EXTREME-SPORTS.LT
Lietuvos extremalaus sporto portalas


www.emotions.lt Photo video www.puskupusku.lt

 

 

Instrukcija pardavimo vadybininkams N-18

Bendra tema apie viską
General discussion

Instrukcija pardavimo vadybininkams N-18

UNREAD_POST baidas 28 Geg 2008 12:30

Tekstas neredaguotas :)

Trumpa instrukcija pardavimo vadybininkui, kaip atskirti normalų klientą nuo pidero.

Malonu turėti reikalą su žmonėmis kurie iš tikrųjų supranta kuo gi kokybiška prekė, pardavėjo profesionalumas ir tiesiog achujenas servisas skiriasi nuo pigaus išsipysinėjimo, tupo brukimo, apipysimo ir pinigų iškočiojimo.

Ir yra dar fainiau, kai žmonės sutinka už tai mokėti.

Apačioj pateikta instrukcija leis iš karto nufiltruoti piderų užvažiavimus nuo normalių žmonių užklausimų.

Jei jums skambina būtybė, prisistato privačiu asmeniu, arba neatskleidžia kontoros pavadinimo, arba neduoda savo darbo telefono, o duoda tik Extrą, Ežį ar panašų gaidišką mobilų – labai gražiai siunčiam nafig* ir greitai-greitai dedam ragelį.
Todėl kad normalus klientas nesišifruoja.

Tas pats liečia raštiškus užklausimus- kai ateina emailai is nemokamų pašto dėžučių tipo gmail.com, mail.lt, yahoo.com ir t.t. – į tokį laišką neatsakinėjam ir neskaitydami triname.
Todėl kad normalus klientas turi savo domeną, turi savo puslapį/saitą.

Norintys pasiderėti dėl 200 lt, kai užsakymas yra 5-8 tūkst. lt - iš karto skrenda najuhc. Taip pat pizdina nafig* ir tie, kurie pradeda aiškinti kad Aurelijaus Bibausko įmonė tą patį jiems siūlo pigiau, bet už tokį bazarą atsakyti neskuba (pvz. parodyti Aurelijaus Bibausko komercinio pasiūlymo kopiją). Tokiems draugams netrukdysime kreiptis nafig* pas tą Aurelijų, o pačiam Aurelijui – juos pasitikti išskiestomis rankomis. Tegul ima ant ponto kitus durnius.
Kliento šiknos laižymas irgi kainuoja pinigus.

Ir vienu ir kitu atveju – prieš mus tokie gaidžiai, kurie galvoja kad visus apipis savo uzbekiškai-suvalkietišku gudrumu. Lygiagrečiai jie pragers ir prapis ant kurvų ne vieną tūkstantį litų, bet užsirūrins ir pasismaugs negyvai bepirkdami kokybišką prekę savo pačių verslui. Ir tegul tik nepisa jums proto apie ekonomiją – būtų jau tokie ekonomiški, tai ėstu konservuotas stintas tomatuose ir valytų šikną naudotais troleibusų talonėliais

Jie yra asilkojai, kurie per visą savo laimingą kiaulišką gyvenimą taip ir neišmoks normaliai nešioti kostiumą, išsirinkti ir užsirišti kaklaraištį ir vaikščioti švariais batais. Todėl kad net ir aukšto išsilavinimo diplomas neprideda inteligentiškumo.
Čiulpkit bybį, chebra, geros kloties jums, taip sakant gudlak.


O jei koks prietranka kitam laido gale jums užduoda debilams tipišką genialų klausimą "A ko čia pas jus viskas taip brangu?" – maloniai jam atsakom, kad jis matyt seniai Palangoj poilsiavo ir primiršo kas yra iš tikrųjų brangu. Ir siunčiam į šiltus kraštus paieškoti pigiau. Ubagai, dvasiniai daunai ir neišauklėti imbicilai – ne mūsų klientai.

