|
Problemos, triukai, patarimai. Inventorius
kalvis 08 Rgp 2011 16:06
uzvaziuok po darbo ir viska sutvarkysim
-

kalvis
-
- Pranešimai: 896
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 21:28
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 646
Bobas32 15 Rgp 2011 17:24
"Latvijos BC 2011" galutiniai rezultatai.Geriausiai iš lietuvių pasirodė kaip suprantu Gediminas Gresevičius (antra vieta tarp lengvasvorių) ir Mantas Gresevičius (trečia vieta tarp lengvasvorių). Kaip supratau iš aprašymų - kad vėjas buvo silpnas. Įvyko 4 plaukimai ir dalyvavo 81 dalyvis iš 10 šalių. Sveikinu.
-

Bobas32
- -
-
- Pranešimai: 8398
- Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
- Miestas: Vilnius - Klapėda
- Burės numeris: 32
-
Minde 18 Rgp 2011 19:02
Sveiki, cia ziuriu siam sestadieniui, vejo tai taip vyriskai nusimato  ir man is karto toks klausimas, iki kokio vejo galima plaukt su FW jei pvz bure pas mane 11 m2, bet ir siaip idomu iki kiek su 10 m2 ir iki kiek su 12 m2 max m/s gali plaukt ?
Gaminu sėdmaišius fotelius tinkamus naudoti lauke ir patalpų viduje XL dydžio, 400 Ltr. Kaunas, Tel.: 8 687 03363, El. paštas: xbagteam@gmail.com
-

Minde
-
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 18 Bal 2011 13:28
- Burės numeris: 959
Akinukai 19 Rgp 2011 00:03
Yra tokia skaičiuoklė, prisegu , Plačiau parašys daugiau plaukiantys Iš dalies kiekvienam asmeniškai ir proporcingai nuo AŽP. Įtariu, formulei šeštadienis išeiginė iki,
-

Akinukai
-
- Pranešimai: 147
- Užsiregistravo: 08 Vas 2006 20:15
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 5575
Bobas32 19 Rgp 2011 06:47
Sveikas. Tai labai individualu. Yra vėjo stiprumo diapazonas, kuriame gali efektingai išnaudoti burę, ir diapazonas, kurio ribose dar gali aplamai paplaukti. Man 12kv burė patogu plaukti iki 6 m/s, bet išlaikyti galiu maždaug iki 10m/s. O su vienuolika patogu plaukti iki 8m/s, o nulaikau iki maždaug 12m/s. Bet skirtingų gamintojų burės turi skirtingus diapazonus.
-

Bobas32
- -
-
- Pranešimai: 8398
- Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
- Miestas: Vilnius - Klapėda
- Burės numeris: 32
-
Kornelius 19 Rgp 2011 16:22
Plaukioju KM su 11.5 Rytoj neimsiu jos  jei per fonini pūtimą ir plauksi, tai atėjus KM plaktukui iki 14m paskraidysi su FW lenta , nes flato irgi nebus. dar galima butu sportuoti, bet tikimybe sulauzyti inventoriu labai nemaza. Reziume arba iseigine arba taikyti vakare, kai parims.
-
Kornelius
-
- Pranešimai: 4
- Užsiregistravo: 26 Kov 2010 11:32
Minde 19 Rgp 2011 16:33
Kornelius rašė:Plaukioju KM su 11.5 Rytoj neimsiu jos  jei per fonini pūtimą ir plauksi, tai atėjus KM plaktukui iki 14m paskraidysi su FW lenta , nes flato irgi nebus. dar galima butu sportuoti, bet tikimybe sulauzyti inventoriu labai nemaza. Reziume arba iseigine arba taikyti vakare, kai parims.
Dekui uz atsakymus, del rytojaus, atvarau i KM su Freeraidu, bures 5.5 ir 7 jei mazai vejo bus 
Gaminu sėdmaišius fotelius tinkamus naudoti lauke ir patalpų viduje XL dydžio, 400 Ltr. Kaunas, Tel.: 8 687 03363, El. paštas: xbagteam@gmail.com
-

