Apžvalga
-
EA veržiasi į naują rinką
Sritis: Riedlentės 06-03-2007
Parašė: Tadas Petrikas
Kaip visada šaltą ir drėgną naktį San Francisco mieste įvyko Electronic Arts žaidimų kompanijos speciali spaudos konferencija. Buvo pasakojama apie naują EA riedlenčių žaidimą. Kol kas žaidimas dar kuriamas. Žaidimo kūrime dalyvauja tokios riedlenčių žvaigždės kaip Danny Way, Mike Carroll, Paul Rodriguez, Jerry Hsu, ir Chris Cole. Jie padeda žaidmą paversti gražiu, įdomiu ir išskirtiniu.
EA lipa Activision žaidimų kompanijai, kuriančiai Tony Hawk‘s Pro Skater linijos žaidimus, ant kulnų. EA žaidimas SKATE perteikia tokius pojūčius kaip ir tikras riedlenčių sportas. „Tai labai panašu į tai ką gali gauti važinėjant su tikra riedlente. Mūsų tikslas buvo perteikti tikro riedlenčių sporto pojūčius žaidime. Pojūčiai, adrenalinas, patirtis – viskas perteikiama žaidimo konsolėje.“ sako EA asociacijos prodiuseris Jay Balmer.

SKATE žaidimo organizacinis vadovas Scott Blackwood teigia, kad žaidimo komandomis bus galima perteikti mimikas žaidimo veikėjui. „Tai realių pojūčių žaidimas“ – sako Blackwood.
Scott sako, kad žaidimas puiki aplinka riedlenčių kompanijoms – devyniolika skirtingų riedlenčių profesionalų reklamuoja savo rėmėjus – ratų, lentų, ašių ir batų firmas. Žaidime bus daugiau negu 60 skirtingų riedlenčių kompanijų pristatančių savo produktus. Cris Cole avės Fallen batus, kai tuo tarpu Mark Gonzales važinės Krooked lenta. „Tai pat jūs galėsite aprūpinti savo sukurtą riedlentininką Volcom, Girl, Mystery arba, pavyzdžiui, Element kompanijos produkcija“ – sako Scott.

Norint padaryti žaidimą unikaliu, EA naudojo judesių sekimo technologija. Tai padėjo perteikti profesionalų važinėjimo stilių žaidime. Plan B kompanijos profesionalas Danny Way sako, kad prodiuseriai įdėjo daug pastangų ir padarė žaidimą realistinį. Žaidime muziką kūrė Tommy Guerrero.
SKATE žaidimas pasirodys šiais metais XBOX 360 ir PLAYSTATION 3 žaidimų konsolėse.
EA lipa Activision žaidimų kompanijai, kuriančiai Tony Hawk‘s Pro Skater linijos žaidimus, ant kulnų. EA žaidimas SKATE perteikia tokius pojūčius kaip ir tikras riedlenčių sportas. „Tai labai panašu į tai ką gali gauti važinėjant su tikra riedlente. Mūsų tikslas buvo perteikti tikro riedlenčių sporto pojūčius žaidime. Pojūčiai, adrenalinas, patirtis – viskas perteikiama žaidimo konsolėje.“ sako EA asociacijos prodiuseris Jay Balmer.

SKATE žaidimo organizacinis vadovas Scott Blackwood teigia, kad žaidimo komandomis bus galima perteikti mimikas žaidimo veikėjui. „Tai realių pojūčių žaidimas“ – sako Blackwood.
Scott sako, kad žaidimas puiki aplinka riedlenčių kompanijoms – devyniolika skirtingų riedlenčių profesionalų reklamuoja savo rėmėjus – ratų, lentų, ašių ir batų firmas. Žaidime bus daugiau negu 60 skirtingų riedlenčių kompanijų pristatančių savo produktus. Cris Cole avės Fallen batus, kai tuo tarpu Mark Gonzales važinės Krooked lenta. „Tai pat jūs galėsite aprūpinti savo sukurtą riedlentininką Volcom, Girl, Mystery arba, pavyzdžiui, Element kompanijos produkcija“ – sako Scott.

Norint padaryti žaidimą unikaliu, EA naudojo judesių sekimo technologija. Tai padėjo perteikti profesionalų važinėjimo stilių žaidime. Plan B kompanijos profesionalas Danny Way sako, kad prodiuseriai įdėjo daug pastangų ir padarė žaidimą realistinį. Žaidime muziką kūrė Tommy Guerrero.
SKATE žaidimas pasirodys šiais metais XBOX 360 ir PLAYSTATION 3 žaidimų konsolėse.
Komentarai
Komentuoti