Norintys gauti chaliavinę nuolaida šiaip sau, ne už ką, gali taip pat pizdinti į Turkiją arba Egiptą, ten irgi mėgsta ilgai pisti smegenis, duoti nuolaidą ir įbrukti koki fuflą. O mes, blet, esam normali įmonė, su sveika pasaulėžiūra, blet. Jei mes nustatėm tokią kainą, tai reiškia, kad mes šitą kaina ne šiaip iš bybio iščiulpėm, ir ne tam, kad ką nors blet, apipistumėm, o tam kad ir sau desertui užsidirbtume.

Apipisinėti klientą, taip pat kaip ir leisti laiką kokiam nors turgui su juo – mums yra perbrangu, todėl mes nei to nei to nedarome. Mes žinome savo realią kainą, mes turim rimtą požiūrį į savo darbą. Jei toki požiūrį taip pat turėtų tie, kas pisa mūsų smegenis - Lietuva seniai jau butu pasaulio lyderiu etalono pavyzdys.

Mes nepakišinėjam klientui šūdo. Pigus apknisinėjimai – ne mūsų specializacija, ne mūsų profilis. Viskas, ką mes siūlome, yra nuostabios kokybės prekės ir mes po tuo galim ir norim pasirašyti bet kuriuo blet nakties ar dienos momentu. Mes neperžiūrim mūsų susitarimų atgaline tvarka arba post faktum, kaip tai mėgsta daryti apipisgudriu uabai kai tik susiduria su sunkumais, ir mes neatsisakom net žodžiu duotų pažadų.
Mes- realus bachurai ir už savo bazarą atsakom, kartais net sau į nuostolį.

Ir dar vienas bajeris. Yra tokiu iškruštgalvių kategorija, kurie mėgsta užprašyti išankstines apmokėjimo sąskaitas iš visų firmų o po to renkasi kur pigiau, galu gale paprasčiausiai dingsta net neatsiprašę ir nepaprašę anuliuoti šią sąskaitą. Va čia tai reto piderastiskumo piderai. Jie verslo pagrindų nesimokino ir apie verslo etiką taip pat negirdėjo. Juos įrašom į juodą sąrašą iš karto, ir gavę užklausimą iš jų sekantį kartą, kultūringai siunčiat nafig* iš anksto perspėjus, kad mūsų įmonė su jais dirbti neturi noro ir atrodo nebeturės.

Taisykle geležinė turi buti – jei jau paėmei sąskaitą – iš karto mokėk. O jei dar mastai – prasyk ne sąskaitos o komercinio pasiūlymo

Apie reakcijos greiti gavus uzklausima

Įeinantys užklausimas el. paštu – 10 min tam, kad patvirtintumėt užklausimo gavimo faktą (arba atsakot emailu arba perskambinat), pasiūlymą formuluojat per sekančius 20 min). Jei atvejis sudėtingas –nedaugiau 3 val. Visi laiškai turi būti atsakyti tą pačią diena, nors blet nakvokit darbe.

Atsakymas į kliento skambutį – nevėliau kaip per 3 signalus jo ragelyje, peradresavimas reikiamam kolegai – nevėliau kaip per 15 sek.

Išankstinės sąskaitos išrašymas nevėliau kaip per 10 min nuo pareikalavimo

Ir apskritai – atsakymas į užklausimą atliekamas tuo pačiu būdu, kaip gavot – į faksą – faksu, I laišką – laišku su kopija faksu. Įeinantys faksai atsakomi tą pačią diena.

Ir jei netelpat į terminus, - nuleisk vandenį, pizdiec atlyginimui.
Ir dabar nesakykit kad šito nežinojote.
--------------------------------------------------------

OPERATORIUS.LT
+370 657 66770
skype: baidas_ltu123
--------------------------------------------------------
Vartotojo avataras
baidas
-
 
Pranešimai: 3650
Užsiregistravo: 29 Rgs 2004 20:21
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 123

