|
Problemos, triukai, patarimai. Inventorius
SAULS 12 Geg 2016 21:24
Ar butu norinciu susimesti ir isigyti hydrofoilini vairiuka?
-
SAULS
-
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 23 Lie 2007 20:54
kalvis 25 Lie 2016 14:22
4 m/s tai jau Fw glisuoja, sitas turetu nuo 2,5 m/s jei ne paslaptis kiek kainavo ?
-
kalvis
-
- Pranešimai: 896
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 21:28
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 646
snobas 25 Lie 2016 18:57
SAULS rašė:Lėktuvas atvažiavo. Laukiu 4m/s.
Nu faina, reiks tik prieplauką išsipirkti
-
snobas
-
- Pranešimai: 205
- Užsiregistravo: 12 Rgp 2014 10:42
- Burės numeris: 6
vaidasw 28 Lie 2016 17:35
Įdomu būtų iš Sauls sužinoti daugiau informacijos. Koks lentos litražas, kokios kvadratūros burę naudos. Na ir aišku laukiam įspūdžių iš pasiplaukiojimo.
-
vaidasw
-
- Pranešimai: 126
- Užsiregistravo: 11 Bal 2005 16:57
- Miestas: Kretinga
- Burės numeris: 0
SAULS 29 Lie 2016 10:51
Būtinai įdėsiu pirmus įspūdžius. Deja kol kas aplink Vilnių <3m/s. Vakar bandžiau Vievyje, nes su meteo.lt buvau sutaręs 4ms foną + gūsius iki 7. Deja realiai buvo nuo 0 iki 2ms, ežeras stiklinis. Reziumė tokia, kad prie 2ms su 6ke neglisuoja. Pati lenta 120l, 215 cm ilgio, 80 pločio, anglinė, HORUE užsakymu gamina slovėnai http://www.flikkaboards.com/, kilpos tik 2 padėčių: pirmyn arba 3cm atgal, išilgai lentos. Vairas HORUE.fr, anglinis, keičiasi pagrindinis pelekas pagal vėjo stiprumą. Nusipirkau lengviausiam vėjui, pagal parametrus turi dirbti nuo 4m/s iki 12ms. Visumoje yra nemažai reguliavimo: tiek pačios lentos - šarnyro padėtis/ kojakilpės, foilui keičiasi keliamojo peilio kampas ir paties peilio dydis, kol kas nelabai aišku, kokią burę dėti. Teoriškai turėtų būti plokščia 5 arba 6kė, bet Antanas Albeau varo ir panašiom į reisines 8kes. Žiūrėsim SauliuS
-
SAULS
-
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 23 Lie 2007 20:54
Mindaugas LTU9 29 Lie 2016 11:14
O tai paprastai SL lentai tas vairas netiktų?
-
Mindaugas LTU9
-
- Pranešimai: 214
- Užsiregistravo: 20 Spa 2004 17:03
- Miestas: Vilnius
SAULS 29 Lie 2016 12:06
Tinka bet kuriai placiai lentai su deep tutle boksu. Tik lauzimo jegos gaunasi nemazos, todel reali rizika supirdolinti boksa. Sitos, dedikuotos lentos boksas tipo pastiprintas. Ir geometrija skiriasi nuo slalomo. Reikia badyt, tada ir bus aisku.
-
SAULS
-
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 23 Lie 2007 20:54
pensininkas 29 Lie 2016 14:09
Katapulta iš taip aukštai turėtų būti įsimenanti! Sauliau, jokiu būdu to nelinkiu... Laukiam vėjo! Gal iki maratono jau būsi įsisavinęs? Sėkmės!
-
pensininkas
-
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 21 Kov 2010 10:52
Bobas32 29 Lie 2016 23:43
Foilai - dalgiai, praplauks ir žoles nupjaus. Įprasti vairiukai - kaip grėbliai. Viską iš paskos sugrėbliuos. Žoles krausime teisėjams į laivus ir vešime džiovinti, arba karpių prūduose maitinti.
