|
Problemos, triukai, patarimai. Inventorius
Gedas LTU76 12 Sau 2011 15:00
Martynai, pats blogiausias dalykas, jog prie vairo neparduoda aštrumo. Aš, va nusipirkau Z-vairą, o prie jo nebuvo Preiss'o aštrumo į vėją. Sakyčiau apgaudinėja gamintojas, nepaminėdamas vairo komplektacijos... Bet gera žinia ta, jog aštrumo galima "įsigyti" pačiam. Be to, nereikia taip susikoncentruoti tik į vieną technikos elementą, šiuo atveju aštrumą į vėją. Yra daugybė kitų technikos elementų kuriuos taip pat reikia tobulinti: Startas; Staigus vendas; Pavėjinis posūkis glise; Tikslus išėjimas į ženklą; Greitas išglisvaimas po manevro; Na ir VMG VMG susideda iš greičio ir kampo į vėją. Jei turėsi gerą kampą, tai nereiškia, jog būsi pirmas prie ženklo. Gal kas nors plauks bukiau, bet greičiau, darydamas du vendus užtruks dvigubai trumpiau ir dar tiksliai pataikys į ženklą. Ir taip du kartus per plaukimą, nes yra du ratai. Tobulinant visą plaukimo technikos lygį gerės ir plaukimas į vėją. Geriau pradėsi jausti inventorių ir suprasi kada gerai, o kada ne gerai apkrauni vairą? gero vėjo Gediminas
-

Gedas LTU76
-
- Pranešimai: 1299
- Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
- Miestas: Kaunas
-
Mantas99 12 Sau 2011 15:18
kalvis rašė:hmm....  negi nieks neturi daugiau kaip 4 vairu ? bent viena zmogu tikrai zinau kuris turi gerokai daugiau... ir dar viena zinau kuris per diena lenkijoj pardave rusams daugiau vairu negu as kada turejau  , tiesa dabar jis jau turi maziau negu as
As ir zinau ta zmogu... 
Lenktynės yra gyvenimas, viskas kas vyksta prieš ir po jų, yra tik laukimas.
-
Mantas99
-
- Pranešimai: 374
- Užsiregistravo: 27 Spa 2004 11:52
- Miestas: Kaunas
-
Romas 13 Sau 2011 22:02
Čia trumpas video ne tik apie Formulines bures, bet į šią temą vistiek tinka
Norint parduoti tiek zeppter puoda tiek bure reikalinga truputis hipnozes. Kiekviena firma siam reikalui naudoja savo kristolini rutuli. Manes neitikino sis filmukas, priezastys dvi: 1.Paemus realia late ir suspaudus is galu vaizdelis butu toli grazu ne toks kaip filmuke. 2. Pertempus late ji pilvo nedidina, bet priesingai formojasi s formos profilis. Kai kurie gamintojai tai ir rekomenduoja - nebijoti pertemti apatines lates.
-

Romas
-
- Pranešimai: 916
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
- Miestas: Vilnius
Gedas LTU76 14 Sau 2011 16:05
Romai, hipnozė yra net ir ten, kur rekomenduojama pertempti apatines lates. Visų hipmonzių esmė, neigti, jog tai hipnozė, kad užhipnotizuotas pamanytų, jog jis renkasi laisvai. Kiekvieno asmeninis reikalas, kuria hipnoze tikėti.
Jei apie filmuką, tai jame pateikiamas veikimo principas. Prieš kelis metus atsirado tokia naujovė, kai gikas buvo trumpesnis už ilgiausią latę. Iškirptas giko galo tvirtinimas leido labiau stabilizuoti burės profilį. Išlindęs latės galas už giko jau sudaro galimybes latės "eSinimuisi", nes burė dar tęsiasi už giko. Su Reflex sistema ši galimybė suteikiama ir kitoms latėms už kurių oro srautas yra geriau išlyginamas, ne tik ilgiausiai, kurią, kaip sakai Romai, kai kurie gamintojai rekomenduoja pertempti. Ir dar viena Reflex sistemos savybė, gal net svarbiausia, tai, jog keičiantis apkrovai, burės profilis išlieka stabilesnis, ir jėgos centras neslenka atgal (neapkraunama galinė ranka). Tai ir parodo video klipas, kai lenkiama latė. Pertempti latę nėra gerai, nes latė pradeda "eSintis" be apkrovos, o gavusi apkrovą ji net praras "S" formą, nes yra įtempta iš galo. Tuo būdu pertempimas, kas yra nesveika nei burei, nei latei, neteks prasmės. O įtempus latę ne iš galo, "S" forma atsiranda tik prie apkrovos ("pereboro" metu), tai yra tada, kada reikia. Tai toks Reflex sistemos veikimo principas.
gero vėjo Gediminas
-

