Praleidau diskusija del profiliu:)
Siaip nezinau kokius kas naudoja, bet, matyt, paskaiciuoja profili pagal srauto greiti. Kaip ir pelekuose vieni akcentuoja mazesni pasipriesinima, kiti didesnetrauka ir ivairias kombinacijas. Prie vandens srautas letesnis - profilis storesnis, virsuje srautas greitesnis - profiliai plonesni ir atakos kampas kitas.
Be profilio yra ir kitu savybiu, kurios zymiai labiau itakoja plaukeja ir jo gebejima valdyti bure, isspausti is jos jega arba greiti. Miamyje vykusiose varzybose ieskojau nuotrauku ir viena radau. Cia man aktualus dalykas - 2008 ir 2009 m North bures salia NP.
http://photos.bravenet.com/320/350/661/0/79E0243025.jpg2008 NS matosi, kad iki antros lates virs giko skatorina kietai uzdaryta, o auksciau eina gana staigus atsipalaidavimas.
2009 NS galine skatorina prie antros lates virs giko kiek laisvesne (ziurekite i stieba ir skatorinos kampa ir skirtumus)
NP pas 999 skatorina iki antros lates virs giko irgi stipriai uzdaryta, bet kiek kitoks atvipimas ir skvalu meti NP late kiek igauna S forma ir isleidzia veja. NS 2008 islaikydavo profili, late beveik nelinkdavo i S. Rugsciomis salygomis NP ko gero turejo platesni diapazona ir galimybe islaikyti greiti diapazono gale.
MS pries pora metu skatorina toje vietoje budavo issiputusi pavejui. Turejo apkrauti galine ranka stiprejant vejui.Siemet jau panasi i NP ir NS. MS stiebo linkimas yra apatinis, o kitu virsutinis. Toks stilius.
NS del giko iskirpimo siemet greiciausiai tures S deformacija latese ir, kaip rase 20 proc didesni diapazona:))
Slalomo burese skatorina atsidarineja jau virs pirmos lates virs giko. Tarpas tarp giko ir lates priklauso nuo bures konstrukcijos. Bet tai tik vienas pozymis, yra ir kitu.
Siaip viska pajunti paemes daikta ir lakstydamas su juo. Jis turetu atitikti fiziologinius kuno ypatumus. Galvoti apie profili kaip ir nelieka laiko:)
Kiekviena bure turi skirtinga galines skatorinos itempima, o skatorina reguliuoja vejo isleidima ir jegos pasiskirstyma vertikalioje asyje.
Bures pritraukimas per gika pries veja priklauso nuo bures savybiu, o ypac nuo lates priekines dalies kietumo. Jei atleidziant profilis priekyje stipriai linksta - bure atsimusa i veja ir stabdo. Patys pabandykit plaukdami pries veja staigiai atleisti per gika. Siaip traukiant per gika ieskoma didziausios jegos ir astrumo santykio. Atleidus perdaug ima atsidarineti skatorinos dalis virs giko - jega dingsta.