|
Viskas apie kaitus / Discussion about kites
ad 12 Rgs 2007 22:54
Tik trumpas pastebejimas:
as plaukioju tik su C tipo kaitais
ir kiek esu bandes Bow-SLE (tame tarpe ir Naish) nepatiko.
Dabar apie Helix /1:1
baras nerealiai lengvas,net lengvesnis nei C tipo kaitu.
Ant ranku jokio spaudimo.Jei kas butu uzrises akis ir padaves bara i rankas pavaldyti jokiu budu nebuciau pasakes, kad tai BOW-SLE.
Greitis ir valdymas kaip C ,depoweris bow+labai lengvas baro aukscio padeties nustatymas . Back-frontrolams idealus kaitas.Kaitlupai stipresni nei senesniu BOW-SLE.Kas darot kaitlupus su bowais bukit atsargus , nes vertikalus ir horizantalus patraukimas zymiai stipresnis nei su senais bow tipais. Ore laiko super,nors sklendimas truputi kitoks nei C.Galimos raiderio klaidos suolio metu pvz.: kaito uzskridimas uz galvos, jis nekrenta atsipalaidavus stropoms kaip senieji bow, o sugryzta i pradine padeti pries kaituotoja,bet reikia truputi truktelti bara priekine ranka.
Langai itempti ,kaip stikliniai,jokiu atsipalaidavimu-kaip visuose bow.
Gusius sugeria nerealiai.
Buvau sokiruotas ir nustebintas OXU..nai
Ir tai tik pastebejimai ant kranto pavaldzius ...
Toliau neberasysiu....
P.S.
cia tiems su kuo daznai diskutuodavau, kad bow shudas.Visa laika sakiau, kad niekada nepereisiu ant bow-sle bent dabar (ir dar sakiau,nors ka gali zinoti ka ateityje sukurs). Kaip dabar matau ,tai atejo tas shudinas metas kai savo zodzius dalinai pasiimu atgal.
Gal ir nebuciau rases sios zinutes, bet as nesitikejau kad is bow-sle galima is vis ka nors islausti.Jei jau butu atejes metas ,kai nebegaleciau dalyti kaitlupu be nuoskaudos,drasiai pereiciau ant Helix.
- Prikabinti failai
-

"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI kaitų remontas
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
banginis.info 13 Rgs 2007 13:12
ad rase:
Gal ir nebuciau rases sios zinutes, bet as nesitikejau kad is bow-sle galima is vis ka nors islausti.Jei jau butu atejes metas ,kai nebegaleciau dalyti kaitlupu be nuoskaudos,drasiai pereiciau ant Helix.
Lux kad kaitai tobuleja.. Taciau visa tai kas tave taip maloniai nustebino Helixe jau senai turi ION2.. + dar labai malonius kaitlupus..
Ir joks cia stebuklas ir naujiena ..
Tu geriau mums papasakok ka gero tas Sigma dizainas kaitui dave?
- geru ziniu platintojas  - geros irangos ex-pardavejas  - ex-kaitavimo instruktorius (IKO Level 2)  ring ring 868897888
-

banginis.info
-
- Pranešimai: 459
- Užsiregistravo: 06 Vas 2007 12:06
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 0
ad 13 Rgs 2007 14:15
banginis.info rašė:ad rase: Gal ir nebuciau rases sios zinutes, bet as nesitikejau kad is bow-sle galima is vis ka nors islausti.Jei jau butu atejes metas ,kai nebegaleciau dalyti kaitlupu be nuoskaudos,drasiai pereiciau ant Helix.
Taciau visa tai kas tave taip maloniai nustebino Helixe jau senai turi ION2.. + dar labai malonius kaitlupus.. Ir joks cia stebuklas ir naujiena .. Tu geriau mums papasakok ka gero tas Sigma dizainas kaitui dave?
Jei trumpai Sigma :
1.Pritraukus depoweri kaitas nepraranda plaukimo greicio (vejas jo nespaudzia zemyn ,o laisvai praeina)
2.Uztraukus depoweri nesikeicia kaito jegos centras jis islieka toje pacioje vietoje kaip ir neuztrauktu depoweriu /paprastame bowe jis pasislenka i prieki ir gaunasi disbalancas /
3.Nepraranda manevringumo ir greicio traukos posukiuose (nes sparno ploto dirba 50%,o paprastame bow 30%)
4.Kaito pakelimas nuo vandens dar palengvejo,nes centrine pusles plotas turi mazesni salyti su vandeniu (tik dviejose taskuose,nes cenras pakeltas,paprastame bowe salytis su vandeniu per visa centrines pusles ilgi)
5.Labai lengvas baras (seniem bow ypac nervindavo sunkokas baras).
Sigma su GeoTech:
laciu pagalba ir konstrukcijos ipatumu pagalba kaito langai kaituojant issilaiko istempti/isitempineja ir tai pagerina aerodinamines savybes ir plaukiant ir ypac suolio metu.
http://www.naishkites.com/sigma/helix/helix_home.html
spustelek ant paveikslelio ir tau aiskiau pasidarys+gerai supranti angliskai, tai visai nebus problemu,ten pakankamai aiskiai ir paprastai viskas isdestyta ir daugiau
sia medziaga turejau senokai, bet ji mane internetiniam ir popieriniam variante visai nezavejo
viena ziureti internete, kita paciam bandyti ir suprasti,kad tai ne tik marketingas.
Jei ka paskambink skype ar telefonu paplepesim daugiau.
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI kaitų remontas
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
Silva 13 Rgs 2007 15:00
Rankose neciupinejau bet akis uzkliuvo uz straipsniuko Kite Word mag'e apie "helix" arba kaip jie vadina Sigmas..
Prie to pacio.. ka dave pusles ilenkimas i vidu.. prie to ka rase AD jie raso kad ..
Kaitas del paslinkto centro tiesiog greiciau sukasi apie savo asi..
ir nesideformuoja/ laiko stabilia forma valgydamas gusius..
(kiek maciau prie centrines pusles eina istriziniai shniureliai turintys atlaikyti forma)
(kazka panasaus pries bow kaitus buvo padariusi cabrina su "pro spanu")..
-