Gedas LTU76
-
- Pranešimai: 1299
- Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
- Miestas: Kaunas
-
Laisvunas 14 Sau 2011 17:20
Na chebra nepykit,bet klipe ''demonstruojant"laciu linkima bicialis biski zulikauja.....pirmam variante jis laiko late arciau galo....antram variante jau biciukas lates gala laiko arciau vidurio...Taigi taip filmuojant ir as galiu bet koki strypa betkaip islankstyt....
CIBAS Burlentės,kaitai,surfingas-prekyba,mokyklėlė www.cibas.ltIrangos remonts... +370 69924884 +370 52359350
-

Laisvunas
-
- Pranešimai: 1404
- Užsiregistravo: 07 Gru 2004 02:39
- Miestas: Vilnius
- Burės numeris: 16
Arunasas 14 Sau 2011 18:54
Laisvunas rašė:Na chebra nepykit,bet klipe ''demonstruojant"laciu linkima bicialis biski zulikauja.....pirmam variante jis laiko late arciau galo....antram variante jau biciukas lates gala laiko arciau vidurio...Taigi taip filmuojant ir as galiu bet koki strypa betkaip islankstyt....
Laisvunai, blogai supratai laciu linkimo principus , paziurek dar karta 
-

Arunasas
-
- Pranešimai: 142
- Užsiregistravo: 08 Lie 2010 19:24
- Burės numeris: 75
Romas 14 Sau 2011 22:37
Jei apie filmuką, tai jame pateikiamas veikimo principas.
Butu grazu kad veikimo principas butu pademonstrotas ant realios bures. Filmuke fokusas su strypo lenkimu nekorektiskas nes jegos veikiancios strypa visai kitos prigimties nei jegos veikiancios late. Lates itempimas tai nera lanko itempimas. Late yra kiseneje - tempent jegos veikia is abeju pusiu. Realiam gyvenime niekomet negausim islinkimo formos kaip filmuke.
-

Romas
-
- Pranešimai: 916
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
- Miestas: Vilnius
Gedas LTU76 15 Sau 2011 02:29
Ar Benas Severne žulikauja, ar demonstruoja veikimo principą, tai spręskim kiekvienas pagal save. Romai, sutinku, jog latės būdamos burėje niekados taip neišlinksta, kaip rodoma klipe. Bet kad, klipe, jos išlinksta skirtingai - tai akivaizdu. Ir prie to pridėjus žodinę informaciją, kuri teigia, jog įtempus latę ne nuo galo gauname stiprų priekinės burės dalies paviršiaus įtempimą su stabiliu profiliu ir laisvesnį - ties lačių galais, tampa aišku, ko siekė konstruktoriai kurdami Reflex sistemą ir kaip ši sistema funkcionuoja. Ar filmukas gerai perteikia reikiamą informaciją priklauso nuo išankstinio nusiteikimo. Mes visi žinome kaip veikia vidaus degimo variklis, nors realiai savo akimis nematėme jo veikimo principo - tik demonstracijas, animacijas ir piešinukus. Bet jis veikia...  Gero vėjo Gediminas
-

