Jėgos aitvarai
-
Tarptautinėse varžybose - keturi jėgos aitvarų asai iš Lietuvos
Sritis: Jėgos aitvarai 06-04-2010
Parašė: Tautvydas Jukna
Balandžio viduryje Norvegijoje debiutuosiančiose varžybose "Red Bull Ragnarok 2010" savo jėgos aitvarus iškels net keturi pajėgiausi mūsų šalies atstovai. Velykų savaitgalį Vilniaus naktiniame klube "Tamsta" įvykusiose žiemos sezono pabaigtuvėse jiems įteikti kelialapiai į tarptautines varžybas.

(Nuotraukoje iš kairės: lietuvių desantas "Ragnarok" varžybose - Eduardas Silva, Artūras Gudauskas, Viktorija Vaišnoraitė ir Justinas Žalys. Kelialapius įteikia - Antanas Gaidamavičius “Red Bull”. Eduardo Bareikos, extreme-sports.lt nuotr.)
Šiųmečiame čempionate greičiausias tarp greičiausiųjų maratono ir� "Course Race" rungtyse vilnietis Justinas Žalys ir septyniolikta bendroje įskaitoje likusi, bet merginų grupėje nepralenkiama lydere tapusi Viktorija Vaišnoraitė - tai tiedu sportininkai, kurie balandžio 15-18 dienomis gins Lietuvos garbę pasaulinėje arenoje. Būtent pergalė "Kite Grand Prix" - Lietuvos jėgos aitvarų čempionato žiemos etapuose - nulėmė, kad mūsų šaliai atstovaus Justinas ir Viktorija. Į šią misiją juos deleguoja kompanija "Red Bull".
Tiesa, prie jųdviejų prisijungs dar pora tituluotų kaiterių - tai klaipėdietis Artūras Gudauskas ir pagrindinis lietuviškojo čempionato organizatorius bei idėjinis vadas - kaunietis Eduardas Silva.
Vienas labiausiai patyrusių ir tituluočiausių jėgos aitvarų sportininkų Lietuvoje A.Gudauskas į Norvegiją vyksta "Extreme-sports.lt", rėmėjų, bičiulių ir bendražygių pastangomis. Jis neseniai pasibaigusio čempionato galutinėje įskaitoje liko ketvirtas. Nežiūrint to, dažnai jėgos aitvarų ekspertu tituluojamas ekstremalas iš uostamiesčio, anot kolegų, yra potencialus kandidatas pasiekti geresnius rezultatus.
"Extreme-sports.lt" komandos atstovai priėjo vieningos išvados ir nusprendė, kad šis sportininkas gali tapti slaptu ginklu lietuviams kovojant dėl aukštesnių pozicijų tarp 200 varžovų iš viso pasaulio. Taigi Artūrui suteiktos savotiškos "Joker" teisės.
Tuo tarpu E.Silva, kaip pats prisipažino, ketina tapti komandos nariu, vadinamuoju "media insider'iu", kuris daugiau dėmesio skirs ne tiek savo sportiniams rezultatams, kiek metraštininko pareigoms. Jis ne tik dalyvaus, bet ir filmuos varžybas bei fiksuos jose dalyvaujančių lietuvių pasirodymą bei patirtus įspūdžius.
"Tokios varžybos rengiamos pirmą kartą pasaulyje, todėl labai sunku prognozuoti, ko ten galima tikėtis ir kokių rezultatų yra realu pasiekti. Ruošiamės iš visų jėgų ir labai atsakingai - tiek morališkai, tiek ir fiziškai. Stengsimės, darysime tai, ką sugebame geriausiai ir mėginsime parodyti, kad esame ne iš kelmo spirti, - nuo išankstinių prognozių susilaikė J.Žalys. - Priešininkų sąrašus jau peržiūrėjome ir manome, kad pagrindiniais varžovais taps patys norvegai. Vis dėlto vietos sportininkai geriausiai pažįsta savo kraštus, žino svarbius niuansus. Bandysime juos aplenkti."