Minde
-
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 18 Bal 2011 13:28
- Burės numeris: 959
Minde 21 Rgp 2011 21:34
Gedas LTU76 rašė:Giko aukštis yra labai svarbus dalykas. Nuo jo padėties priklauso ar lenta bus prilipusi prie vandens, daužysis į bangas, ar sklęs lengvai ir greitai, ar bus sunkiai valdoma, kils į orą nuo kiekvienos bangos. Gikas negali būti nei per žemai, nei per aukštai. Kaip žinoti, kada giko aukštis tinkamas ir kaip rasti tą vietą? Jei esi vidutinio ūgio 170-180 tai giką pritvirtink per vidurį. Paplauk 5 minutes ir nuleisk giką 2cm. Vėl paplauk 5 minutes. Pažiūrėk kaip pasikeitė pojūčiai? Ar lenta netapo labiau vangi, labiau limpanti prie bangų, sunkiau pakylanti virš vandens? Jei taip, tai reikia kelti kas 2 cm ir sekti pasikeitimus. O jei lenta iš sunkiai valdomos, tapo greitesne, vairą užspausti tapo daug lengviau, dugnu kietai nesidaužai į bangų keteras, tai reiškia eini gera kryptimi ir reikia giką tvirtinti apie šią vietą. Jei derinant giko aukštį pradedi jausti jog lenta nori tave "iškratyti" iš priekinės kojakilpės (priekinė koja nori išslysti ir ją sunku išlaikyti kilpoje) tai per aukšto giko požymis - žemink po truputi. Giko aukščio diapazonas vienam buriuotojui su tokiu pat inventoriumi prie skirtingų vėjo sąlygų yra apie 5 cm (20 cm, kaip parašyta instrukcijoje, yra labai ekstremalūs pakeitimai). Prie silpno vėjo, gerai sureguliuotas giko aukštis leis gerai apkrauti vairą, uždaryti burę ir išvystytis didžiausią greitį su didžiausia kontrole. Jei prie tokių sąlygų giką nuleisi žemyn, lenta pasidarys nejudri, tarsi sunkesnė. Bet jei vėjas pakyla ir atsiranda sunkumai su valdymu, tada žemesnis gikas suteiks trukstamos kontorlės papildomai atisradusiai jėgai suvaldyti. Jei giką keli prie stipresnio vėjo, tai reiškiasi jog jis buvo per žemas prie silpno.
Dar nereikia pamiršti, jog giko aukštis labai priklauso nuo stiebo šarnyro padėties. Priklausomai nuo vėjo sąlygų šarnyrą reikia stumdyti nedaugiau nei +-2 cm nuo optimalios. Jei atsirado problema su kontrole, lenta kyla ir laksto ant uodegos, reiškiasi trūksta stiebo šarnyro spaudimo. Pastūmus šaryrą į priekį 1 cm problema gali visiškai išnykti. Be to, pastūmus šarnyrą 1cm į priekį gikas "nusileidžia" 2 cm. net ir nekeičiant jo aukščio. Dėl to, papildomas kontrolės jausmas atsiras ir neleidžiant giko žemyn. Dėl šarnyro stumimo atgal ir giko kėlimo, viskas atvirkščiai.
Gero vėjo Gediminas
Siandiena paskyriau inventoriaus reguliavimui ir teisingos stovesenos paieskoms, dekui Gedui uz issamu aprasyma del giko reguliavimo. Atradau optimalesne sarnyro padeti, nes labai sokinejo lentos priekis, nustumiau ji i lentos prieki, iki tos vietos, kur jo apvalus padas remtusi prie priekinio grivelio krasto. Trapkilpes issireguliavau kad su rankom butu vienodas tempimas, ir gikas panasiai ties smakru, nors manau kad gal reiktu pakelti ji dar auksciau. Kur dar liko padirbeti, ir noriu patarimu siais klausimais: Niekaip negaliu rasti patogios plaukimo padeties, ypac pries veja, kaip pvz. su savo freeridu, net ir vakar prie storminio vejo, jauciaus gan komfortabiliai, niekur nebuvo jokio disbalanso (t.y. koju ir ranku apkrovos buvo proporcingos) su FW einant i veja, niekaip negaliu nuimti spaudimo nuo galines kojos, o priekine toks jausmas kad visiskai neapkrauta, ir dar niekaip nesigauna sulenkt galines kojos o priekines istiest, pas mane atvirksciau, galine tiesi stumia lentos gala o priekine sulenkta, ir jokio komforto plaukt tokia pozicija, gaunasi taip kad pats lyg bandau kunu i prieki pasiduot, nes jei atgal pasiduodu tai tada susisuka i veja ir uzsimetu bure ant saves. Dar siandiena suradau tokia nebloga pozicija, bet buvo mazas pjovimasis i veja, stovesena tokia: kojos i lenta remesi kulnais ir labjau i lentos sona, o su pirstais uz kojakilpiu keliau lenta i virsu, siaip tokioje padetyje net buvo lengviau iveikti bangas, nes gaudavosi taip lyg prareztum bangas lentos sonu, bet jei daugiau susisukdavau i veja vel tas pats, galine koja issitiesia, visas stumimas ant jos, o priekine susilenka ir faktiskai nieko neveikia. Del bures itempimo, tai itempdavau kai plaukdavau pries veja, ir atleisdavau kai plaukdavau pavejui. Kokie patarimai ?
Gaminu sėdmaišius fotelius tinkamus naudoti lauke ir patalpų viduje XL dydžio, 400 Ltr. Kaunas, Tel.: 8 687 03363, El. paštas: xbagteam@gmail.com
-

