EXTREME-SPORTS.LT
Lietuvos extremalaus sporto portalas


www.emotions.lt Photo video www.puskupusku.lt

 

 

Naish Helix REALYBEJE

Viskas apie kaitus / Discussion about kites

Naish Helix REALYBEJE

UNREAD_POST ad 12 Rgs 2007 22:54

Tik trumpas pastebejimas:
as plaukioju tik su C tipo kaitais
ir kiek esu bandes Bow-SLE (tame tarpe ir Naish) nepatiko.
Dabar apie Helix /1:1
baras nerealiai lengvas,net lengvesnis nei C tipo kaitu.
Ant ranku jokio spaudimo.Jei kas butu uzrises akis ir padaves bara i rankas pavaldyti jokiu budu nebuciau pasakes, kad tai BOW-SLE.
Greitis ir valdymas kaip C ,depoweris bow+labai lengvas baro aukscio padeties nustatymas . Back-frontrolams idealus kaitas.Kaitlupai stipresni nei senesniu BOW-SLE.Kas darot kaitlupus su bowais bukit atsargus , nes vertikalus ir horizantalus patraukimas zymiai stipresnis nei su senais bow tipais. Ore laiko super,nors sklendimas truputi kitoks nei C.Galimos raiderio klaidos suolio metu pvz.: kaito uzskridimas uz galvos, jis nekrenta atsipalaidavus stropoms kaip senieji bow, o sugryzta i pradine padeti pries kaituotoja,bet reikia truputi truktelti bara priekine ranka.
Langai itempti ,kaip stikliniai,jokiu atsipalaidavimu-kaip visuose bow.
Gusius sugeria nerealiai.
Buvau sokiruotas ir nustebintas OXU..nai

Ir tai tik pastebejimai ant kranto pavaldzius ...
Toliau neberasysiu....

P.S.
cia tiems su kuo daznai diskutuodavau, kad bow shudas.Visa laika sakiau, kad niekada nepereisiu ant bow-sle bent dabar (ir dar sakiau,nors ka gali zinoti ka ateityje sukurs). Kaip dabar matau ,tai atejo tas shudinas metas kai savo zodzius dalinai pasiimu atgal.
Gal ir nebuciau rases sios zinutes, bet as nesitikejau kad is bow-sle galima is vis ka nors islausti.Jei jau butu atejes metas ,kai nebegaleciau dalyti kaitlupu be nuoskaudos,drasiai pereiciau ant Helix.
Prikabinti failai
08_Naish_Helix_SLE.jpg
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

UNREAD_POST banginis.info 13 Rgs 2007 13:12

ad rase:
Gal ir nebuciau rases sios zinutes, bet as nesitikejau kad is bow-sle galima is vis ka nors islausti.Jei jau butu atejes metas ,kai nebegaleciau dalyti kaitlupu be nuoskaudos,drasiai pereiciau ant Helix.


Lux kad kaitai tobuleja.. Taciau visa tai kas tave taip maloniai nustebino Helixe jau senai turi ION2.. + dar labai malonius kaitlupus..
Ir joks cia stebuklas ir naujiena ..
Tu geriau mums papasakok ka gero tas Sigma dizainas kaitui dave?
- geru ziniu platintojas :)
- geros irangos ex-pardavejas :)
- ex-kaitavimo instruktorius (IKO Level 2) :)

ring ring 868897888
Vartotojo avataras
banginis.info
 
Pranešimai: 459
Užsiregistravo: 06 Vas 2007 12:06
Miestas: Kaunas
Burės numeris: 0

UNREAD_POST ad 13 Rgs 2007 14:15

banginis.info rašė:ad rase:
Gal ir nebuciau rases sios zinutes, bet as nesitikejau kad is bow-sle galima is vis ka nors islausti.Jei jau butu atejes metas ,kai nebegaleciau dalyti kaitlupu be nuoskaudos,drasiai pereiciau ant Helix.

