Lauri, nežinau kiek tame tiesos, o kiek čia tiesiog mano pamąstymai..
Aš apsaugą pirkau dėl trijų priežasčių:
1) Jeigu ateis durna mintis ant galvą, vėl lipti ant box'ų ar netgi rail'ų, tada krentant ant nugaros tikrai žymiai didesniu plotu trenksiuosi į dėžės/rail'o kantą ir smūgis bus geriau paskirstytas. Tai turėtų padėti išvengti tiek stambių sužeidimų tiek sumažinti skausmą, kad toliau galėtų važinėti.
2) Šitą patikrinau praktikoje. Leki trasomis kalnuose ir nusprendi "pabūti šūstru". Ir prasideda nose/tail-pressai, šuoliukai ant flat'o, 180 ir pan. Ir vis tiek pagauni galinį kantą ir ne visai mažu greičiu skrendi jau atbulas. Tada tiesiog priglaudžiu rankas prie krūtinės ir laukiu, kol nugara trenksiuosi į žemę. Iš šono atrodo nekukliai, bet pats pas tiesiog ramiai lauki, kol sustosi, tada atsikeli ir važiuoji toliau. Nei čia buvo, nei čia ką

3) Jeigu labai jau patinka greitis trasose, tai tada kritimai ypač rimti gaunasi. Bėda yra kai pagauni priekinį kantą. Kadangi lenta+batai tikrai turi nemažą svorį, o tu veidu žemyn jau ari žemę, didelė tikimybė kad iš inercijos lenta toliau judės į priekį ir kojos lenksis per kelius, kol lentą sustabdys tavo nugara. Manau kad nereikia vaizdžiai pasakot, kas būtų jeigu lentos kantas nemažu greičiu trenktų per nugarą. Galit padaryt namie eksperimentą su kokiu arbūzu. Nepamirškit nufilmuot ir įdėti čia

Aj, ir dar prisiminiau vieną..

4) Kai kalnuose keliesi su keltuvu, nešąla nugara kai atsisėdi į atvirą keltuvą
