ismatavimai panasus bet...

Sveiki,kuo maziau vejo tuo daugiau klausimu galvoje sukasi.
Gal kas galetu paaiskinti plaukimo,o ipac isglisavimo subtilybes plaukiant slalominemis lentomis.
Dabar bandau ivaldyt copello 277/55/115l vairiukas apie 35,bure nortsail 7,4m3 IQ kemberine sveriu 82kg. (red line kiek zinau buvusi Gedo ,Akinio lenta).Pernai plaukinejau su draugo hi-fly bifin 275/55/85l ir simer z5 8m2.
Lentu ismieros atrodo pakankamai panasios,bet mano redlaino pagrindinis turis sukoncentruotas labiau lentos gale ir stiebo tvirtinimas randasi apie 140cm nuo lentos galo(lentos centre).To hy-flajaus galas siauras turis centre,o stiebo tvirtinimas yra per gera sprindi nuo lentos centro i prieki.
Su hy-fly pavykdavo lengviau isglisuot ,o su copello kazkaip sunkiai sekasi kai vejo neperdaugiausiai.Atrodo ateina gusis jau pradeda traukt ,stoviu netoli stiebo,pradedu greitetet uzsikabinu atsargiai einu link galo, lenta pusiau isglisuoja galas aria bandau spaust gika zemyn ir gaunasi s-das.Nu kai gerai pusteli ir isglisuoju tai jau varau isisiepes.Bandziau visus jusu patarimus pritaikyt :bure stacia ,gika spaudziu zemyn,neuzsikabinu kol neglisuoju,lenta pasuku pavejui ir vis tiek s-das.O tuo tarpu draugelis varineja su tuo paciu hy-flyjum tuda siuda ir nervuoja
/Bure jo tokia pati jis tik kokiais 8kg lengvesnis ir aisku ant zoles kakoja jau kokius 4metus,o as tik antrus
.
Labai idomu butu isgirsti profu ir ne tik nuomones .Gal net dede Gedas Akinis galetu pasidalint patirtimi,kaip buves savininkas.
ACIU is ANKSTO
Gal kas galetu paaiskinti plaukimo,o ipac isglisavimo subtilybes plaukiant slalominemis lentomis.
Dabar bandau ivaldyt copello 277/55/115l vairiukas apie 35,bure nortsail 7,4m3 IQ kemberine sveriu 82kg. (red line kiek zinau buvusi Gedo ,Akinio lenta).Pernai plaukinejau su draugo hi-fly bifin 275/55/85l ir simer z5 8m2.
Lentu ismieros atrodo pakankamai panasios,bet mano redlaino pagrindinis turis sukoncentruotas labiau lentos gale ir stiebo tvirtinimas randasi apie 140cm nuo lentos galo(lentos centre).To hy-flajaus galas siauras turis centre,o stiebo tvirtinimas yra per gera sprindi nuo lentos centro i prieki.
Su hy-fly pavykdavo lengviau isglisuot ,o su copello kazkaip sunkiai sekasi kai vejo neperdaugiausiai.Atrodo ateina gusis jau pradeda traukt ,stoviu netoli stiebo,pradedu greitetet uzsikabinu atsargiai einu link galo, lenta pusiau isglisuoja galas aria bandau spaust gika zemyn ir gaunasi s-das.Nu kai gerai pusteli ir isglisuoju tai jau varau isisiepes.Bandziau visus jusu patarimus pritaikyt :bure stacia ,gika spaudziu zemyn,neuzsikabinu kol neglisuoju,lenta pasuku pavejui ir vis tiek s-das.O tuo tarpu draugelis varineja su tuo paciu hy-flyjum tuda siuda ir nervuoja


Labai idomu butu isgirsti profu ir ne tik nuomones .Gal net dede Gedas Akinis galetu pasidalint patirtimi,kaip buves savininkas.
ACIU is ANKSTO
