gecka rašė:dekui uz atsakymus .bandysim pasinaudot .bet dar domintu prevencija.padrozt man ta stieba su svitriniu ar ne?
Stiebo pagrindinė priežastis į jungimosi vietą patekę pašalinės dalelės. Tai liečia bet kokį tikslų sujungimą.Jei švarus stiebas susijungia be jėgos ir iš karto išsiardo be jėgos tai su jungtimi viskas gerai. Lieka patys jungties paviršiai. Kiek pastebėjau angliniai stiebai labai dyla ir dilimo atliekos atsirandančios nuo pastovaus stiebo judesio dirbant burei užteršia suleidimo vietą , ko pasekoje stiebas užstringa. Stiprus suleidimo dilimas paprastai sąlygotas dviejų faktorių, paviršiaus šiurkštumo ir kietumo. Po pirmo strigimo paviršius buvo pažeistas ir tapo šiurkštus , ypač jei buvo pašlifuotas bet kaip.Antra bet kokie anglies, ar stiklo pluošto liejiniai kaip taisyklė dar dengiami specialiu laku, kuris yra kietas ir neleidžia pradėti plaušėti paviršiui, paprastai šis lako sluoksnis formuojamas tuo pat metu kaip ir daromas liejinys ištepant šiuo laku formą.Bet stiebo atveju jungtis tekinama po liejimo, todėl plonas lako sluoksnis turėjo būti dengtas po to. Jei stiebas buvo užstrigęs ar pašveistas švitriniu popierium , šis sluoksnis buvo pažeistas ir tose vietose dirbant stiebui plaušėja ir jį užstrigdina. Todėl dabartinėje situacijoje naudojant švitrinį popierių, pradedant nuo 400-800-1000, reikia nušveisti-poliruoti, bet abi dalis ir vidinę ir išorinę, o po to atkurti apsauginį sluoksnį .Apsauginį sluoksnį atkurti galima naudojant epoksitinę dervą, arba dvikomponentinį jachtų laką. Tik fokusas tame, kad sluoksnis turi būti labai plonas, kitaip vėl teks šveisti.Tiesiog paviršių nutepk ir nuvalyk, kad paviršius liktų tik sudrėkintas ir duok sustingti, liks tik kelių mikronų plėvelė, po to dar kartą.