Justinas Žalys (Twora)
Trumpai apie šį sportininką: Justinas - vienas seniausiai Lietuvoje jėgos aitvarų sportu užsiimančių ekstremalų. Jo stažas jėgos aitvarų sporte - jau aštuoneri metai. Prieš tai, kaip ir daugelis, J.Žalys buriavo burlentėmis. 29 metų amžiaus vyras šypsosi, sakydamas, kad mėgstamiausias jo spotas - Baltijos jūra ties Palangos tiltu, mat ten ne tik švarus vanduo ir bangos, bet ir visuomet daug žiūrovų, prieš kuriuos malonu pasipuikuoti savo atliekamais triukais. Dalyvaudamas kone visose pastaruoju metu vykstančiose varžybose, Justinas kaskart iš jų grįžta su trofėjumi, bylojančiu apie pelnytą prizinę vietą ir saldų pergalės skonį. Jo sąskaitoje ir kovo mėnesį "Ventainėje" pasiektas jėgos aitvarų greičio rekordas šliuožiant snieglente - 63,47 km/h. "Ragnarok" varžybos jam - debiutas tarptautinėje arenoje

Viktorija Vaišnoraitė
Kartu su J.Žaliu plačia šypsena varžovus dar prieš startą nuginkluoti mėgins ir Viktorija Vaišnoraitė, šiemet skaičiuosianti jau penktąjį sezoną, praleistą įsikibus į jėgos aitvarus. 22 metų vilnietė kaitais susidomėjo žiemą. Tai veikiausiai paaiškina ir jos sėkmės formulę žiemiškose varžybose.
Praėjusiais metais Drevernoje vykusiose varžybose Viktorija tapo viena iš laisvojo stiliaus (angl. Fresstyle) rungties prizininkių. Užpernai Venstpilyje vykusiose varžybose merginų grupėje ji tapo trečiosios vietos laimėtoja "Freestyle" rungtyje. Tuo tarpu šiuo metu jai priklauso moterų greičio rekordas, prieš porą savaičių pasiektas "Ventainėje" vykusio paskutinio žiemiškojo "Kite Grand Prix" etapo metu. Tąkart "Speed" rungtyje ji išvystė 56,64 km/h vidutinį greitį.
"Aš taip pat labai džiaugiuosi, kad galiu dalyvauti tokiose tarptautinio lygio varžybose ir susirungti su aukščiausio lygio jėgos aitvarų meistrais. Gaila, kad Lietuvoje nebeliko sniego, kuris laukia mūsų varžybų metu. Kitas savotiškas minusas, kad nėra atskiros merginų/moterų įskaitos, kaip buvo Lietuvos čempionate. Norvegijoje numatyti tik specialūs prizai greičiausioms moterims ir vaikams. Taigi dėl pergalių teks kovoti kartu su vaikinais, o tam atitinkamai prireiks dar daugiau jėgų ir pastangų", - apie laukiančius išbandymus kalbėjo vienintelė lietuvių komandos sudėtyje esanti dailiosios lyties atstovė V.Vaišnoraitė.
Beje, Viktorija vienintelė iš lietuvių ketveriukės į Norvegiją vyksta su talismanu - vieno bičiulio iš Indijos kalnų parvežtomis pirštinėmis: "Jos tokios storos. Buvau su jomis per paskutiniąsias varžybas, kai pasiekiau pergalę tarp merginų, o po to ir greičio rekordą. Ėmiau tikėti, kad tos storos, kailinės pirštinės, patraukiančios kitų dėmesį, man tiesiog neša sėkmę."
Atsakydamas į komandos draugų nuogastavimus dėl lietuviškai pavasariškų oro sąlygų, J.Žalys juokais mestelėjo repliką: "Ko neprivalgėme, to neprilaižysime!"
Anot E.Silvos, šiųmetė žiema sudarė sąlygas sportininkams pagerinti savo įgūdžius ir palaikyti sportinę formą. Be to, psichologiškai jie irgi jau pasirengę laukiantiems išbandymams. Vienintelis trūkumas, kad prieš išvykdami komandos nariai neturės sąlygų pratestuoti platesnės įrangos gamos ir pasirinkti tai, kas jiems geriausiai tiktų varžybose. Tačiau ir čia pasirūpinta, kad kaiteriai galėtų vykti su didesniu bagažo kiekiu nei įprastai, tad manoma, kad kartu su visa kiekvieno komandos nario manta į Norvegiją skris bent po porą skirtingo dydžio aitvarų ir po vieną arba dvi snieglentes.

