|
Problemos, triukai, patarimai. Inventorius
Gintas 30 Sau 2008 16:54
Profilis rodo tik skirtinga konstruktoriu poziuri.
Kai nebus vejo galesime krante pasimatuoti savo profilius ir storiausios vietos pasislinkima traukiant per gika:)
-

Gintas
-
- Pranešimai: 3549
- Užsiregistravo: 18 Spa 2004 02:04
- Miestas: Vilnius
-
Gedas LTU76 30 Sau 2008 23:52
Gintas rašė:...Kai nebus vejo galesime krante pasimatuoti savo profilius ir storiausios vietos pasislinkima traukiant per gika:)
stipriai pasakyta!
-

Gedas LTU76
-
- Pranešimai: 1299
- Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
- Miestas: Kaunas
-
Laisvunas 31 Sau 2008 11:57
Olia!
Kazkaip ziuriu visos diskusijos susiveda i tuos ,,pasimatavimus,,.....
Nepamirskim paskelbt nugaletoja !!!!!
CIBAS Burlentės,kaitai,surfingas-prekyba,mokyklėlė www.cibas.ltIrangos remonts... +370 69924884 +370 52359350
-

Laisvunas
-
- Pranešimai: 1404
- Užsiregistravo: 07 Gru 2004 02:39
- Miestas: Vilnius
- Burės numeris: 16
sigiakas 05 Vas 2008 22:28
ka reiskia sitos startu pozicijos? nesuprantu situ terminu.
Starboard; boat-end
Starboard; pin-end
Starboard; 1/4; middle; 3/4
Port; pin-end
Port; boat-end
-

sigiakas
-
- Pranešimai: 208
- Užsiregistravo: 26 Kov 2007 11:22
- Miestas: KAUNAS
-
Gedas LTU76 05 Vas 2008 22:39
na, tai reiškia su kokia lenta reikia startuoti.
O jei rimtai, tai:
Starboard; boat-end - Dešiniu halzu prie katerio
Starboard; pin-end - Dešiniu halzu prie plūduro
Starboard; 1/4; middle; 3/4 - Dešiniu halzu viename ar kitame ketvirtyje
Port; pin-end - Kairiu halzu prie plūduro
Port; boat-end - Kairiu halzu prie katerio
kateris visada turėtų būti dešinėje pusėje žiūrint į vėją, kai starto linija statmena (beveik) vėjui.
-

Gedas LTU76
-
- Pranešimai: 1299
- Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
- Miestas: Kaunas
-
Giedrius LTU11 03 Kov 2008 11:00
Ivyko Siaures amerikos cempionatas. Tai pirmasis inventoriaus ir sezono isbandymas. Zvaigzdziu buvo nemazai. Prie ribiniu salygu pasaulio cempionate dominaves Antanas tik trecias.
Gonzalo laimejo be konkurencijos. Atrodo Jim Diaz dar per anksti nurasineti - jis laimejo Siaures amerikieciu tarpe ir aplenke net Shurmanatoriu.
Siaip daugiau minciu ir isvadu cia:
http://www.stevebodner.blogspot.com/
-

Giedrius LTU11
-
- Pranešimai: 795
- Užsiregistravo: 18 Vas 2005 12:28
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 11
-
-

Bobas32
- -
-
- Pranešimai: 8398
- Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
- Miestas: Vilnius - Klapėda
- Burės numeris: 32
-
Bobas32 12 Kov 2008 09:38
Sezonas atidarytas ir su FW. Dar aštrumo nėra, greičio trūksta, lenta šokinėja, kartais pakyla ant vairiuko taip, kad atrodo kojas sulaužys, įsibėgėjimas kaip su traukiniu. Žodžiu technikos nėra. Bet vienareikšmiškai galiu pasakyti - fiziškai plaukti su FW yra lengviau nei su wave. Nepakirto, neištampė, nesulaužė. Gal todėl, kad su wave plaukiame labai mažai ir reikalingi raumenys silpni. Tuo tarpu su FW - per kelis metus viskas stojasi po truputi į savas vietas.
Elektrėnuose vanduo švarus, žolių nėra, meldų taip pat. Niekas nepasikeitė. Sala užstoja vėją, visur viskas sukinėjasi, fonas vienos krypties, gūsiai kitos - viskas normaliai.
-

Bobas32
- -
-
- Pranešimai: 8398
- Užsiregistravo: 30 Rgs 2004 20:58
- Miestas: Vilnius - Klapėda
- Burės numeris: 32
-
Juozas14 20 Kov 2008 16:23
wazaap?!?! tarifa..elturas..visi zmogai treniruojasi ne ta ka reikia..nejaugi ir ateintis fw sezonas nusimato tox vangus?.. nezinau kaip jus, bet as nusiteikaiu rimtai 
-

Juozas14
-
- Pranešimai: 775
- Užsiregistravo: 05 Lie 2006 21:55
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 1
Gintas 26 Kov 2008 20:10
-

