Puslapis 12

mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 10 Bir 2008 22:46
vitaliukas
viewtopic.php?f=2&t=9060
Turejau ir as tokia lenta ir buvau susidures su tokia pat problema.Po ilgu galvojimu padariau toki varianta ir jis pasiteisino 100%.:Ta visa plasmasini begeli su ratukais ismeciau velniop,vietoj jo issipjoviau metaline plokstele.Ploksteles plotis siektiek mazesnis nei aliuminio begelio vidinis plotis,kad plokstele jame lengvai judetu, o ilgis ten nelabai atsimenu,gal kokie 8cm.Toj plk.per viduri isgrezi skyle ir padarai sriegi tokio diametro kad tiktu naujoviski sarnyrai,ta sena mistralio sarnyra irgi ismeciau.Toliau istatai plk. i begeli,begeli prisuki prie lentos,nusipirkes siuolaikiska sarnyra isuki ji i plokstele ir varai.Dar mano plokstele buvo kokiu 3mm storio,taikitoj pusej privirino verzle,kad sriegio butu daugiau. Ir viskas.
P.S.Manau ,kadsunku bus rast tokiu detaliu ir dar geroj buklej, del to ir pasiuliai si varianta

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 11 Bir 2008 15:01
klimas
Aciu, bandysiu remontuoti :)

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 12 Bir 2008 21:59
Juozas14
vitaliukas o kaip tau su tavojo patobulinto begelio stumdymu pirmyn/atgal??

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 16 Bir 2008 13:24
vitaliukas
labai lengva- atsuki siek tiek sarnyra ir stumdai kartu su plokstele.

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 16 Bir 2008 20:02
Juozas14
vitaliukas rašė:labai lengva- atsuki siek tiek sarnyra ir stumdai kartu su plokstele.


#-o
na pradedant mokintis galbut to ir uztenka, taciau jai noresi glisuot, tuomet begely reikia stumdyti plaukiant.. [-X

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 18 Bir 2008 23:18
vitaliukas
Beplaukiant sarnyro padeties niekaip nepakeisi-tik islipus krantan.Mano patobulinimas is esmes niekuo nesiskiria nuo siuolaikisku lentu sarnyro tvirtinimo prie lentos budo.Dabartinese lentose sarnyras isimamas kartu su verzle ir tiek,o mano variante sarnyras pilnai issisuka, o plokstele lieka begelio viduj.Ir sarnyras lygiai taip pat stumdosi pirmyn- atgal.Plokstele atlieka verzles vaidmeni

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 19 Bir 2008 00:13
Giedrius LTU11
Svertiniu lentu begelis ir principo skiriasi nuo nesvertiniu - amzius cia nesvarbus. Gali mane pataisyti labiau zinantys, bet ir dabartinej olipminej lentoj RSXe begelis yra 'vaikstantis'. Jos esme ne tik stumdyti stieba priklausomai nuo vejo. Jei vejo pakankmai - pries veja plaukiant jis vis tiek turi but priekyje (kad i veja geriau eit), o pavejui plaukiant - traukiamas atgal. Jei prie normalaus vejo begelis nevaiksto - bus blogai plaukt arba pries veja (nebus kampo) arba pavejui (nebus greicio).
Sarnyras gali stovet stabilus priekyje tik neesant vejo (kai neglisuojama).

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 19 Bir 2008 08:30
ezhys
Gerb. olimpieciai, man pasirode, kad zmogus lenta naudoja freeridinimui ir manau jam tikrai nesvarbus ypatingai didelis astrumas plaukiant pries veja..

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 19 Bir 2008 19:04
krabas
O kodel sarnyro stumdymo plaukiant galimybes yra atsisakyta siuolaikinese besvertese lentose? Del lengvumo/paprastumo, ar tiesiog tas neduotu apciuopiamos naudos?

Giedrius LTU11 rašė:Svertiniu lentu begelis ir principo skiriasi nuo nesvertiniu - amzius cia nesvarbus. Gali mane pataisyti labiau zinantys, bet ir dabartinej olipminej lentoj RSXe begelis yra 'vaikstantis'. Jos esme ne tik stumdyti stieba priklausomai nuo vejo. Jei vejo pakankmai - pries veja plaukiant jis vis tiek turi but priekyje (kad i veja geriau eit), o pavejui plaukiant - traukiamas atgal. Jei prie normalaus vejo begelis nevaiksto - bus blogai plaukt arba pries veja (nebus kampo) arba pavejui (nebus greicio).
Sarnyras gali stovet stabilus priekyje tik neesant vejo (kai neglisuojama).

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 19 Bir 2008 20:03
Juozas14
[quote="krabas"]O kodel sarnyro stumdymo plaukiant galimybes yra atsisakyta siuolaikinese besvertese lentose? Del lengvumo/paprastumo, ar tiesiog tas neduotu apciuopiamos naudos?

:sign3: apshviesiu. sarnyras niekuomet nebuvo su stumdomu begeliu burlentese be sverto, nes ten to daryti nereikia. raceboardo begelio paskirtis yra labai elementari ir labai veiksminga. tiesiog plaukiant su svertu, begelis VISUOMET privalo buti priekyje, o kuomet plaukiama bakstagais arba fordaku ir jaigu pakanka vejo PILNAI GLISUOTI tuomet begely reikia atsitraukti atgal, kad butu galima plaukt greiciau ir kurkas komfortiskiau.
Giedriau, su rsx siektiek kitaip.jeigu vejo puce pakankamai, tuomet galima isnaudoti 95cm lentos ploty ir 66cm vairo ilgy pasikelus sverta ir atsitraukus begely atgal.
Ps. mistral One Design buvo sukurta kaip lenta STIPRIAM vejui.

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 19 Bir 2008 20:55
Juozas14

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 20 Bir 2008 08:56
ezhys
Gereusiai tai RS:X Hyéres 2007 :D bicelis bando su rsx'u vulkana padaryt! :lol: nesweikai varo chebra.

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 20 Bir 2008 18:54
Juozas14
ezhys rašė:Gereusiai tai RS:X Hyéres 2007 :D bicelis bando su rsx'u vulkana padaryt! :lol: nesweikai varo chebra.


ne tik vulkana bet ir pvz speed loopa, nekalbant apie kokius high jump.. duck jibe (pastaraji su fw ishgimdziau) ir t.t.. :twisted:

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 21 Bir 2008 00:25
Bobas32
Tai kaip yra, Juozai, su kuom Tau geriau patiko? Su MOD ar su RSX?

Re: mistralio begelis

UNREAD_POSTParašytas: 21 Bir 2008 18:16
Juozas14
man labiau patiko OD, nes RSXo labai siauras smagaus plaukimo vejo diapazonas.
rsx tikslas buvo maximaliai sumazinti pumpavima, taciau gavosi priesingai - pampingas isliko, taciau nebe su 7.4 bure o su 9.5, 95cm plocio lenta, kuri esant 3m/s vejui plaukia nelabai greiciau uz optimista.
esant stipriam vejui rsx lenta taipogi nelengva suvaldyti.
Mistral OD jau buvau prisijaukines ir plaukimas esant ~20m/s vejui buvo imanomas.
kuomet rsx buvo renkamas olimpijadai, jo projektas buvo kitox. priemus buvo liepta padaryti tam tikrus pakeitimus ir dabar ira taip kjp ira.

taciau olimpinis sportas lieka olimpiniu, man suteikdamas labai didely malonuma.