Silva
- -
-
- Pranešimai: 943
- Užsiregistravo: 09 Kov 2005 02:13
- Miestas: Neringa, Kaunas
-
ad 13 Rgs 2007 20:32
dar:
jei paliekate Helix stipresniame vejyje nebijokite uzpilti smeli ir istiesinti centrine pusle,tikrai nieko neatsitiks.
Ot jeigu uzmirsite ka nors uzdeti ant jo langu,tai per stipresni veja yra tikimybe ,kad ji pakels.Kaip Silva rase yra sustiprinimai, kurie neleis per sulinkima trukti medziagai.
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI kaitų remontas
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
sukasiaka 13 Rgs 2007 21:05
o abs bus? o prikalus kalim varyti? gal autopilotas bus? nerealiai geras kaitau turbut bus, prisikabini ir gali eit miegot 
-

sukasiaka
-
- Pranešimai: 428
- Užsiregistravo: 31 Sau 2007 00:01
- Miestas: kosmosas
- Burės numeris: 19
ad 13 Rgs 2007 21:21
sukasiaka rašė:o abs bus? o prikalus kalim varyti? gal autopilotas bus? nerealiai geras kaitau turbut bus, prisikabini ir gali eit miegot 
uzmirsai DSC,triptronika,klima,kompa,navigacija +asmenini vairuotoja, o tada jau gali eit megot 
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI kaitų remontas
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
Silva 14 Rgs 2007 22:43
Mielai patestuociau si savaitgali, kaip tik ketinu viena arba 2 kaitus imt.. idomu kaip sigmos skrenda
Busit prie juros? jei taip tai kur
-

Silva
- -
-
- Pranešimai: 943
- Užsiregistravo: 09 Kov 2005 02:13
- Miestas: Neringa, Kaunas
-
ad 14 Rgs 2007 22:50
Silva rašė:Mielai patestuociau si savaitgali, kaip tik ketinu viena arba 2 kaitus imt.. idomu kaip sigmos skrenda Busit prie juros? jei taip tai kur
siandien buvau akinyje
ir kas norejo paplauke
rytoj dar busiu palangoje
jei pasikambinsi galesiu duot
gal dar busiu ir sekmadieni,bet nezinau
skamtelk bet kuriuo telefonu
vieta sutarsim
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI kaitų remontas
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
ad 16 Rgs 2007 08:32
vakar akinyje su 9m Helix buvo pats tas
ir nueinant ir islipant prie 20 m/s nereikejo pagalbos
pilna kontrole 
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI kaitų remontas
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
ad 17 Rgs 2007 14:39
dar truputi info apie Helix:
apie plaukimo savybes nerasysiu
tegu raso kiti...
zinute skirta megstantiems plaukioti bet kokiom oro salygom.
Is savo plaukimu per pastarasias rugsejo 14,15,16 dienas.
Skirtumas tarp paprasto bow ir HelixSLE toks, kad virs ribinio auksciausio vejo diapazono su bow jau nebegali paeit (apie plaukima kalbos nera) ir tave gali prie stipraus gusio kilstelti aukstyn jei kaita laikai ties 12h,o su Helix 1:1 sistema dar gali eiti be pagalbos (aitvaras ties 12h) jei perdaryti 2:1 sistema tai turi maziau jegos ir pasidaro letesnis kaip paprastas bowas
abiejose sistemose aitvaras labai gerai sugeria gusius ir nekilnoja kaitioro,nes pro ji praeina vejas kaip pro atidaryta bure,nes langai pakankamai ploksti be pilvo kaip visuose bow kaituose.
Aitvara reikia pripusti pakankamai kietai (aisku neperpusti,kad sprogtu),nes nedaputus langai ima plevesuoti kaip paprastame bow kaite ir Helix"as nebeisnaudoja savo konstrukcijos ypatumo istempineti/itemti langus ko pasekoje prasteja aerodinamines savybes.
Bet dar karta priminsiu saugumas turi buti galvoje ir pats kaituotojas pagal pasiruosimo lygi turi ivertinti oro salygas ir aplink esancias kliutis, nes padarius klaida nepades joks pats saugiausias aitvaras pasaulyje...
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI kaitų remontas
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
Lainer 17 Rgs 2007 15:16
 "vakar akinyje su 9m Helix buvo pats tas
ir nueinant ir islipant prie 20 m/s nereikejo pagalbos
pilna kontrole" ...
http://server.lukrecija.lt/~gintas/pave ... G_8182.htm
man su 7ke Flow SLE buvo normaliai su siek tiek pritrauktu depoweriu 
K L A I P E D A
-