Taciau visa tai kas tave taip maloniai nustebino Helixe jau senai turi ION2.. + dar labai malonius kaitlupus..
Ir joks cia stebuklas ir naujiena ..
Tu geriau mums papasakok ka gero tas Sigma dizainas kaitui dave?
:D

Jei trumpai Sigma :

1.Pritraukus depoweri kaitas nepraranda plaukimo greicio (vejas jo nespaudzia zemyn ,o laisvai praeina)
2.Uztraukus depoweri nesikeicia kaito jegos centras jis islieka toje pacioje vietoje kaip ir neuztrauktu depoweriu /paprastame bowe jis pasislenka i prieki ir gaunasi disbalancas /
3.Nepraranda manevringumo ir greicio traukos posukiuose (nes sparno ploto dirba 50%,o paprastame bow 30%)
4.Kaito pakelimas nuo vandens dar palengvejo,nes centrine pusles plotas turi mazesni salyti su vandeniu (tik dviejose taskuose,nes cenras pakeltas,paprastame bowe salytis su vandeniu per visa centrines pusles ilgi)
5.Labai lengvas baras (seniem bow ypac nervindavo sunkokas baras).

Sigma su GeoTech:

laciu pagalba ir konstrukcijos ipatumu pagalba kaito langai kaituojant issilaiko istempti/isitempineja ir tai pagerina aerodinamines savybes ir plaukiant ir ypac suolio metu.

http://www.naishkites.com/sigma/helix/helix_home.html

spustelek ant paveikslelio ir tau aiskiau pasidarys+gerai supranti angliskai, tai visai nebus problemu,ten pakankamai aiskiai ir paprastai viskas isdestyta ir daugiau

sia medziaga turejau senokai, bet ji mane internetiniam ir popieriniam variante visai nezavejo
viena ziureti internete, kita paciam bandyti ir suprasti,kad tai ne tik marketingas.

Jei ka paskambink skype ar telefonu paplepesim daugiau.
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

UNREAD_POST Silva 13 Rgs 2007 15:00

Rankose neciupinejau bet akis uzkliuvo uz straipsniuko Kite Word mag'e apie "helix" arba kaip jie vadina Sigmas..

Prie to pacio.. ka dave pusles ilenkimas i vidu.. prie to ka rase AD jie raso kad ..

Kaitas del paslinkto centro tiesiog greiciau sukasi apie savo asi..
ir nesideformuoja/ laiko stabilia forma valgydamas gusius..
(kiek maciau prie centrines pusles eina istriziniai shniureliai turintys atlaikyti forma)
(kazka panasaus pries bow kaitus buvo padariusi cabrina su "pro spanu")..
Vartotojo avataras
Silva
-
 
Pranešimai: 943
Užsiregistravo: 09 Kov 2005 02:13
Miestas: Neringa, Kaunas

UNREAD_POST ad 13 Rgs 2007 20:32

dar:
jei paliekate Helix stipresniame vejyje nebijokite uzpilti smeli ir istiesinti centrine pusle,tikrai nieko neatsitiks.
Ot jeigu uzmirsite ka nors uzdeti ant jo langu,tai per stipresni veja yra tikimybe ,kad ji pakels.Kaip Silva rase yra sustiprinimai, kurie neleis per sulinkima trukti medziagai.
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

UNREAD_POST sukasiaka 13 Rgs 2007 21:05

o abs bus? o prikalus kalim varyti? gal autopilotas bus? nerealiai geras kaitau turbut bus, prisikabini ir gali eit miegot :roll:
Vartotojo avataras
sukasiaka
 
Pranešimai: 428
Užsiregistravo: 31 Sau 2007 00:01
Miestas: kosmosas
Burės numeris: 19

UNREAD_POST ad 13 Rgs 2007 21:21

sukasiaka rašė:o abs bus? o prikalus kalim varyti? gal autopilotas bus? nerealiai geras kaitau turbut bus, prisikabini ir gali eit miegot :roll:

uzmirsai DSC,triptronika,klima,kompa,navigacija +asmenini vairuotoja, o tada jau gali eit megot :D
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

UNREAD_POST Silva 14 Rgs 2007 22:43

Mielai patestuociau si savaitgali, kaip tik ketinu viena arba 2 kaitus imt.. idomu kaip sigmos skrenda :)
Busit prie juros? jei taip tai kur
Vartotojo avataras
Silva
-
 