Minde
-
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 18 Bal 2011 13:28
- Burės numeris: 959
ezhys 21 Rgp 2011 22:54
www.carbonsugar.comO pagrindinis patarimas - plaukti. Viskas ateis su laiku. Stovesena - individualus dalykas ir labai sunkiai nupasakojamas. Kas veikia vienam, nebutinai tiks kitam. 
POINT-7 / FMX Racing / Reptile masts/ Patrik Diethelm boards / karolis1001@gmail.com+37067247914 Formula windsurfing - separates men from boys. 
-

ezhys
-
- Pranešimai: 1223
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006 22:35
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 1001
Gedas LTU76 22 Rgp 2011 12:41
Kaip Karolis parašė, tai paprasčiausias patarimas daug plaukti. Kaip matai, tik plaukdamas atrandi stovėsenas kurios geresnės, patogesnės, greitesnės. Kol kas tokiose stovėsenose dar negali patogiai pjautis į vėją, bet jau pats gali pasakyti, jog jos greitesnės, lengviau "suvalgo" čiopą ir dėl to įgauni daugiau kontrolės. Įsispyręs į lentos šonus stipriau apkrauni vairą, lenta pradeda skristi ir mažiau daužytis dugnu į bangas. Tavo tikslas išlaikyti lentos skridimą ir pakeitus kursą. Netempk būrės per giką jei nėra vėjo per daug. Daugelis daro klaidą pritemdami burę per giką kai tik pasisuka prieš vėją, nesvarbu ar to reik, ar ne. Jei kalbame apie vidutinį vėją, tai burė turėtų truputi liesti giką, net plaukiant prieš vėją. Tokiu būdu lengviau bus atsilošti ir apkrauti vairą kad kuo daugiau atsirastų jėgos reikalingos lentos iškėlimui, pastatymui ant briaunos ir kilimui į vėją. Galinės kojos tiesimasis ir priekinės linkimas yra per mažos jėgos burėje požymis. Taip nutinka kai yra per mažai vėjo, arba praleidinėji jį dėl per didelės jėgos. Tada negali įsispirti į lentos kraštą ir skristi. Pradedant kilti į vėją ir kad neprarastum spaudimo į lentos briauną neatleisk burės. Su priekine ranka giką laikyk kiek galima toliau, kad burė būtų kuo statesnė ir išlaikytų trauką. Jei bus trauka turėsi ką ir atsverti. Kabėk ant trapecijos išsitiesęs ir didink kampą. Nenorėk pjautis kampu kaip jachtos. Lakstyk sau optimaliu kursu į vėją ir gaudyk smulkmenas pats. Tik ilgai plaukdamas pajusi reikiamus niuansus. Labai gerai yra varyti vienu galzu toli toli, ilgai ilgai.
Gero vėjo Gediminas
-

