
Trumpa instrukcija pardavimo vadybininkui, kaip atskirti normalų klientą nuo pidero.
Malonu turėti reikalą su žmonėmis kurie iš tikrųjų supranta kuo gi kokybiška prekė, pardavėjo profesionalumas ir tiesiog achujenas servisas skiriasi nuo pigaus išsipysinėjimo, tupo brukimo, apipysimo ir pinigų iškočiojimo.
Ir yra dar fainiau, kai žmonės sutinka už tai mokėti.
Apačioj pateikta instrukcija leis iš karto nufiltruoti piderų užvažiavimus nuo normalių žmonių užklausimų.
Jei jums skambina būtybė, prisistato privačiu asmeniu, arba neatskleidžia kontoros pavadinimo, arba neduoda savo darbo telefono, o duoda tik Extrą, Ežį ar panašų gaidišką mobilų – labai gražiai siunčiam nafig* ir greitai-greitai dedam ragelį.
Todėl kad normalus klientas nesišifruoja.
Tas pats liečia raštiškus užklausimus- kai ateina emailai is nemokamų pašto dėžučių tipo gmail.com, mail.lt, yahoo.com ir t.t. – į tokį laišką neatsakinėjam ir neskaitydami triname.
Todėl kad normalus klientas turi savo domeną, turi savo puslapį/saitą.
Norintys pasiderėti dėl 200 lt, kai užsakymas yra 5-8 tūkst. lt - iš karto skrenda najuhc. Taip pat pizdina nafig* ir tie, kurie pradeda aiškinti kad Aurelijaus Bibausko įmonė tą patį jiems siūlo pigiau, bet už tokį bazarą atsakyti neskuba (pvz. parodyti Aurelijaus Bibausko komercinio pasiūlymo kopiją). Tokiems draugams netrukdysime kreiptis nafig* pas tą Aurelijų, o pačiam Aurelijui – juos pasitikti išskiestomis rankomis. Tegul ima ant ponto kitus durnius.
Kliento šiknos laižymas irgi kainuoja pinigus.
Ir vienu ir kitu atveju – prieš mus tokie gaidžiai, kurie galvoja kad visus apipis savo uzbekiškai-suvalkietišku gudrumu. Lygiagrečiai jie pragers ir prapis ant kurvų ne vieną tūkstantį litų, bet užsirūrins ir pasismaugs negyvai bepirkdami kokybišką prekę savo pačių verslui. Ir tegul tik nepisa jums proto apie ekonomiją – būtų jau tokie ekonomiški, tai ėstu konservuotas stintas tomatuose ir valytų šikną naudotais troleibusų talonėliais
Jie yra asilkojai, kurie per visą savo laimingą kiaulišką gyvenimą taip ir neišmoks normaliai nešioti kostiumą, išsirinkti ir užsirišti kaklaraištį ir vaikščioti švariais batais. Todėl kad net ir aukšto išsilavinimo diplomas neprideda inteligentiškumo.
Čiulpkit bybį, chebra, geros kloties jums, taip sakant gudlak.
O jei koks prietranka kitam laido gale jums užduoda debilams tipišką genialų klausimą "A ko čia pas jus viskas taip brangu?" – maloniai jam atsakom, kad jis matyt seniai Palangoj poilsiavo ir primiršo kas yra iš tikrųjų brangu. Ir siunčiam į šiltus kraštus paieškoti pigiau. Ubagai, dvasiniai daunai ir neišauklėti imbicilai – ne mūsų klientai.
Norintys gauti chaliavinę nuolaida šiaip sau, ne už ką, gali taip pat pizdinti į Turkiją arba Egiptą, ten irgi mėgsta ilgai pisti smegenis, duoti nuolaidą ir įbrukti koki fuflą. O mes, blet, esam normali įmonė, su sveika pasaulėžiūra, blet. Jei mes nustatėm tokią kainą, tai reiškia, kad mes šitą kaina ne šiaip iš bybio iščiulpėm, ir ne tam, kad ką nors blet, apipistumėm, o tam kad ir sau desertui užsidirbtume.
Apipisinėti klientą, taip pat kaip ir leisti laiką kokiam nors turgui su juo – mums yra perbrangu, todėl mes nei to nei to nedarome. Mes žinome savo realią kainą, mes turim rimtą požiūrį į savo darbą. Jei toki požiūrį taip pat turėtų tie, kas pisa mūsų smegenis - Lietuva seniai jau butu pasaulio lyderiu etalono pavyzdys.
Mes nepakišinėjam klientui šūdo. Pigus apknisinėjimai – ne mūsų specializacija, ne mūsų profilis. Viskas, ką mes siūlome, yra nuostabios kokybės prekės ir mes po tuo galim ir norim pasirašyti bet kuriuo blet nakties ar dienos momentu. Mes neperžiūrim mūsų susitarimų atgaline tvarka arba post faktum, kaip tai mėgsta daryti apipisgudriu uabai kai tik susiduria su sunkumais, ir mes neatsisakom net žodžiu duotų pažadų.
Mes- realus bachurai ir už savo bazarą atsakom, kartais net sau į nuostolį.
Ir dar vienas bajeris. Yra tokiu iškruštgalvių kategorija, kurie mėgsta užprašyti išankstines apmokėjimo sąskaitas iš visų firmų o po to renkasi kur pigiau, galu gale paprasčiausiai dingsta net neatsiprašę ir nepaprašę anuliuoti šią sąskaitą. Va čia tai reto piderastiskumo piderai. Jie verslo pagrindų nesimokino ir apie verslo etiką taip pat negirdėjo. Juos įrašom į juodą sąrašą iš karto, ir gavę užklausimą iš jų sekantį kartą, kultūringai siunčiat nafig* iš anksto perspėjus, kad mūsų įmonė su jais dirbti neturi noro ir atrodo nebeturės.
Taisykle geležinė turi buti – jei jau paėmei sąskaitą – iš karto mokėk. O jei dar mastai – prasyk ne sąskaitos o komercinio pasiūlymo
Apie reakcijos greiti gavus uzklausima
Įeinantys užklausimas el. paštu – 10 min tam, kad patvirtintumėt užklausimo gavimo faktą (arba atsakot emailu arba perskambinat), pasiūlymą formuluojat per sekančius 20 min). Jei atvejis sudėtingas –nedaugiau 3 val. Visi laiškai turi būti atsakyti tą pačią diena, nors blet nakvokit darbe.
Atsakymas į kliento skambutį – nevėliau kaip per 3 signalus jo ragelyje, peradresavimas reikiamam kolegai – nevėliau kaip per 15 sek.
Išankstinės sąskaitos išrašymas nevėliau kaip per 10 min nuo pareikalavimo
Ir apskritai – atsakymas į užklausimą atliekamas tuo pačiu būdu, kaip gavot – į faksą – faksu, I laišką – laišku su kopija faksu. Įeinantys faksai atsakomi tą pačią diena.
Ir jei netelpat į terminus, - nuleisk vandenį, pizdiec atlyginimui.
Ir dabar nesakykit kad šito nežinojote.