Pimi rašė:ezhys rašė:Tai nori pasakyt, kad korpusas po liejimo nedazomas?
Jeigu kalbame apie laivus, tai siuo atveju esate 100% teisus.
I forma tepamas vaskas, po to "gelcoat" - cia tai ka jus vadinate dazais ir tik po to audiniai ir dervos.
Lentos nera jachtos. Jos turi buti lengvos kaip batai ant tavo koju. Naudodamas gelcoata uzauginsi 1-1.5 kg. Tai sudarys 20-30 proc nuo lentos svorio. Paskaiciuok kaip atrodytu jachta jei dekoro sluoksnis sudarytu 20-30proc jachtos svorio. Naudodamas dazus purskimui isnaudosi apie 700g lengviausiu dazu is kuriu dar 300g nusveisi. Gamyklinis dugno apdirbamas 400-600. Dar 100-150g iseis siurkstumui. Viso - 500g - jau normos ribose.
Jachtu poliruotas pavirsius reikalingas isemimui is formos ir naudingas plaukiant turiniuose rezimuose, valant dumblus ir kriaukles. Glisuojant 3000 pavirsius praranda prasme ir dirba atvirksciai. 3000 gali buti lentos sonai, kurie daro pasipriesinima plaukiant turiniu rezimu.
Pelekai sveiciami iki 1200.
Norint pagaminti lengva ir veikiancia lenta reiktu naudoti sendvica. Kitaip ji bus arba nelengva arba kaip girmantas rase "dviem kartam".
Gal yra ir naujesniu budu, bet Cobra kepa sendvicines lentas.
Del XANTOS man yra keista. Jei tai lenta is 1990 metu, tai ji neturejo dazu sluoksnio. Vietoj dazu buvo plona berods ASA danga. Nuo kokiu 2002m sita technologija isnyko. Ja naudoja tik BIC.
Apie burbuliuku susidaryma rase Darius77. Tai osmosas. Susidaro del burbuliuku dazo strukturoje, pigmento grumsteliu daze, blogai paruosto dazymo pavirsiaus, ypac jei purskiama be grunto arba dazai nelabai limpa prie to pavirsiaus.