Puslapis 547

UNREAD_POSTParašytas: 28 Sau 2008 16:58
Giedrius LTU11
Bobas32 rašė:Panašu į teisybę Juozai14. Labai į galą patrauktus profilius turėjo Gaastra Nitro burės. Diapazonas buvo labai siauras. Bet tame diapazone jausdavaisi labai gerai.
RS burės nėra nestabilios. Anglinės latės, visokios įsiuvos ir kiti fokusai jas daro pakankamai stabiliomis ir būtent plataus diapazono.

Na gal pasirodysiu cainikas, bet ar negali paprasciausiai buti, kad Micah paprasciausiai bure daugiau prilupes per gika (ar kaip tik dar nespejes atleisti po priesvejinio kurso) ?

UNREAD_POSTParašytas: 28 Sau 2008 17:03
Mantas99
Giedrius LTU11 rašė:
Bobas32 rašė:Panašu į teisybę Juozai14. Labai į galą patrauktus profilius turėjo Gaastra Nitro burės. Diapazonas buvo labai siauras. Bet tame diapazone jausdavaisi labai gerai.
RS burės nėra nestabilios. Anglinės latės, visokios įsiuvos ir kiti fokusai jas daro pakankamai stabiliomis ir būtent plataus diapazono.

Na gal pasirodysiu cainikas, bet ar negali paprasciausiai buti, kad Micah paprasciausiai bure daugiau prilupes per gika (ar kaip tik dar nespejes atleisti po priesvejinio kurso) ?



Micah ir neatleis bures per gika, nes jis katik pradejo kilti i veja, pries tai kursas buvo pavejinis o ne priesvejinis. Nebent NS raideris dar nepritempes bures per gika.

UNREAD_POSTParašytas: 28 Sau 2008 17:22
Gintas
Dar viena nuotrauka is 2D irgi su profiliais.
Cia priesvejinis kursas, keliolika sekundziu iki starto. Jauciu, kad per gika pertempiau, bet pilvo vieta nuo to nesikeicia. Kaiciasi reagavimas i gusius.
Vizualiai Severne yra tarp NS ir NP. Nors cia 11.0 bures. Miami nuotraukoje 12.0.
Gal Buzianis pilvotesni customa turi?:) Pagal uzpakalines skatorinos dali virs giko, atrodo, kad bure per gika jau pritempta.

As irgi turejau "galinio" pilvo bure. Per stipru veja trapvirves reikedavo stumti gerokai atgal.

UNREAD_POSTParašytas: 28 Sau 2008 18:11
Gedas LTU76
Pirmoje Ginto nuotraukoje vyrai skuta prieš vėją. Arčiausiai esantis pavėlavo pritemti burę per giką ir matosi problemos rezultatas - užsivertęs burę ant savęs, priekinė ranka sulenkta, kursas bukas - jis gamina šilumą. Buzijanio burė vertikalesnė jis sparčiai greitėja tuo pačiu išlaikydamas aštrų kursą. Burę turbūt pritempė dar varydamas pavėjui.
Burės profilio gylis preliminariai nustatomas įtempimu per apačią. Tai yra tikrai ne daugiau nei 1,5 cm diapazonas. Visą kitą reguliuojame per giką. Gal ir galime sakyti, kad pilvas nevaikšto keičiant burės galinį įtempimą. Bet jėgos centras keičiasi keičiantis vėjo stiprumui, arba plaukimo kursui. Dėl to, kad jėgos centras liktų toje pačioje vietoje (kur yra sureguliuotos mūsų trapecijos kilpos), turime keisti burės profilį. Visi juk žinome, kad tempiant burę per galą, jėgos centras slenkasi į priekį. Jėgos/traukos centras = pilvo padėčiai? ar ne?

UNREAD_POSTParašytas: 28 Sau 2008 18:38
Gintas
Gedai, ar teisingai supratau, kad tu norejai pasakyti, kad NP(Buzianis) ir NS (Diaz) yra pritemptos plaukimui pries veja ir profiliu skirtumas yra del to, kad bures butent taip sukonstruotos? Ar del ko?
Skirtumas yra ne del tempimo per gika.

UNREAD_POSTParašytas: 28 Sau 2008 19:08
Gedas LTU76
Gintai, kodėl manai kad skirtumas ne dėl tempimo per giką. Profilio gylis tikrai priklauso nuo to, o vizualiniai dalykai priklauso labai nuo daugelio dalykų. Iš nuotraukų mums gali atrodyti jog vienos burės pilvas arčiau stiebo, o kitos toliau jau vien dėl stiebo kišenės skirtumų. Manau kad visos šiuolaikinės burės jėgos centrą turi pakankamai panašiuose vietose. Skirtis gali profilio gylis, ar kiti parametrai apie kuriuos mes net nenutuokiam, kurių visuma duoda traukos jėgų centrą, kuris, kaip jau bandau spėti yra apytiksliai panašioje vietoje.