Gedas LTU76
-
- Pranešimai: 1299
- Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
- Miestas: Kaunas
-
Minde 22 Rgp 2011 18:28
Dekui Gedai uz issamu aprasyma, viska supratau, tobulinsiuos ant vandens. Dar vienas prasymas, jei kas galit aprasykit pavejinio posukio eiliskuma, as asmeniskai uzstringu pacioje pabaigoje, kai reikia persukt bure i kita puse, arba siek tiek anksciau, kai su persukta bure prarandu trauka. Vienu zodziu eiga pas mane tokia: atsikabinu trape, istraukiu galine koja is kojakilpes, statu ja i lentos viduri, sukuosi pavejui, jei gusis neismusa sukuosi toliau, statau laisva koja i kita lentos puse, istarukiu koja is priekines kojakilpes, sveriuosi i kita lentos puse, jau ateina tas momentas kai plauki atgal bet su atvirkscia bure, ir bandau bure versti ir beveik visada ja uzsimetu ant saves, arba daznas momentas, kai jau beveik pradedu plaukt i kita puse, ir nesugaudau su atvirkscia bure traukos, vistiek ja uzsimetu ant saves.
Gaminu sėdmaišius fotelius tinkamus naudoti lauke ir patalpų viduje XL dydžio, 400 Ltr. Kaunas, Tel.: 8 687 03363, El. paštas: xbagteam@gmail.com
-

Minde
-
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 18 Bal 2011 13:28
- Burės numeris: 959
Rytis799 22 Rgp 2011 22:27
Pavėjinis posūkis: Atsikabini trapecija palauki kol pilnai atgauni lentos kontrolę(neišlipinėk iš kilpų jeigu nevaldai lentos) lipi iš galinės kojakilpės ir koją statai kitoje lentos pusėje, šiek tiek į galą nuo priekinės kojakilpės. Tuo metu galinė ranka turi būti patraukta truputį į galą nuo įprastos pozicijos. Toliau perstumi priekinę ranka iki pat stiebo ir ją laikai beveik pilnai ištiestą, paleidi galinę ranką ir burė pati pradeda apsisukinėti aplink stiebą(jiegu esi pasisukęs pakankamai pavėjui), galima su priekine ranka dar stumti burę į priešingą plaukimui pusę, kad lengviau apsisuktų. Tuo pačiu metu priekinę koją ištrauki iš kilpos ir statai per vidurį(arba truputį arčiau vidinio lentos kanto) priešais chicken(vidurinę) - kojakilpę. su buvusia galine ranka imi giką naujoje pusėje kiek įmanoma toliau(rankos sukryžiuotos), paleidi buvusią priekinę ranka ir su ja imi giką kiek įmanoma labiau į galą. Perverti kemberius, sulipi į kilpas ir plauki toliau.
Jeigu burė virsta ant savęs galima statyti kojas labiau į lentos vidurį.Taip pat jokiu būdu negalima sulenkti rankų kai jos yra sukryžiuotos. Praktika, praktika, praktika
-