Eduardas Silva
Jėgos aitvarų sporte taip pat apie aštuonis metus. Šią žiemą bendroje „Cource Race“ ir maratono įskaitoje pasiekė antrą vietą.� Pastaraisiais metais ne tik dalyvavo ir organizavo čempionato varžybas, bet ir surengė kelis itin sudėtingus žygius: „Būtingė-Nida“ 100 km maratonas jūroje, „Pavėjui prieš srovę“- pirmą kartą aitvaru buvo įveiktas Nemunas nuo Jurbarko iki Seredžiaus.�

Artūras Gudauskas
Vyriausias lietuvių ekipos narys - 36 metų A.Gudauskas - kaitą meistriškai valdo nuo 2003-ųjų žiemos, o iki tol mėgavosi burlenčių teikiamais malonumais. Per septynis sezonus jis jau yra pabuvojęs Latvijoje vykusiose tarptautinėse jėgos aitvarų varžybose ir stengiasi nepraleisti nė vieno renginio Lietuvoje. Paprastai šis sportininkas be pergalių iš kovos nepasitraukia. Šiuo metu jam priklauso slidėmis pasiektas jėgos aitvarų greičio rekordas, taipgi pasiektas kovo viduryje "Ventainėje" vykusiose paskutinėse žiemiškose varžybose. Tąkart Artūras šliuožė 72,64 km/h greičiu, tačiau tai, anot jo, dar ne riba.
Klaipėdietis, kaip ir jo komandos draugė, pirmąkart jėgos aitvarą iškėlė būdamas ant ledo ir sniego dangos, o ne vandenyje. Galbūt tai ženklas, kad Norvegijoje, esant gan atšiaurioms žiemiškoms sąlygoms, jam drauge su kitais lietuvių komandos nariais nusišypsos laimė būti tarp pirmaujančiųjų.
Kautynės su žvaigždėmis
"Paskutiniai tikrai nebūsime, - spaudos konferencijoje pažadėjo optimistiškai nusiteikęs A.Gudauskas. - Susirungsime su norvegais ir kitų šalių sportininkais. Palyginsime savo jėgas ir pamatysime, ką gali jie. Stengsimės grįžti bent su kažkokiais pasiekimais. Esu dėkingas draugams ir rėmėjams, kad čia papuoliau ir aš. Tai bus puiki proga išbandyti save tarp pasaulyje pripažintų autoritetų." Jau dabar žinoma, kad varžybose dalyvaus Ruben‘as Lenten’as, Susi Mai ir penkis kart pasaulio čempionas laisvojo stiliaus įskaitoje - Aaron’as Hadlow.
Laiko apsiprasti su trasa, tenykščiu klimatu ir kitomis varžybų sąlygomis sportininkai beveik neturės, nes vos atvykę, jau balandžio 15-ąją jie skubės registruotis, o kitądien rikiuosis prie starto linijos. Finišas numatytas balandžio 17 dieną, o kitądien Lietuvos ekipa grįš į gimtinę.
"Norvegai, organizuojantys šias varžybas, toje vietoje yra surengę ne vieną pasaulio čempionatą, tačiau varžybos „Ragnarok" pavadinimu vyks pirmą kartą. Taigi galima sakyti, kad tai bus savotiškas pasaulio čempionatas, - išsamiai apie artėjantį renginį pasakojo E.Silva. - Pirmąsyk pasitelktas ir toks varžybų formatas. 200 pajėgiausių planetos sportininkų vienu metu pajuda iš starto vietos ir per pusę valandos turi įveikti 10-20 kilometrų atkarpą ir pasiekti tarpinį finišą. Kam pavyksta, tie eina į tolesnį etapą, o kas nespėjo, iškart eliminuojami."
Atstumai nuo vieno taško iki kito gali siekti nuo 10 iki 20 kilometrų. Vadinasi, dalyviams teoriškai gali tekti iš viso įveikti iki 120 km trasą, tačiau priklausomai nuo vėjo stiprumo ir kitų sąlygų, organizatoriai gali minėtas atkarpas sutrumpinti, tad bendras trasos ilgis turėtų būti mažesnis.
Pasak E.Silvos, jau vien varžybų pavadinimas „Ragnarok" mena senas norvegų kraštų legendas, bylojančias apie galingiausiųjų dievų kovas, tad simboliška, kad ir pačiose varžybose stipriausi pasaulio sportininkai kovos dėl išlikimo.
"Į varžybas "Red Bull Ragnarok 2010" patenka 200 geriausių pasaulio sportininkų. Dalis jų pakviečiami, o kiti turi praeiti tam tikrą kvalifikaciją, tai yra nugalėti išankstinėse varžybose.