-
Bobas32
- -
-
- Pranešimai: 8395
- Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
- Miestas: Vilnius - Klapėda
- Burės numeris: 32
-
spoil 30 Lie 2016 09:51
visada yra jura nereiks sienauti
LTU247
-
spoil
-
- Pranešimai: 517
- Užsiregistravo: 15 Rgp 2008 11:07
- Burės numeris: 247
SAULS 04 Rgp 2016 22:14
Pirmieji įspūdžiai iš 2 pasibandymų Vievyje: - Pirmus kartus visi skrydžiai baigėsi katapultomis; - Šiandien – antrą dieną, pajaučiau minimalią kontrolę, ir be batono/ katapultos sugebėdavau užbaigti kas 3 ar 4 skrydį. - Išglisavimas gaunasi dviejų etapų: pirma lenta pradeda glisuoti kaip „normali“, dalinai iškilusi, lenta ir burė lengva. Iki maždau 20-25 km/val. Ir tada spustelėjus galą iškyla. Pojūtis kaip pakliuvus į vakumą: dingsta šlepsėjimas, skrendi totalioje tyloje. Atsargus skridimas buvo max 34km/val. Vandens paviršius nutolsta toli toli. Žuvėdrų dimensija. Karosai ir kiti besparniai lieka kažkur žemai, po lėktuvu. Na o be emocijų, kol kas suvokiau tiek: 1. Kontrolė ir valdymas yra žymiai jautresni nei normalioj burlentėj. Jausmas, kad stovi ant šarnyro, kuris vos spustelėjus priekine koja staigiai nardina lentos nosį. Jei tik stipriau spusteliu vairą, lenta staigiai rauna aukštyn. Tas pats skersai ašies: vos linkteli kurį bortą – staigus posūkis. Įvaldžius, turėtų būti labai žvitrus veiksmas. 2. Kitokia stovėsena: jei burlentėj susirakini į trikampį, per gūsius dar labiau spaudi, tai foile bet koks staigesnis impulsas išbalansuoja. Todėl reikia ypač kontroliuoti trauką, kad gūsis paprasčiausiai nenuverstų. 3. Kilpos yra panašiai kaip freeraide, abi šonuose. Jei galinė būtų viena – centruota, tikėtina būtų lengviau balansuoti. Bet nepabandęs nežinosi. 4. Lenta 78 cm pločio, 120 l. Šiandien pūtė apie 5m/s, gūsiai iki kokių 7. Plaukiau su 3 kemberių 7ke, pirmą dieną prie truputį mažesnio vėjo su bekembere 6ke. Pradėjus glisuoti – skristi, 7kė aiškiai per sunki ir per didelė, plokščia 5 arba max 6kė būtų pats tas. Bet esant fonui 4-5 m/s nepavyksta išsipompuoti. Lenta kyla, bet nesugebu pilnai pakelti. Todėl eksperimentavau su skirtingu pompavimusi. Man pasirodė, kad bandant išspirti lentą, aš ją dar labiau skandinu. Geriausiai suveikė svorio perkėlimas į galą, išsitiesus tik pavėdinti, visai nedirbant su kojomis. Kol kas nesuprantu, kurioje vietoje ką blogai darau. Nes mano pats vairas skirtas skridimui nuo 8 mazgų su max 6ke. Filmukuose taip ir yra. Žodžiu AŽP. 5. Su minimalia praktika tikrai yra „pirmo gliso sindromas“, deja reiks nemažo AŽP, kad skirsti atsipūtus. Bet tikrai įmanoma SauliuS
-
SAULS
-
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 23 Lie 2007 20:54
re 05 Rgp 2016 14:47
idomi patirtis, o kiek tu pats sveri? glisas su burlente prasideda nuo mazdaug 18km/h, tu rasai 20-25-matyt matavai, tai veliau nei su paprastu vairu?
-
re
-
- Pranešimai: 60
- Užsiregistravo: 07 Bir 2005 23:34
SAULS 06 Rgp 2016 08:30
Aš sveriu apie 78 kg. Naudoju suunto laikroduką, tad greičius stebiu pagal jį.
-
SAULS
-
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 23 Lie 2007 20:54
Bobas32 06 Rgp 2016 23:38
Skamba viskas labai įdomiai. Spėju, kad geriausia su foilu ten, kur vėjas lygus. Tada turėsi tolygesnę jėgą burėje, mažiau stiprių judesių kojomis. Greitis pakankamas. Kaip su kursu? Pjautis, atkristi, pilnu kursu ...
-
Bobas32
- -
-
- Pranešimai: 8395
- Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
- Miestas: Vilnius - Klapėda
- Burės numeris: 32
-
Grįžti į Plaukimo technika, Inventorius
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių
|
|