Puslapis 11

Lužta stiebai

UNREAD_POSTParašytas: 31 Lie 2007 17:29
Baltras
Gal kas turit paaiškinimą, kodėl lūžta stiebai... Per metus jau 3 sulaužiau. Pirmas lūžo virš giko 55 proc. anglies. Antras lūžo giko spynoj 100 proc. anglies. Šiandien lūžo po giku 55 proc. anglies. Nieko nebesuprantu. Nuvarysiu distributorius į bankrotą :banghead:

UNREAD_POSTParašytas: 31 Lie 2007 18:19
gediminas
Ko gero perspaudžiama per spyną,trekštelėjo,kitą karta gikas šiek tiek auksčiau ir jeigu yra mikro itrukimas ,jis ir lūžta.

UNREAD_POSTParašytas: 31 Lie 2007 18:37
Gintas
koks stiebas, gikas, bure?
stiebo apsauga po spyna dedi? ji dedama ne ant priekio, o is galo.
giko apsaugines gumos OK?

UNREAD_POSTParašytas: 31 Lie 2007 22:03
Baltras
Gikas HPL anglinis. Burė Gaastra GTX 8,5. Stiebas 490 Gaastra 55 proc anglies. Jau 2 tokie lūžo. Stiebo apsaugą po spyna dedu. Lūžo ir NP 520 100 proc. anglies. Burė NP V8. Takeluoju pagal taisykles. Per apačią nepertempiu. Šiandien lūžo po giku...

UNREAD_POSTParašytas: 01 Rgp 2007 07:19
Gintas
Neisivaizduoju. Gal stiebo apsauga netinka ir giko galva i stieba remiasi ne dideliu plotu, o keliais taskais.
O gal tokie stiebai pasitaike.

UNREAD_POSTParašytas: 01 Rgp 2007 08:44
Bobas32
Gal sutakeluotus užuovėjoje ant saulės palieki? Gal pats esi sunkiasvoris? Gal pastoviai sutrenki kur nors veždamas ar kraudamas?
Visi stiebai, kurie gali lūžti - lūžta. O tie kurie negali - vis tiek kada lūžta.
Pusė jų perkaista ant saulės ir po to nedaug reikia kad pokšteltų. Kiti lūžta ir dėl gamintojų kaltės. Šiais metais pastebėta, kad beveik visų gamintojų stiebai vėl lūžinėja kaip degtukai. Rinkis tuos stiebus, kuriems lanksčiausia garantija - greitai pakeičia.
Yra tendencija tokia - kadangi Boing paskelbė apie lėktuvų fiuzelažų gamybos pradžią iš anglies - nusimato tos medžiagos pasaulinis trūkumas. Gaminiai iš anglies brangs ir prastės.

UNREAD_POSTParašytas: 01 Rgp 2007 12:17
Baltras
Esu nelengvas. 90 kg. Stiebus vežioju burių maiše tose angose, kurios skirtos stiebų transportavimui. Saugau, nedaužau. Matyt dabar reiks ant kranto bures palikti pavėsyje. Nors ant saulės ir nelaikydavau... Po plaukimo truputį pradžiovinu ir ištakeluoju.

UNREAD_POSTParašytas: 01 Rgp 2007 13:05
kestutisg
Baltras rašė:Gikas HPL anglinis. Burė Gaastra GTX 8,5. Stiebas 490 Gaastra 55 proc anglies. Jau 2 tokie lūžo. Stiebo apsaugą po spyna dedu. Lūžo ir NP 520 100 proc. anglies. Burė NP V8. Takeluoju pagal taisykles. Per apačią nepertempiu. Šiandien lūžo po giku...


Gal tu rimtai perspaudi gika tvirtindamas? ash irgi turiu nauja HPL carbon slalom, tai ant jo panashu, kad su galva gali gan smarkiai spusteleti, jei sveikatos yra. Be to tame gike viduje spynos yra kokis tai kvadratelis gumos, kuris, kaip suprantu, uzhtikrina giko neslydinejima, jei tu dar uzhdedi apsauga kokia tai...

o ir beje kas chia per stiebo apsauga po giko spyna? :shock: neturiu tokios ir niekad nedejau ir nemachiau (machiau tik pastorinima gikui ant RDM stiebo)... Ar tai reishkia, kad mano stiebai neapsaugoti?!?!?

UNREAD_POSTParašytas: 01 Rgp 2007 16:39
Baltras
Gikas štai toks. Stiebo apsaugos fotkės neturiu. Su NP stiebais kartu parsiduoda. Bet jei dedi stiebo aspaugą po giko spyna, prarandamas tam tikras spynos gumos susilietimo su stiebu plotas. Stipriau paveržti dirželius baisoka, kad jie nenuplyštų veržiant. Ir dėl to kartais gikas paslenka žemyn traukiant burę iš vandens. Gal po stiebo apsauga aplink visą stiebą ir po spyna padėti pvz. automobilinės kameros gabalą?

UNREAD_POSTParašytas: 01 Rgp 2007 17:38
Zilvinas
Kai pastebejau kad giko spyna "drozia" stieba idedu dviracio kameros gabaleli (plona guma), automobiline gali buti storoka.

UNREAD_POSTParašytas: 02 Rgp 2007 13:06
Gintas
nenaudok stiebo apsaugos. sitiems apkaustams jos nereikia. kolkas tiek galiu pasakyti.