Re: Instrukcija pardavimo vadybininkams N-18

UNREAD_POST VytautasS 28 Geg 2008 13:23

O o, tokiai firmai galas iskart, reikia pasimokyti is zydu, japonu, kinu, etc...... Klientas visada teisus, na beveik visada :lol: . Geriau pasakyti: mes jums veliau paskambinsim :^o
Vartotojo avataras
VytautasS
 
Pranešimai: 265
Užsiregistravo: 17 Kov 2008 09:02
Miestas: Marijampolė

Re: Instrukcija pardavimo vadybininkams N-18

UNREAD_POST sukasiaka 28 Geg 2008 23:53

neblogas rasinelis, cia tau baidai alga nukirpo?
Vartotojo avataras
sukasiaka
 
Pranešimai: 428
Užsiregistravo: 31 Sau 2007 00:01
Miestas: kosmosas
Burės numeris: 19

Re: Instrukcija pardavimo vadybininkams N-18

UNREAD_POST Try2Fly 30 Geg 2008 08:58

Esu dirbes labai rimtam kinieciu verslininkui, ir tikrai nera taip kad klientas visada teisus, jis mane ismokino rinktis su kuo dirbti, ir kad uzknisanciu partneriu geriau atsikratyti ir nusiusti pas savo konkurentus, tegu juos uzknisineja =D>
O siaip zmones giliai ismintingi, ir dar viena dalyka visada padaro - pamasto pries atsakydami, pries priimdami sprendimus.
Ir lankstumas svarbu, nera niekas akmenyje iskalta.
Vartotojo avataras
Try2Fly
 
Pranešimai: 549
Užsiregistravo: 27 Bal 2008 12:14
Miestas: HAE
Burės numeris: 0

Re: Instrukcija pardavimo vadybininkams N-18

UNREAD_POST Andriuxa 30 Geg 2008 15:27

[quote="baidas"]Tekstas neredaguotas :)

– prieš mus tokie gaidžiai, kurie galvoja kad visus apipis savo uzbekiškai-suvalkietišku gudrumu



Jo.. o suvalkieciai kaip visada yra lyginami su sudais gaidziais ir padugnemis. Malonu.
skype: kontaktas-
Vartotojo avataras
Andriuxa
 
Pranešimai: 64
Užsiregistravo: 29 Bir 2005 23:53
Miestas: Marijampolė

Re: Instrukcija pardavimo vadybininkams N-18

UNREAD_POST sukasiaka 30 Geg 2008 17:16

beja pie uzbekus tiktas anikdotas

atvaro i bariuka uzbekijoj hebrite, pavarto meniu pasiziuri i kainikes ir uzsisako
viskas liux, saslikas kaip visada neblogas
atnesa uzbekas saskaita
saskaita 2x didesne nei turetubuti
hebrite klausia kame reikalas?
uzbekas sako - slushaj daragoj, saslik bolse bil!
hebrite - kak bolse tak napisana v meniu takaja cena
slusaj daragoj, ja necevo neznaju idi v kuxnia i razbirajsia, kuxnia skazal bolse saskik
hebrite skaniai pazvenge ir smulkaus uzbeko aferiugos ir sumokejo
tai buvo gera pamoka susitarti uzbekijoj iskarto del kainu
Vartotojo avataras
sukasiaka
 
Pranešimai: 428
Užsiregistravo: 31 Sau 2007 00:01
Miestas: kosmosas
Burės numeris: 19

Re: Instrukcija pardavimo vadybininkams N-18

UNREAD_POST baidas 02 Bir 2008 09:38

Andriuxa rašė: – prieš mus tokie gaidžiai, kurie galvoja kad visus apipis savo uzbekiškai-suvalkietišku gudrumu



Jo.. o suvalkieciai kaip visada yra lyginami su sudais gaidziais ir padugnemis. Malonu.


na sakau neredaguotas copy/paste ... jei buciau redagaves buciau aukstaicius ir tadzikus irases.
Vartotojo avataras
baidas
-
 
Pranešimai: 3650
Užsiregistravo: 29 Rgs 2004 20:21
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 123


Grįžti į Viskas apie viską

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Prisijungimas nariams