Puslapis 1 iš 2
FW plaukimo technika

Parašytas:
02 Vas 2005 11:08
Bobas32
Na atrodo Voitekas toliau vercia viska aukstyn kojomis. Dabar vadinasi stai tokie prioritetai formuleje - vairas verciamas i prieki net 9cm, sarnyras stumiamas atgal iki maksimumo (visada stumdavo i prieki), kojakilpes maksimaliai antgal (anksciau taip tik cainikai darydavo, profai per viena skyle nuo priekio), bure ima pacia maziausia, arba vienu numeriu mazesne nei plaukiant iprastais nustatymais. Tipo tada varai kaip akis isdeges. Tokia mintis atsiranda - tai jau siemet nebereikes 12kv buriu?
FW lentos

Parašytas:
02 Vas 2005 11:21
Bobas32
Po truputi gali daryti isvadas apie naujas siu metu formules.
Siuo metu visi sluoja Starboard 159. Atrodo sios lentos siemet labai vykusios. Gerai dirba ir prie stiprasu vejo ir prie silpno, kampai priklauso nuo buriuotojo. Minusas - vel kaskokie strukturiniai pazeidimai lenktyniaujant chope.
Fanatic - dirba tik prie silpno vejo. Prie stipresnio - problemos.
F2 - atrodo pravalas. Neplaukia.
Exocet TF3 - atrodo pravalas. Dirba tik prie stipraus vejo.
Bures

Parašytas:
02 Vas 2005 12:57
Bobas32
Siemet is buriu zada toliau labai gera buti NP RS4 ir RS5, varzybos Melburne parode kad Severne labai agresyviai verziasi i lyderius (uzeme 2 ir 3 vietas ant pjedestalo). Del kitu ziniu vis dar nera.
Pagaliau pristatyta Gaastra nutron.
Daugiau apie ja
http://www.gaastra.com/sails/2005/neutron/index.html
Faktiskai visas minetas bures siemet pamatysim lietuvoje.

Parašytas:
03 Vas 2005 15:20
Reiseris
Gal Woitekas pasieme viena bure kuri buvo likusi nuo pernai,arba specialiai plauke su mazesne,kad butu ka veikti.Panasiai dare vienas musu laseristas Nidoje ,gaves is trenerio nurodyma startuoti dviem minutem veliau.Net buvo norima priristi sporbati prie vairo,nes ziauriai skyresi lygis.
Del vairo +9 cm. manau jau per daug,yra kokie tai matavimai ir leistina kazkur +6 cm.+9 tai jis bus palinkes i prieki,sarnyras gale- vadinasi lenta beveik nevaldoma.Sukasi ant vietos.Panasus bajeris buvo iskrestas vienam garsiam Lietuvos burlentininkui : jam prisuko vaira atbulai,poverbox tvirtinimas ta leidzia padaryti.Lenta eme nesioti po kelia,t.y. po vandeni.Kas netiki gali prisisukti FW vairiuka atbulai ir isbandyti.
Reiseris
PAVER BOKSAS ...LEIDZIA..

Parašytas:
03 Vas 2005 16:49
Laisvunas
Atleisk Reiseri,bet PB atbulai vairo prisukt nifiga ,,neleidzia''.....!


Parašytas:
06 Vas 2005 14:13
Gintas
Vaira apsukus lenta nevaldoma tampa del kitu priezasciu. Kuo smailesne priekine briauna, tuo profilis jautresnis iejimo srauto krypciai. Su smailu priekiu kiekvienas chopiukas keicia peleko traukos krypti 180laipsniu kampu uztat gaunasi visiskai nestabilus vaziavimas. Bukesnis priekis - didesne tolerancija. Pilotaziniu lektuvu profiliai buki. Jautrumas pasiekiamas naudojant dideles vairuojamasiais plokstumas, o paciu manevru grazios trajektorijos pasiekiamos profiliu. Ten sparnas islaiko keliamaja jega net 15 laipsniu neigiamu kampu.
Cia as taip galvoju. Gal yra visai kitaip.
FW