Gedas LTU76
-
- Pranešimai: 1299
- Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
- Miestas: Kaunas
-
Romas 15 Sau 2011 13:23
Kad bure plaukia ir plaukia gerai as visai tuom tikiu. Bet greiciausiai ne del reflex sistemos.Gamintojams reikalingas masalas kad uzkabinti pirkeja. Kaip ir zvejiboj ne kiekvienas masalas yra valgomas. Daug didesne itaka turi bures profilis jo pasiskirstimas per bures ilgi ir kaip jis keiciasi dinamikoj. Netgi profilio stabilumas neuztikrina bures stabilumo. gauname stiprų priekinės burės dalies paviršiaus įtempimą su stabiliu profiliu ir laisvesnį - ties lačių galais
Vistiek neisku: Kaip ir kodel lates (ne)itempimas keicia bures profili ties laciu galais. Kodel paprastai lates galas gaminamas maksimaliai standus jei poto reikalinga reflex sistema kuri si gala atlaisvina. Gal galetu buti late su lanksciu priekiu ir lanksciu galu?
-

Romas
-
- Pranešimai: 916
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
- Miestas: Vilnius
anndrius 15 Sau 2011 14:25
Principas aiškus (ir turbūt jis veikia). Tik klausimas, ar ne paprasčiau ir pigiau būtų padaryti kitokios linkimo kreivės lates? Aišku tada šito ''upgrade'o'' nesimatys išorėje (ir ne taip paprasta butu reklamuot parduodant). Gal kiti gamintojai taip ir daro?
-

anndrius
-
- Pranešimai: 284
- Užsiregistravo: 22 Geg 2008 15:00
Laisvunas 16 Sau 2011 01:36
Eikit chebra,bet kuris fizikas jums pasakis ,kad tai totalus bulsitas.... O VIDAUS DEGIMO VARIKLI IR JO DARBA IS VIDAUS PAMATYT PAPRASCIAU NEI 3PIRSTUS APSLA....T.....
CIBAS Burlentės,kaitai,surfingas-prekyba,mokyklėlė www.cibas.ltIrangos remonts... +370 69924884 +370 52359350
-

Laisvunas
-
- Pranešimai: 1404
- Užsiregistravo: 07 Gru 2004 02:39
- Miestas: Vilnius
- Burės numeris: 16
Gedas LTU76 16 Sau 2011 02:05
anndrius rašė:Principas aiškus (ir turbūt jis veikia). Tik klausimas, ar ne paprasčiau ir pigiau būtų padaryti kitokios linkimo kreivės lates? Aišku tada šito ''upgrade'o'' nesimatys išorėje (ir ne taip paprasta butu reklamuot parduodant). Gal kiti gamintojai taip ir daro?
Andriau, jei padarysi tik minkštesnį latės galą ir ją įtempsi tarp dviejų galų, tai ji tiesiog išlinks į tą pačią pusę dar labiau uždarydama galinę burės briauną. Reflex sistema leidžią latę įtempti tie kiek reikia neįtempiant galinės burės briaunos. Beje, galima reguliuoti ir latės įtempimą tarp galų. Tik šiuo atveju šis įtempimas paliekamas minimalus, o latė įtempiama su Reflex įtempėjais, kurie yra ne latės gale. Gero vėjo Gediminas
-

Gedas LTU76
-
- Pranešimai: 1299
- Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
- Miestas: Kaunas
-
Romas 16 Sau 2011 12:24
jei padarysi tik minkštesnį latės galą ir ją įtempsi tarp dviejų galų, tai ji tiesiog išlinks į tą pačią pusę dar labiau uždarydama galinę burės briauną
Kokiu jegu veikiama late islinks i ta pacia puse? As pavyzdziui tvirtinu kad ji isliks i priesinga puse. Kaip pavyzdys buvo jau pateiktas - nesveikai pertemta late formuoja S forma. Taip pat nereiktu spekuliuti kad late itemta tarp dvieju galu kaip lankas. Kaip matau mane nelabai kas suprato - pabandysiu tai nupaisyti: Zona A isorine kisenes dalis istempta apatine atlaisvinta del kemberiu formojamo pilno. B zonoi isleka virsutine dalis itempta apatine atpalaiduota. Dabar belieka atspeti i kuria puse uzlinks lates galas.
- Prikabinti failai
-

-

Romas
-
- Pranešimai: 916
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
- Miestas: Vilnius
Grįžti į Plaukimo technika, Inventorius
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių
|
|