Gintas
-
- Pranešimai: 3549
- Užsiregistravo: 18 Spa 2004 02:04
- Miestas: Vilnius
-
Romas 27 Kov 2008 21:31
Kelia abejoniu mintis kad aerodinamika galima tiesiogiai taikyti hidrodinamikai - propeleris lektuvui niekada nebuvo savo forma labai panasus i propeleri laivui.
-

Romas
-
- Pranešimai: 916
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
- Miestas: Vilnius
Giedrius LTU11 28 Kov 2008 00:16
Romas rašė:Kelia abejoniu mintis kad aerodinamika galima tiesiogiai taikyti hidrodinamikai - propeleris lektuvui niekada nebuvo savo forma labai panasus i propeleri laivui.
Na uztenka paimti lektuvo sparna ir peleka , arba kad siek tiek gabaritai butu artimesni - paimti laivo kyli. Panasumu rastume daug. Skirtumas be jau minetu terpiu - profiliai juda ore vienu kampu, vandenyje 90 laipsniu kampu kitaip nei lektuvo sparnas. Kaip ir patvirtinimas, kad mes cia ne koki dvirati isradinejam yra tai, kad aerodinaminiu profiliu duombazeje yra ir taip vadinamu 'hydrofoilu' - t.y. netgi 'is vandens' atejusiu profliu.
-

Giedrius LTU11
-
- Pranešimai: 795
- Užsiregistravo: 18 Vas 2005 12:28
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 11
-
Romas 28 Kov 2008 08:31
Skirtumus pastebi tik igudusi akis, diletantui (kaip man) visi profiliai vienodi. Vienas is skirtumu tai kad aero profiliu daug bukesnis priekis prie to pacio profilio storio. Idomi butu Cibo nuomone, jis sitoj srity geriau gaudos.
-

Romas
-
- Pranešimai: 916
- Užsiregistravo: 01 Spa 2004 23:17
- Miestas: Vilnius
ezhys 28 Kov 2008 09:54
Romai, jei neklystu, lektuvo sparnu didesnis bukumas yra susijes su tuo, kad dazniausiai lektuvo sparno generuojamas "lift'as" yra nukreiptas i viena puse - aukstyn. Kaip zinia, burlentes vairo liftas "lift'as" turi buti neutralus nes plauki i abi puses, kas pasukus horizontaliai butu aukstyn-zemyn. Tarp lektuvu irgi yra pavyzdziu su neutralaus "lift'o" sparnais, tik neprisimenu kuris ten naikintuvas juos naudoja..
POINT-7 / FMX Racing / Reptile masts/ Patrik Diethelm boards / karolis1001@gmail.com+37067247914 Formula windsurfing - separates men from boys. 
-

ezhys
-
- Pranešimai: 1223
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006 22:35
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 1001
Giedrius LTU11 28 Kov 2008 10:27
ezhys rašė:Romai, jei neklystu, lektuvo sparnu didesnis bukumas yra susijes su tuo, kad dazniausiai lektuvo sparno generuojamas "lift'as" yra nukreiptas i viena puse - aukstyn. Kaip zinia, burlentes vairo liftas "lift'as" turi buti neutralus nes plauki i abi puses, kas pasukus horizontaliai butu aukstyn-zemyn. Tarp lektuvu irgi yra pavyzdziu su neutralaus "lift'o" sparnais, tik neprisimenu kuris ten naikintuvas juos naudoja..
Profiliai buna simetriniai ir asimetriniai. Taip - mums netinka asimetriniai profiliai. Bet ir lektuvuose jie buna tiek simetriniai, tiek asimetriniai - todel reikia atsirinkti ir testuoti tik simetrinius. Tai nustatyti nera sunku - simetrinis profilis prie 0 atakos kampo turi 0 lifta/kelima. Beja, taip 100% sakyt negalima. Pvz. speede visai realu naudoti ir asimetrini profili  Daar del to, kad aeorodinamiai profiliai storesni nei vairai - as to pasakyti negaleciau - kai kurie - taip. Bet is straipsnyje minetos aerodinaminiu profiliu duombazes galima ishsirinkti tikrai tinkamu. Siaip sitam dalykui nusakyti yra specialus parametras - profilio plocio ir storio santykis. Burlenciu vairu atveju jis buna ~1/10 (diapazonas na kazhkur nuo 6% iki 13% gal). T.y. - jei vairo plotis 10 cm, tai jo storis bus ~1cm. Bet net jei profilis 'nepataiko' i siuos remus, yra automatines priemones, kaip is esamo profilio koordinates perskaiciuoti ir gauti pakeista profili su norimu santykiu apie kuri minejau. Jei labai domina - veliau galeciau prikabinti keleta pavyzdziu paveikliuku.
-

Giedrius LTU11
-
- Pranešimai: 795
- Užsiregistravo: 18 Vas 2005 12:28
- Miestas: Kaunas
- Burės numeris: 11
-
Grįžti į Plaukimo technika, Inventorius
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
|
|