Kancler rašė:bet kai isvyniosi ir nepastebesi persimetusiu ar susipinusiu stropu...
1. Gal ir ne pirma saugumo taisyklė, bet kai asistentas laiko kaitą pakėlimui, visada rider'is prieš įtempinėdamas kite-ą turėtų įsitikinti, kad stropos pririštos teisingai.
2. Ne kartą mačiau, kaip atrišinėtojai-pririšinėtojai susiruošia kelt kite-ą ir
staigmena staigmena - pririšta blogai. Pačiam nėra taip buvę
?
Kancler rašė:Kitas momentas, praleisdamas per pirstus stropas visada pasitikrini ju stovi...
1. O vyniojant stropas ant baro? Ar ne per tuos pačius pirštus praeina?
2. Stropos trūksta prie kelis kartus žmogaus jėgas viršijančių apkrovų, stropų būklę spot'o sąlygomis gali įvertinti tik vizualiai.
Mano asmenine nuomone stropas reiktų atrišinėti nuo kite-o, kurio bar'o sistema neatsuka priekinių stropų (po loop'ų). Tokios sistemos stropos per ilgą laiką tiek susisuks, kad ne tik viena kitą pradės pjauti, bet ir atsišovus saugumas nesuveiks. Atrišdamas ir kitąkart iš naujo pririšdamas stropas tą susisukimą išpainioji.
Kita priežastimi galėtų būti nenoras šlapią barą dėti šalia sauso kupolo.
Trečia - turiu vieną barą ir kelis aitvarus.
Daugiau nesugalvoju
. Beje, pats savo barų nuo kite-ų nenurišinėju.