Parašytas:
07 Vas 2005 10:57
Bobas32
Yeas, I am using all the way back masttrack position on my 9.8
Try it, it's really beautyfull. It allowes you to use much smaller sail and go much faster.
159 I think is the easyest board on the market. On both, upwind and downwind. By using this masttrack position and +9 racked fin I just give it a little more adge. More agresion. The boomheight I have allways the same. On my chin. That mayby surprise you but I use All the way back, straps position. It's really working.
Try this setting but remember to use one size smaller sail than usually it this wind. I bet you'll love it.
159 is a sweet baby
from Wojtek
Del galimybes apsukti vaira tai negaliu gincytis. Bet dabar nuskambejo dar viena mintis - stipriai paverstas vairas yra gerai tiems, kas varo ant svaraus vejo. Jeigu sustartavai prastai, esi viduryje - standartinio pavertimo vairas yra geriau - yra staigesnis ir turi sioki toki pranasuma, gali priarteti prie lyderiu.
Skamba taip, kad laikas daryti kintamo kampo vairus. Kad galetum pasireguliuoti plaukimo metu.

Parašytas:
07 Vas 2005 13:52
Mantas

Parašytas:
07 Vas 2005 20:22
Zilvis
"159 I think is the easyest board on the market"

Tai pasirodo jis pasislepes ir kitas lentas isbando, ne tik DB!
Bet labiau tiketina kad siaip buria

Bobas32

Parašytas:
08 Vas 2005 01:01
Bobas32
Manau tikrai pabando. O be to visi jie kalba tarpusavyje ir savo lentas testuoja, keiciasi. Ir tai daro aukstesniam lygyje nei mes isivaizduojam
Mantai - vairo virvutem nepatampysi - reiketu kas ko panasaus i sena zigulini domkrata (toki kur rankenele pasuki). Vienas apsukimas vienas laipsnis.


Parašytas:
08 Vas 2005 01:32
Mantas
na va kalba jau link greiciu dezes pradeda krypti.

Pirmas ir antras begis. Uz papildoma mokesti galima butu isigyti trizingsne greiciu deze, tik dar reikia pagalvot kam tas trecias begis reikalingas butu.


Parašytas:
08 Vas 2005 01:46
Akinys
o jusu dar neuzkniso inventoriaus gonkes ?
susipirktumet visi RS:X ir lenktyniautumet.
masishkumas tikrai padidetu - gal net vienas kita senas race dinozauras griztu ish kaitu (girdejau tokias kalbas savo ausimis)
RS:X

Parašytas:
08 Vas 2005 09:56
Bobas32
1. Tai kad rsX toli nuo mistralio nenuejo. Tapo brangesne ir truputi lengvesne, platesne. Kitaip tariant vis tiek maloniau varzytis prie silpno vejo glisuojant, nei pastoviai pompuojant. Beja, kalbama kad pompavimas bus uzdraustas.
2. Dar girdejau kalbas, kad bus leista ir daugiau lentu ir buriu tapti olimpinemis. Taigi, vienos bus tokiu savybiu, kitos kitokiu, bet plaukti su formule yra vis tiek idomiau.
3. Kai tik vejas didesnis nei 3.5 m/s - formules palieka visus hibridus, na o orentuotis i veja iki 3.5 m/s? Gal palauksim formulinio minimumo.
Gonkes

Parašytas:
08 Vas 2005 09:58
Bobas32
O kaip su Slalomu ir wave - tai gal irgi visi ant RS:X varom?

Parašytas:
08 Vas 2005 11:03
Mantas
Nu va vasario 15d. bus paskelbta galutine info apie RS:X kokios komplektacijos ji bus, kiek kainuos ir kur nusipirkti galima. O kas del plaukimo tai matai, siaip pagal ISAF taisykles ir su Mistral One Design varzybos neprasidedavo jei pucia maziau kaip 4m/s. Aisku plaukiant su tokiu inventoriumi reikia buti gerai pasiruosus fiziskai, ir dar geriau buti pasiruosusiam teoriskai.