(Nuotraukoje iš kairės: lietuvių desantas "Ragnarok" varžybose - Eduardas Silva, Artūras Gudauskas, Viktorija Vaišnoraitė ir Justinas Žalys. Kelialapius įteikia - Antanas Gaidamavičius “Red Bull”. Eduardo Bareikos, extreme-sports.lt nuotr.)
Šiųmečiame čempionate greičiausias tarp greičiausiųjų maratono ir� "Course Race" rungtyse vilnietis Justinas Žalys ir septyniolikta bendroje įskaitoje likusi, bet merginų grupėje nepralenkiama lydere tapusi Viktorija Vaišnoraitė - tai tiedu sportininkai, kurie balandžio 15-18 dienomis gins Lietuvos garbę pasaulinėje arenoje. Būtent pergalė "Kite Grand Prix" - Lietuvos jėgos aitvarų čempionato žiemos etapuose - nulėmė, kad mūsų šaliai atstovaus Justinas ir Viktorija. Į šią misiją juos deleguoja kompanija "Red Bull".
Tiesa, prie jųdviejų prisijungs dar pora tituluotų kaiterių - tai klaipėdietis Artūras Gudauskas ir pagrindinis lietuviškojo čempionato organizatorius bei idėjinis vadas - kaunietis Eduardas Silva.
Vienas labiausiai patyrusių ir tituluočiausių jėgos aitvarų sportininkų Lietuvoje A.Gudauskas į Norvegiją vyksta "Extreme-sports.lt", rėmėjų, bičiulių ir bendražygių pastangomis. Jis neseniai pasibaigusio čempionato galutinėje įskaitoje liko ketvirtas. Nežiūrint to, dažnai jėgos aitvarų ekspertu tituluojamas ekstremalas iš uostamiesčio, anot kolegų, yra potencialus kandidatas pasiekti geresnius rezultatus.
"Extreme-sports.lt" komandos atstovai priėjo vieningos išvados ir nusprendė, kad šis sportininkas gali tapti slaptu ginklu lietuviams kovojant dėl aukštesnių pozicijų tarp 200 varžovų iš viso pasaulio. Taigi Artūrui suteiktos savotiškos "Joker" teisės.
Tuo tarpu E.Silva, kaip pats prisipažino, ketina tapti komandos nariu, vadinamuoju "media insider'iu", kuris daugiau dėmesio skirs ne tiek savo sportiniams rezultatams, kiek metraštininko pareigoms. Jis ne tik dalyvaus, bet ir filmuos varžybas bei fiksuos jose dalyvaujančių lietuvių pasirodymą bei patirtus įspūdžius.
"Tokios varžybos rengiamos pirmą kartą pasaulyje, todėl labai sunku prognozuoti, ko ten galima tikėtis ir kokių rezultatų yra realu pasiekti. Ruošiamės iš visų jėgų ir labai atsakingai - tiek morališkai, tiek ir fiziškai. Stengsimės, darysime tai, ką sugebame geriausiai ir mėginsime parodyti, kad esame ne iš kelmo spirti, - nuo išankstinių prognozių susilaikė J.Žalys. - Priešininkų sąrašus jau peržiūrėjome ir manome, kad pagrindiniais varžovais taps patys norvegai. Vis dėlto vietos sportininkai geriausiai pažįsta savo kraštus, žino svarbius niuansus. Bandysime juos aplenkti."

Justinas Žalys (Twora)
Trumpai apie šį sportininką: Justinas - vienas seniausiai Lietuvoje jėgos aitvarų sportu užsiimančių ekstremalų. Jo stažas jėgos aitvarų sporte - jau aštuoneri metai. Prieš tai, kaip ir daugelis, J.Žalys buriavo burlentėmis. 29 metų amžiaus vyras šypsosi, sakydamas, kad mėgstamiausias jo spotas - Baltijos jūra ties Palangos tiltu, mat ten ne tik švarus vanduo ir bangos, bet ir visuomet daug žiūrovų, prieš kuriuos malonu pasipuikuoti savo atliekamais triukais. Dalyvaudamas kone visose pastaruoju metu vykstančiose varžybose, Justinas kaskart iš jų grįžta su trofėjumi, bylojančiu apie pelnytą prizinę vietą ir saldų pergalės skonį. Jo sąskaitoje ir kovo mėnesį "Ventainėje" pasiektas jėgos aitvarų greičio rekordas šliuožiant snieglente - 63,47 km/h. "Ragnarok" varžybos jam - debiutas tarptautinėje arenoje