Lainer
-
- Pranešimai: 140
- Užsiregistravo: 15 Kov 2005 10:10
- Miestas: Klaipėda
- Burės numeris: 0
Laisvunas 17 Rgs 2007 16:05
Hebra,blin nesvaikim...su jokiu kaitu kai pucia 20 ir daugiau nei yra saugu nei yra,,pats tas"......Arturai ,paparaciu nuotrauka tik patvirtina tai.....
Gi is esmes kam varyt prie tokiu saligu su 9-ke...nebent nori suzinot prie kokio vejo bus sakes.... ?????
CIBAS Burlentės,kaitai,surfingas-prekyba,mokyklėlė www.cibas.ltIrangos remonts... +370 69924884 +370 52359350
-

Laisvunas
-
- Pranešimai: 1404
- Užsiregistravo: 07 Gru 2004 02:39
- Miestas: Vilnius
- Burės numeris: 16
ad 17 Rgs 2007 16:13
jei gerai supratau suabejojai mano auksciau parasytu tekstu
kas del nuotraukos
tik paskysiu,kad tai naujas kaitas ir buvo neaisku kaip jis elgsis (per toki veja pirma karta nuleidinejau) todel strachovke buvo, bet nereikejo laikyti...o kad prie mano zmonos prisijunge dar vienas bichas tai irgi aciu...
+tik kita diena pamaciau, kad ant baro stropas buvau ustates ne ant pacio zemiausio lygio/mazgelio (manau tai irgi rezervas ir mano klaida)
pas mane depoweris buvo pritauktas iki galo, bet plaukiant akinyje man daznai trukdavo vejo
ir dar maza pastabele ta diena akinyje nesidraskiau ir nevariau po polnoj programe,nes nuo mano luzusio sonkaulio dienos buvo praeje tik 20 dienu
ir matyti,kad as su sedima trape,nes su auksta is vis nebuciau galejes varyti.
is nuotraukos matyti,kad su baru dar galejo nuimti jega apie 30-40%(iki rankenu raudonos ir melynos) ir kunas pakankamai vertikalus
o islipant prie 20m/s ir einant tarp masinu man zmona buvo uzdejus ranka ant rankenos, jei buciau nors kiek suabejojes tai tikrai per toki veja nebuciau ejes tarp masinu kur tarpai buvo ~2-3 metru.
http://server.lukrecija.lt/~gintas/pave ... G_7996.htm
+ as manau tu sveri uz mane koki ~15 kg daugiau (mano ~86kg)
mano isvada tokia:
jei gali pats paeiti , tai ir galesi nuleisti.
Bet tai nereiskia, kad esant stipriam ar gusingam vejui cainikas pats taip padarys,o ir turinciam didesne praktika atsarga gedos nedaro (jei kas uz rankenos palaikys)
Bet buna daug atveju,kad yra kam paimti kaita ,o nera kam palaikyti arba atvirksciai.
Tada jei negarantuotas, geriausia atsisegti kaita dar bunant vandenyje siek tiek toliau nuo kranto.
+visi bow kaitai paleidus bara per ypatingai stipru veja nenori leistis zemyn ,o eina i sona,ir pustelejus galingam gusiui viskas gali gali baigtis kaitlupu
Manau nei su Helix nei su paprastu bow per ypatingus vejus nereiktu juokauti.
Mano nuomone siai dienai pasaulyje nera nieko sukurta progresyvesnio ir patikimesnio.
Aisku po 2008 metu turetu atsirasti plagijatu ir t.t...
Bet NAISH kompanija irgi nestovi vietoje ir nezinia kas dar bus sukurta.
Bet jei nera smegenu, tai niekas nepades.
Yra posakis:
po kurio laiko visos masinos tampa opeliais.
perfrazavus, man tai sako,kad jei turi galimybe gal is karto vazinek ne su opeliu.
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI kaitų remontas
-

ad
-
- Pranešimai: 1130
- Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
- Miestas: Šiauliai
- Burės numeris: 1000
-
Grįžti į Viskas apie kaitus / all about kites
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių
|
|