Pranešimai: 943
Užsiregistravo: 09 Kov 2005 02:13
Miestas: Neringa, Kaunas

UNREAD_POST ad 14 Rgs 2007 22:50

Silva rašė:Mielai patestuociau si savaitgali, kaip tik ketinu viena arba 2 kaitus imt.. idomu kaip sigmos skrenda :)
Busit prie juros? jei taip tai kur


siandien buvau akinyje
ir kas norejo paplauke

rytoj dar busiu palangoje
jei pasikambinsi galesiu duot
gal dar busiu ir sekmadieni,bet nezinau
skamtelk bet kuriuo telefonu
vieta sutarsim
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

UNREAD_POST ad 16 Rgs 2007 08:32

vakar akinyje su 9m Helix buvo pats tas
ir nueinant ir islipant prie 20 m/s nereikejo pagalbos
pilna kontrole :D
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

UNREAD_POST ad 16 Rgs 2007 22:03

:D
Marius Jovaisa daro albuma apie Lietuva tai paprasiau 2 nuotraukas su pakrante
Prikabinti failai
A0008239_akinys_sumazinta.jpg
nuotrauka Mariaus Jovaisos
A0008258_akinys_sumazinta2.jpg
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

UNREAD_POST ad 17 Rgs 2007 14:39

dar truputi info apie Helix:

apie plaukimo savybes nerasysiu
tegu raso kiti...

zinute skirta megstantiems plaukioti bet kokiom oro salygom.

Is savo plaukimu per pastarasias rugsejo 14,15,16 dienas.
Skirtumas tarp paprasto bow ir HelixSLE toks, kad virs ribinio auksciausio vejo diapazono su bow jau nebegali paeit (apie plaukima kalbos nera) ir tave gali prie stipraus gusio kilstelti aukstyn jei kaita laikai ties 12h,o su Helix 1:1 sistema dar gali eiti be pagalbos (aitvaras ties 12h) jei perdaryti 2:1 sistema tai turi maziau jegos ir pasidaro letesnis kaip paprastas bowas
abiejose sistemose aitvaras labai gerai sugeria gusius ir nekilnoja kaitioro,nes pro ji praeina vejas kaip pro atidaryta bure,nes langai pakankamai ploksti be pilvo kaip visuose bow kaituose.
Aitvara reikia pripusti pakankamai kietai (aisku neperpusti,kad sprogtu),nes nedaputus langai ima plevesuoti kaip paprastame bow kaite ir Helix"as nebeisnaudoja savo konstrukcijos ypatumo istempineti/itemti langus ko pasekoje prasteja aerodinamines savybes.

Bet dar karta priminsiu saugumas turi buti galvoje ir pats kaituotojas pagal pasiruosimo lygi turi ivertinti oro salygas ir aplink esancias kliutis, nes padarius klaida nepades joks pats saugiausias aitvaras pasaulyje...
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

mzdg taip

UNREAD_POST Lainer 17 Rgs 2007 15:16

:wink: "vakar akinyje su 9m Helix buvo pats tas
ir nueinant ir islipant prie 20 m/s nereikejo pagalbos
pilna kontrole" ...

http://server.lukrecija.lt/~gintas/pave ... G_8182.htm

man su 7ke Flow SLE buvo normaliai su siek tiek pritrauktu depoweriu :)
K L A I P E D A
Vartotojo avataras
Lainer
 
Pranešimai: 140
Užsiregistravo: 15 Kov 2005 10:10
Miestas: Klaipėda
Burės numeris: 0

UNREAD_POST Laisvunas 17 Rgs 2007 16:05

Hebra,blin nesvaikim...su jokiu kaitu kai pucia 20 ir daugiau nei yra saugu nei yra,,pats tas"......Arturai ,paparaciu nuotrauka tik patvirtina tai.....
Gi is esmes kam varyt prie tokiu saligu su 9-ke...nebent nori suzinot prie kokio vejo bus sakes.... ?????
CIBAS
Burlentės,kaitai,surfingas-prekyba,mokyklėlė
www.cibas.lt
Irangos remonts...
+370 69924884
+370 52359350
Vartotojo avataras
Laisvunas
 