Viktorija Vaišnoraitė
Kartu su J.Žaliu plačia šypsena varžovus dar prieš startą nuginkluoti mėgins ir Viktorija Vaišnoraitė, šiemet skaičiuosianti jau penktąjį sezoną, praleistą įsikibus į jėgos aitvarus. 22 metų vilnietė kaitais susidomėjo žiemą. Tai veikiausiai paaiškina ir jos sėkmės formulę žiemiškose varžybose.
Praėjusiais metais Drevernoje vykusiose varžybose Viktorija tapo viena iš laisvojo stiliaus (angl. Fresstyle) rungties prizininkių. Užpernai Venstpilyje vykusiose varžybose merginų grupėje ji tapo trečiosios vietos laimėtoja "Freestyle" rungtyje. Tuo tarpu šiuo metu jai priklauso moterų greičio rekordas, prieš porą savaičių pasiektas "Ventainėje" vykusio paskutinio žiemiškojo "Kite Grand Prix" etapo metu. Tąkart "Speed" rungtyje ji išvystė 56,64 km/h vidutinį greitį.
"Aš taip pat labai džiaugiuosi, kad galiu dalyvauti tokiose tarptautinio lygio varžybose ir susirungti su aukščiausio lygio jėgos aitvarų meistrais. Gaila, kad Lietuvoje nebeliko sniego, kuris laukia mūsų varžybų metu. Kitas savotiškas minusas, kad nėra atskiros merginų/moterų įskaitos, kaip buvo Lietuvos čempionate. Norvegijoje numatyti tik specialūs prizai greičiausioms moterims ir vaikams. Taigi dėl pergalių teks kovoti kartu su vaikinais, o tam atitinkamai prireiks dar daugiau jėgų ir pastangų", - apie laukiančius išbandymus kalbėjo vienintelė lietuvių komandos sudėtyje esanti dailiosios lyties atstovė V.Vaišnoraitė.
Beje, Viktorija vienintelė iš lietuvių ketveriukės į Norvegiją vyksta su talismanu - vieno bičiulio iš Indijos kalnų parvežtomis pirštinėmis: "Jos tokios storos. Buvau su jomis per paskutiniąsias varžybas, kai pasiekiau pergalę tarp merginų, o po to ir greičio rekordą. Ėmiau tikėti, kad tos storos, kailinės pirštinės, patraukiančios kitų dėmesį, man tiesiog neša sėkmę."
Atsakydamas į komandos draugų nuogastavimus dėl lietuviškai pavasariškų oro sąlygų, J.Žalys juokais mestelėjo repliką: "Ko neprivalgėme, to neprilaižysime!"
Anot E.Silvos, šiųmetė žiema sudarė sąlygas sportininkams pagerinti savo įgūdžius ir palaikyti sportinę formą. Be to, psichologiškai jie irgi jau pasirengę laukiantiems išbandymams. Vienintelis trūkumas, kad prieš išvykdami komandos nariai neturės sąlygų pratestuoti platesnės įrangos gamos ir pasirinkti tai, kas jiems geriausiai tiktų varžybose. Tačiau ir čia pasirūpinta, kad kaiteriai galėtų vykti su didesniu bagažo kiekiu nei įprastai, tad manoma, kad kartu su visa kiekvieno komandos nario manta į Norvegiją skris bent po porą skirtingo dydžio aitvarų ir po vieną arba dvi snieglentes.

Eduardas Silva
Jėgos aitvarų sporte taip pat apie aštuonis metus. Šią žiemą bendroje „Cource Race“ ir maratono įskaitoje pasiekė antrą vietą.� Pastaraisiais metais ne tik dalyvavo ir organizavo čempionato varžybas, bet ir surengė kelis itin sudėtingus žygius: „Būtingė-Nida“ 100 km maratonas jūroje, „Pavėjui prieš srovę“- pirmą kartą aitvaru buvo įveiktas Nemunas nuo Jurbarko iki Seredžiaus.�

Artūras Gudauskas
Vyriausias lietuvių ekipos narys - 36 metų A.Gudauskas - kaitą meistriškai valdo nuo 2003-ųjų žiemos, o iki tol mėgavosi burlenčių teikiamais malonumais. Per septynis sezonus jis jau yra pabuvojęs Latvijoje vykusiose tarptautinėse jėgos aitvarų varžybose ir stengiasi nepraleisti nė vieno renginio Lietuvoje. Paprastai šis sportininkas be pergalių iš kovos nepasitraukia. Šiuo metu jam priklauso slidėmis pasiektas jėgos aitvarų greičio rekordas, taipgi pasiektas kovo viduryje "Ventainėje" vykusiose paskutinėse žiemiškose varžybose. Tąkart Artūras šliuožė 72,64 km/h greičiu, tačiau tai, anot jo, dar ne riba.
Klaipėdietis, kaip ir jo komandos draugė, pirmąkart jėgos aitvarą iškėlė būdamas ant ledo ir sniego dangos, o ne vandenyje. Galbūt tai ženklas, kad Norvegijoje, esant gan atšiaurioms žiemiškoms sąlygoms, jam drauge su kitais lietuvių komandos nariais nusišypsos laimė būti tarp pirmaujančiųjų.
Kautynės su žvaigždėmis
"Paskutiniai tikrai nebūsime, - spaudos konferencijoje pažadėjo optimistiškai nusiteikęs A.Gudauskas. - Susirungsime su norvegais ir kitų šalių sportininkais. Palyginsime savo jėgas ir pamatysime, ką gali jie. Stengsimės grįžti bent su kažkokiais pasiekimais. Esu dėkingas draugams ir rėmėjams, kad čia papuoliau ir aš. Tai bus puiki proga išbandyti save tarp pasaulyje pripažintų autoritetų." Jau dabar žinoma, kad varžybose dalyvaus Ruben‘as Lenten’as, Susi Mai ir penkis kart pasaulio čempionas laisvojo stiliaus įskaitoje - Aaron’as Hadlow.
Laiko apsiprasti su trasa, tenykščiu klimatu ir kitomis varžybų sąlygomis sportininkai beveik neturės, nes vos atvykę, jau balandžio 15-ąją jie skubės registruotis, o kitądien rikiuosis prie starto linijos. Finišas numatytas balandžio 17 dieną, o kitądien Lietuvos ekipa grįš į gimtinę.
"Norvegai, organizuojantys šias varžybas, toje vietoje yra surengę ne vieną pasaulio čempionatą, tačiau varžybos „Ragnarok" pavadinimu vyks pirmą kartą. Taigi galima sakyti, kad tai bus savotiškas pasaulio čempionatas, - išsamiai apie artėjantį renginį pasakojo E.Silva. - Pirmąsyk pasitelktas ir toks varžybų formatas. 200 pajėgiausių planetos sportininkų vienu metu pajuda iš starto vietos ir per pusę valandos turi įveikti 10-20 kilometrų atkarpą ir pasiekti tarpinį finišą. Kam pavyksta, tie eina į tolesnį etapą, o kas nespėjo, iškart eliminuojami."
Atstumai nuo vieno taško iki kito gali siekti nuo 10 iki 20 kilometrų. Vadinasi, dalyviams teoriškai gali tekti iš viso įveikti iki 120 km trasą, tačiau priklausomai nuo vėjo stiprumo ir kitų sąlygų, organizatoriai gali minėtas atkarpas sutrumpinti, tad bendras trasos ilgis turėtų būti mažesnis.
Pasak E.Silvos, jau vien varžybų pavadinimas „Ragnarok" mena senas norvegų kraštų legendas, bylojančias apie galingiausiųjų dievų kovas, tad simboliška, kad ir pačiose varžybose stipriausi pasaulio sportininkai kovos dėl išlikimo.
"Į varžybas "Red Bull Ragnarok 2010" patenka 200 geriausių pasaulio sportininkų. Dalis jų pakviečiami, o kiti turi praeiti tam tikrą kvalifikaciją, tai yra nugalėti išankstinėse varžybose.

Komentarai
Unknown 06-04-2010 20:25 | |
Na belieka dalyviams palinketi didziausios sekmes ir gero vejo!!! Laukiam daug nuotrauku ir filmuku!!! PAVARYKIT !!!! | |
Jega! | Unknown 06-04-2010 20:26 |
Gal galima vaziuot kartu palaikyt Lietuviu varzybose? Gal kas planuoja? Lekciau kartu, bilietai is rygos y osla nebrangus... tik kaip ten su pragyvenimu... | |
Unknown 06-04-2010 22:50 | |
su nakvyne nebus paprasta. Is oslo traukinys i Haugastol http://www.nsb.no/home/ Nakvyne http://www.rallarvegen.com/index.php?m=home&lang=en http://www.geilo.no/no/Vinter/Ski/Skisenter/ |
Komentuoti
