9 lates duoda profilio stabiluma, stabilumas - kontrole.
Kalbant apie ankstesnius islengvintus Spanier'io dizaino (Gaastra Nitro 4 K-pro) variantus - taip, jos tikrai buvo zymiai maziau atsparios, o ir svorio tiek nesutaupydavo. Cia bures konstrukcija ir kisenes medziagos nuo standartines bures nesiskiria, skiriasi tik, kaip jau sakiau, virsutineje bures dalyje vietoj monofilmo naudojama Technora, kuri, pagal gamintojo bandymus, yra ne tik lengvesne bet ir tvirtesne, atsparesnes. Deja, gerokai brangesne.
Svorio itaka - diskutuotina, taciau jei tai nebutu svarbu, kodel taip butu stengiamasi lengvinti lenktynines lentas bei stiebus? Daug kartu esu skaites, kad rigo svoris yra daug svarbiau nei burlentininko, plaukiancio tuo rig'u. MauiSails sutaupo ~25% bures svorio, o tai, sakykit ka norit, tikrai daug. Kitas privalumas, pasikartosiu, yra svorio sutaupymas koncentruotas auksciau giko, kas lemia bures zymiai greitesni darba sumazejus virsutines (darbines) dalies inertiskumui.
P.S. 8 lates - freeride'o pozymis.

JUOKAUJU.
