Puslapis 11

laciu itempimas

UNREAD_POSTParašytas: 02 Spa 2010 17:08
anndrius
Viena diena iskilo klausimas, koki poveiki bures darbui daro laciu pertempimas arba nepakankamas itempimas? Gal kas nors galit paasikinti?
Siaip as visada pasiziuriu, kad lates butu pakankamai pritemptos (nebutu skersiniu rauksliu), taciau ka duoda ju didesnis ar mazesnis itempimas nepastebejau.

Re: laciu itempimas

UNREAD_POSTParašytas: 02 Spa 2010 17:14
Bobas32
Didelė reikšmė greičiui. Latės tai burės nerviūra. Burė + steibas +... keletas komplektų lačių keičia visą burės darbą. Kietos latės, minkštos, jų linkimo profilis ... bet tai aukštasis pilotažas. Jų įtempimas pirmiausiai reguliuoja burės pilvo gylį, profilį.

Re: laciu itempimas

UNREAD_POSTParašytas: 02 Spa 2010 23:34
anndrius
Dar toks klausimas, kazkur buvau viena ausim nugirdes, kad nenaudojant bures ilgesni laika, rekomenduotina atleisti lates. ar taip yra?

Re: laciu itempimas

UNREAD_POSTParašytas: 04 Spa 2010 10:06
Reiseris
Senas bures,kur lates reguliavosi dirzelio pagalba,visada atleidinedavom po plaukimo,kaip tai daro (One Design) turetojai.Siuolaikiniu buriu nieks neatleidineja,bet manau,kad bure ilgiau neissitampytu,jei lates atleidinetume.

Re: laciu itempimas

UNREAD_POSTParašytas: 04 Spa 2010 12:32
Kestukas
Nedatempimas aisku, o kaip pertraukimas ar jis gali tureti neigiamu pasekmiu ar problema tik bures persivertime?

Re: laciu itempimas

UNREAD_POSTParašytas: 12 Spa 2010 22:02
Juozas14
Pasakysiu paprastai. su latem, kaip masinai su padangom, turi but pripusta oro tiek kiek reikia, lygiai taip pat su latem. Nepritempdamas alciu pakankamai neisgauni reikaimo profilio, o pertempdamas - profili ishkreipi.
o jei bures neneaudoji, kaip pvz ziema, gali atleist lates, nepakenks.