pranešimai: 775
- Užsiregistravo: 05 Lie 2006 21:55
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 1
Reiseris 07 Lap 2008 17:58
Jo, seniau tekdavo ziema paragauti Mistralio,salia Bandol.Bet is ten esanciu girdejau,kad Mistralis kol kas neisipute.Ten kiaurus metus dirba du treneriai is LT. P.s.sekmadieni E@lake teks isbsndyti ta garsuji R 20 !
Dead Machine in progres ! ASaMeMas Reiseris LTU 789 Mob.nr.:+37069825408 skype : reiseriss Laisvalaikiu siuvu maisus didelems lentoms,krepsius dideliems vairams,Deklus SUP'ams ir kaitlentem,bei tentus jachtom ! O kai nepucia, sulopinu suplysusias bures. Parduodu bures The Loft 11,8 + 550 Loft stiebukas ir dar NP RS5 12,5 su stiebais,daug labai pigiu buriu nuo 4 iki 8,5 kv/m, Sugryzus eurui,atpigs dvigubai -:),
-

Reiseris
-
- Pranešimai: 1876
- Užsiregistravo: 08 Spa 2004 22:51
- Miestas: Kaunas
-
Gintas 10 Lap 2008 12:19
"Rail the board" lentos pavertimas iki tokio kampo, kai tampa juntama peleko keliamoji jega. Paveiksliuke: 1. Lygus kylis - bures Fb ir peleko Fp jegos kompensuoja viena kita horizontalioje plokstumoje. 2. "Rail the board" - pelekas ima "kelti" lenta is vandens. Pasireguliuojant palinkima atrandamas idealus rezimas. Dar vienas reilinimo efektas yra tame, kad lenta ima vaziuoti gerokai lygiau, nes jos stabilumu dabar rupinasi ne vien dugnas, bet ir pelekas ir dugnas. Lenta tarsi "atsigula", nustoja kratytis, nebeslepsi.
Kad pajustum vaziavima formule pavejui ir pelek gali pradziai pabandyti vaziavima pasistiebus. Atkrisk ir stenkis plaukti kiek galima giliau pavejui, kai pamatysi, kad lenta ima stoti arba mazeja greitis del bukumo - pasistiebk kilpose. Kojos turi buti pilnai sukistos, stiebdamasis stenkis atsidurti visiskai virs lentos, kulnai maksimaliai pakelti nuo lentos. Laukiamas efektas - lenta tarsi atgis, pagreites, glisas taps zymiai israiskingesnis. Pajutes pavejinio "railing" poveiki galesi aiskintis toliau - bus apie ka kalbeti.
- Prikabinti failai
-

-

Gintas
-
- Pranešimai: 3549
- Užsiregistravo: 18 Spa 2004 02:04
- Miestas: Vilnius
-
Grįžti į Plaukimo technika, Inventorius
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
|
|