UNREAD_POSTParašytas: 28 Sau 2008 21:40
Gintas
Gal as perdaug konstrukcija, o ne pritempima akcentuoju todel, kad pakeites bure paslinkau trapvirves apie 15-20cm i prieki.
Tu sakai, kad profiliai skiriasi del itempimo per gika.
Man atrodo, kad per gika abi bures pritemptos, nes virs giko esanti skatorinos dalis abejose burese yra itempta ir uzdaryta. Buzianio netgi uzdaresne negu Diazo jeigu lyginsime skatorinos kampa su stiebo kampu.
Dar paziurek i paskutini plaukika. Jo trapvirves labiau priekyje nei Buzianio. Diazo trapvirviu vietos nesimato.
Gal Buzianis ne customini sukirpima, bet kietesni stieba naudoja ir gauna daugiau pilvo. Skirtumas labai akivaizdus.
Del ko toks skirtumas?:)

UNREAD_POSTParašytas: 28 Sau 2008 21:42
Juozas14
Gedai, tiek senu modeliu, tiek ir nauju modeliu buriu profiliai skirtingi.
paprasciausiai nesam belejardieriai, todel inventoriu renkames pagal daugybe faktoriu, todel veliau tenka taikyt ne inventoriu prie saves, o save prie inventoriaus.

UNREAD_POSTParašytas: 29 Sau 2008 00:15
Mantas99
Gintai, kai keitei bure kiek sutrumpejo gikas? Itariu, kad giko sutrumpejimas turejo itaka trapvirviu vietos pasikeitimui.

UNREAD_POSTParašytas: 29 Sau 2008 10:05
Gintas
Mantas99 rašė:Gintai, kai keitei bure kiek sutrumpejo gikas? Itariu, kad giko sutrumpejimas turejo itaka trapvirviu vietos pasikeitimui.


Sutrumpejo nuo 280 iki 279 cm.
As pamatuosiu savo trapvirviu vieta nuo priekio. Parasysiu.

UNREAD_POSTParašytas: 29 Sau 2008 10:19
Romas
<Gal as perdaug konstrukcija, o ne pritempima akcentuoju todel,
<kad pakeites bure paslinkau trapvirves apie 15-20cm i prieki.

Kas dedasi su stiebo optimalia padetim pastumus trapes per 20cm?

UNREAD_POSTParašytas: 29 Sau 2008 11:31
Gintas
Romas rašė:<Gal as perdaug konstrukcija, o ne pritempima akcentuoju todel,
<kad pakeites bure paslinkau trapvirves apie 15-20cm i prieki.

Kas dedasi su stiebo optimalia padetim pastumus trapes per 20cm?


Reikia perreguliuoti geometrine figura stepso padetis - giko aukstis - kilpos. Dabar paziurejau i liniuote kaip 20 cm atrodo. Gal tiek ir neslinkau. Realiau yra 15. Mazdaug per tarpa tarp trapvirviu.

Dabar mano trapvirviu atstumas nuo stiebo priekio matuojant tiesiai:
priekis - 69 cm
galas - 83 cm

UNREAD_POSTParašytas: 29 Sau 2008 12:02
Romas
Gal ne taip paklausiau, patikslinu :

Pasislinkus bures traukos centrui=paslinkus trapiu padeciai per 15cm kiek turetu keistis stepo padetis kad kompensuoti situos poslinkius?

UNREAD_POSTParašytas: 29 Sau 2008 12:13
Gedas LTU76
Romas rašė:Gal ne taip paklausiau, patikslinu :

Pasislinkus bures traukos centrui=paslinkus trapiu padeciai per 15cm kiek turetu keistis stepo padetis kad kompensuoti situos poslinkius?


Iš esmės, tai jei jėgos centras stumiasi į priekį dviem atvejais - pritempus burę per giką, arba paėmus mažesnę burę (kalbu apie tokio pat modelio bures, o ne apie skirtingų metu, gamintojų ir filosofijų daiktus). Jėgos centras į priekį, tai reiškia daugiau spaudžiama lentos priekis prie vandens. Norint išlaikyti tokį patį balansą, stiebo padą reiktų patraukti atgal.

O dėl pačių profilių, tai kažko naujo nepasakysiu. Žinau tik tiek, kad kai kurios lentos mėgsta kai kurias bures labiau nei kitas.

UNREAD_POSTParašytas: 30 Sau 2008 16:39
Giedrius LTU11
Gedas LTU76 rašė:O dėl pačių profilių, tai kažko naujo nepasakysiu. Žinau tik tiek, kad kai kurios lentos mėgsta kai kurias bures labiau nei kitas.


Dar pridekim vairus ir surpasim, kad mums patiems rasti ta kombinacija kuri veikia vieno sezono gali but maza. As atrodo supratau rudeniop, bet po poros varzybu ir sezonas baigesi :/

Noriu i si bara inest pora naujienu, kurias patebejau:
http://www.formulawindsurfing.org/index ... t=calendar
Atrodo visgi lenkai nori suplakti Europos cempionata ir Allegro Cup. O visgi gaila :/

Sako, kad pakeite reitingu skaiciavimo sistema:
http://www.formulawindsurfing.org/news.php?id=1357
Bet as kazhkaip nematau nieko naujo lyginant su pernai metais.