Pranešimai: 1404
Užsiregistravo: 07 Gru 2004 02:39
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 16

Re: mzdg taip

UNREAD_POST ad 17 Rgs 2007 16:13

Lainer rašė::wink: http://server.lukrecija.lt/~gintas/pave ... G_8182.htm

man su 7ke Flow SLE buvo normaliai su siek tiek pritrauktu depoweriu :)


jei gerai supratau suabejojai mano auksciau parasytu tekstu
kas del nuotraukos
tik paskysiu,kad tai naujas kaitas ir buvo neaisku kaip jis elgsis (per toki veja pirma karta nuleidinejau) todel strachovke buvo, bet nereikejo laikyti...o kad prie mano zmonos prisijunge dar vienas bichas tai irgi aciu...
+tik kita diena pamaciau, kad ant baro stropas buvau ustates ne ant pacio zemiausio lygio/mazgelio (manau tai irgi rezervas ir mano klaida)
pas mane depoweris buvo pritauktas iki galo, bet plaukiant akinyje man daznai trukdavo vejo
ir dar maza pastabele ta diena akinyje nesidraskiau ir nevariau po polnoj programe,nes nuo mano luzusio sonkaulio dienos buvo praeje tik 20 dienu
ir matyti,kad as su sedima trape,nes su auksta is vis nebuciau galejes varyti.
is nuotraukos matyti,kad su baru dar galejo nuimti jega apie 30-40%(iki rankenu raudonos ir melynos) ir kunas pakankamai vertikalus
o islipant prie 20m/s ir einant tarp masinu man zmona buvo uzdejus ranka ant rankenos, jei buciau nors kiek suabejojes tai tikrai per toki veja nebuciau ejes tarp masinu kur tarpai buvo ~2-3 metru.
http://server.lukrecija.lt/~gintas/pave ... G_7996.htm
+ as manau tu sveri uz mane koki ~15 kg daugiau (mano ~86kg)

mano isvada tokia:
jei gali pats paeiti , tai ir galesi nuleisti.

Bet tai nereiskia, kad esant stipriam ar gusingam vejui cainikas pats taip padarys,o ir turinciam didesne praktika atsarga gedos nedaro (jei kas uz rankenos palaikys)
Bet buna daug atveju,kad yra kam paimti kaita ,o nera kam palaikyti arba atvirksciai.
Tada jei negarantuotas, geriausia atsisegti kaita dar bunant vandenyje siek tiek toliau nuo kranto.
+visi bow kaitai paleidus bara per ypatingai stipru veja nenori leistis zemyn ,o eina i sona,ir pustelejus galingam gusiui viskas gali gali baigtis kaitlupu :(
Manau nei su Helix nei su paprastu bow per ypatingus vejus nereiktu juokauti.

Mano nuomone siai dienai pasaulyje nera nieko sukurta progresyvesnio ir patikimesnio.
Aisku po 2008 metu turetu atsirasti plagijatu ir t.t...
Bet NAISH kompanija irgi nestovi vietoje ir nezinia kas dar bus sukurta.

Bet jei nera smegenu, tai niekas nepades.

Yra posakis:
po kurio laiko visos masinos tampa opeliais.

perfrazavus, man tai sako,kad jei turi galimybe gal is karto vazinek ne su opeliu.
"NAISH" JĖGOS AITVARAI, BURLENTĖS, SUP IR JŲ PRIEDAI
JĖGOS AITVARŲ MOKYKLA http://www.windfun.lt
Mob.:+37060120477, el.p.: naish eta splius.lt
Artūras Dudėnas, ŠIAULIAI
kaitų remontas
Vartotojo avataras
ad
 
Pranešimai: 1130
Užsiregistravo: 03 Geg 2005 21:51
Miestas: Šiauliai
Burės numeris: 1000

Kitas

Grįžti į Viskas apie kaitus / all about kites

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


cron
Prisijungimas nariams