Sita mygtuka zinau, taciau siuo atveju nenaudojau jo del papildomo aprasymo, esancio vimeo.com puslapy. Gaila kad su tuo mygtuku neisikelia ir Description laukas.
ezhys rašė:Sita mygtuka zinau, taciau siuo atveju nenaudojau jo del papildomo aprasymo, esancio vimeo.com puslapy. Gaila kad su tuo mygtuku neisikelia ir Description laukas.
Oj cia kaip toli grazu nuo to, kuo mes plaukiame dabar ir i ka ideta tiek daug valandu tiriamo darbo. Jei tikrai manai, kad tai sparno forma, issikirpk panasios formos paklode, ir pasiziurek kiek tai panasu i paukscio sparna ar, galu gale, i tavo bure.
na aishku grazhi istorija su tuo Maui apuoku, bet manau, kad daugmazh visi gamintojai daro bures, kurios virshuje atsidaro ir todel yra panashios i paukschio sparna.
Ash tai va galvoju, kada chebra padarys bure, kuri kaip paukshti sparnas gales keisti savo forma ir plota - pvz., kai zhuvedra "kabo" ore, jos sparnai ishtiesti ir ji panashi i sklandytuva, o kai ji didzhiuliu greichiu sminga pagauti zhuvies, sparnai pritraukiami ir paukshtis tampa panashus i naikintuva. Va chia tai butu inovacija
k.
"If you feel that you have everything under control, then you're simply not driving fast enough." - Mario Andretti, F1 car racer LTU2000 // +370 655 13374
kestutisg rašė:na aishku grazhi istorija su tuo Maui apuoku, bet manau, kad daugmazh visi gamintojai daro bures, kurios virshuje atsidaro ir todel yra panashios i paukschio sparna.
Ash tai va galvoju, kada chebra padarys bure, kuri kaip paukshti sparnas gales keisti savo forma ir plota - pvz., kai zhuvedra "kabo" ore, jos sparnai ishtiesti ir ji panashi i sklandytuva, o kai ji didzhiuliu greichiu sminga pagauti zhuvies, sparnai pritraukiami ir paukshtis tampa panashus i naikintuva. Va chia tai butu inovacija
k.
Kęstuti, čia būtų inovacija burlenčių sporte. Šitą tavo idėją NASA jau "pavogė" ir kelis metus bando kurti "protingą sparną" kuris keičia savo profilį pagal oro srauto greitį. Lygiai taip pat, kaip ir tavo pateiktame pavyzdyje, kai reik greičio jis vienokios formos, kai reik jėgos - kitokios
kestutisg rašė:na aishku grazhi istorija su tuo Maui apuoku
jo, labai grazi: draugelis numuse apuoka su masina, po to sparnus nuplese (matyt kad apuoko dvasia neiskristu) ir padalino saviems Gerai kad dar ant buriu neparase: "kuriant sias bures gyvunai nenukentejo".
Jei reikalai einasi ne taip kaip tu nori - nemaisyk jiems, tegu jie preina salia - tai ne tavo reikalai.
Rado masinos numusta apuoka, o ne numuse! Neskleisk dezinformacijos!
Kestuti, aiskiai nesupratai esmes - rodoma, kad sparnas atsidaro ne virsuje, o progresyviai atsidarineja nuo sparno apacios, ka MauiSails savo burese daro jau kuris laika. Jau praeitais metais pastebejau, kad ir kiti gamintojai daro panasias bures, kurios nebe taip radikaliai atsidaro virsuje, o lygiau per visa galine skatorina.
Pamastymai apie zuvedros sparna burlentese visiskai netinka del skirtingu "varikliu". Zuvedra smigdama zemyn, naudojasi zemes trauka, todel sparna sutraukiami mazinant pasipriesinima. Lektuvuose sparnus galima skirstyt i du tipus - greitus ir galingus (keliancius). Faktas, kad renkant sparna konkreciam lektuvui visada ieskoma kompromiso tarp pakilimo ir maximalaus skridimo greiciu(supaprastintas variantas), todel jiems butu pravartu keisti sparno forma. Bet velgi - jie turi variklius, kurie visiskai nuo besikeiciancio sparno formos nepriklauso. Burlentes variklis ir yra bure. Aisku, butu labai smagu, kad vejui pakilus nuo 8m/s iki 12m/s, bure "numestu" kur nors papildoma kvadrata, bet realiai mes ir taip turime daug reguliavimo priemoniu, kuriomis diapozona galime keisti. O buriu dizaineriai ir toliau iesko galimybiu ji padidinti.
Burlentes bure labai panasi i deltoplano sparna. Tik progresas atsilieka ~10metu. Vystimosi zingsniai identiski: Paklode Lates Atsidaranti virsune Gili kisene/ dviguba danga.
Seip paskutiniu metu tiek buriu tiek lentu progresas sustojes. Efektas labiau priklauso nuo irangos tiuningo nei nuo naudojamo modelio. Ir lemiamas veiksnys AZP. Viskas kita yra komerciniai triukai.
Paskutinį kartą redagavo Romas 26 Vas 2010 16:44. Iš viso redaguota 1 kartą.
Deltaplano sparnas vienkryptis. Apsivertes ilgai nepaskrisi..
O del apstojusio progreso negaliu sutikt. NorthSails 2010m. formuliniu buriu pavyzdys rodo, kad bandomi ir radikalesni pokyciai. Be to, ivairiu gamintoju buriu charakteriai gerokai skiriasi.