Rytis799
-
- Pranešimai: 246
- Užsiregistravo: 14 Rgp 2006 16:29
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 799
-
Minde 29 Rgp 2011 15:50
Sveiki, Savaitgali treniravaus su FW Dusioje, pagaliau pavyko pasiekt teisinga plaukimo poza ir kaip man atrode uzsipjaut stipriai i veja, ta pavyko padaryt panasiai prie 8 m/s vejo, su pilnai itempta bure (per gika), rankos ir kojos jaute vienoda kruvi, priekine koja buvo tiesi, galine sulenkta, priekine ranka is apacios galine is virsaus, ir jas laikiau arciau kilpos nei visada nes nebuvo tempimo su rankomis, visa bures jega kabinau ant trapes, ir net jausdavosi, kaip ji persiduodavo lentai. Sekmadieni prie mazesno vejo, su neitempta bure (per gika) pagaut tokios pozos nebepavyko, nes manau nuo itempimo pasikeite bures darbas, ir gal prie silpnesnio vejo ne taip astriai vaziavau i veja. Iskilo nauja problema, kuri anksciau issispresdavo naturaliai. Negaliu normaliai gryst pavejui, prie didesnio vejo  vienu zodziu, prie stipraus vejo lenta igauna labai dideli greiti, ir nors atrodo kad galiu kontroliuot, einant pavejui pradeda aukstai sokinet nuo bangu, ir nezinau kaip mazint greiti, tai bandziau spaust gala, atidaryt bure, spaust sona, keist padetis, nieks nepadeda, nesasi kaip nesusi, tai stabdydavau sukdamasis i veja, o po to vel pavejui, reziume gryzau stovedamas ant lentos, ne kojakilpese, laikydamas bure visiskai atidaryta, beje vejas buvo manau virs 10 m/s, nes veliau pasiemes 7-ke nesiaus kaip viesulas Tai klausimas kaip gryst pavejui, jei didelis vejas, ir kokia stovesena turi but, ir kaip mazint greiti ? Dar turiu klausima del race bures NS laciu reguliavimo, kokioje poziciojoje jas reikia reguliuoti ir iki kiek, ir ar reguliuoti: - bure be stiebo, - bure su stiebu nedatempta su istatytais kemberiais, - bure datempta su istatytais kemberiais, - bure datempta su istatytais kemberiais ir su giku, Bent jau bekemberine bure reguliuodavau taip, itempi kad lates butu per viduri stiebo, tada tempi late kad neliktu ties late rauksliu, ir viskas issireguliuodavo, o vat race burei taip neiseina, bandziau taip, dejau stieba pilnai datempiau, istaciau kemberius, datempiau, ir bandziau reguliuot, tai rauksliu neisiena isnaikint, net iki max dasukus lates, ir kemberiai tokiai sutakeliuotai burei sunkiai vartesi, pilnai issigaubdavo tik tada kai pasikabindavau ant trapes, o kai bure istakeliuoji tai lates labai islinkusios, ir istempusios bures plevele, tai gal netakeliuotai burei reikia lates reguliuot, ir kiek jos turi but itemptos?
Gaminu sėdmaišius fotelius tinkamus naudoti lauke ir patalpų viduje XL dydžio, 400 Ltr. Kaunas, Tel.: 8 687 03363, El. paštas: xbagteam@gmail.com
-

Minde
-
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 18 Bal 2011 13:28
- Burės numeris: 959
kalvis 29 Rgp 2011 16:46
forume ta reikia daryti - FO-RU-ME. ir neduok dieve atvaziuosi ten kur zmones plaukia su tokiu inv. ir paklausi, o atsiversti jau pasiulyta nuoroda ir pasiskaityt tai is vis - NE lygis....
-

kalvis
-
- Pranešimai: 896
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 21:28
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 646
kalvis 29 Rgp 2011 16:49
Ups , atsiprasau , pasirodo carbonsugar neveikia.. sorry.... bet vistiek paaiskint rastu tai....
-

kalvis
-
- Pranešimai: 896
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 21:28
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 646
Grįžti į Plaukimo technika, Inventorius
Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 0 svečių
|
|