Nacionaliniai ir kiti windsurfpacku (WSP) skraidinimo ipatumai, esant dviem suristiem skrydziam i viena puse su persedimu. Skraidino Air Baltic+TAP ir TAP+Air Baltic.
Visu pirma, oficialus WSP ir kitu nestandartiniu packu svoris 32kg. Apie tai labai garsiai parasyta Londono oro uoste su grasinimais virsijus nepriimti.
"Malonumai" prasidejo jau isskrendant is Vilno. Oro uosto darbuotojai gera pusvalandi nesugebejo uzregistruoti musu skrydzio iki pat galo (skrydziai suristi). Ketvirtai atejusiai babytei kazkaip pavyko, aciu Jai. Buvo iskilusi reali gresme tarpiniam oro uoste Milane atsiimti bagaza ir is naujo praeiti visa procedura nuo nulio. Tarp skrydziu tik 1.5 valandos, musu reakcija
WSP gabenimas su visom oro linijom buvo suderintas is anksto ir, kadangi skrydis suristas, mokejimas uz 1WSP iki pat galo 30Euro. Deja, lemtinga minute suma padidejo iki 35Euro/1WSP ir teko sumoketi 2x35Euro/1WSP/i viena puse iki galo.

Darbuotojo reikalavimu, sumokejom ir uz atgalini WSP pargabenima - 2x(2x35Euro), kas anot jo, buvo pazymeta Vieningoje Sistemoje. Portugalu TAP darbuotojai matyt turi kita Sistema, todel uz 2WSP pargabenima jiems sumokejau dar 200Euro (2x(2x50Euro)/1WSP/iki Vilno su persedimu Londone). Kad suma ne 35 o 50Euro nesitebejom, nes Portugalijoj brangesnis ir kuras, ir kiti geri dalykai.... Sio mokejimo butu isvengta, jei Lietuvoje kartu su cekiu papildomai butu isduotas ir popierius su irasu apie apmokejima nuo A iki B. Portugalai toki dave, o lietuvisko kasos cekio subtilybiu jie nesugebejo perprasti. Kvaili kokietais, ten aiskiai lietuviskai parasyta - "uz bagazo gabenima 489Lt" ir yra du cekiai, viens uz gabenima pirmyn, kitas uz gabenima atgal.
p.s.: 200Euro Air Baltic jau prizadejo grazinti, per 1-2 savaites, tikesimes.
Nusileidus Lisabonoje gavom 3 is 4 lagaminu ir 0 is 2 WSP. WSP atgavom po paros, lagamina po dvieju. Praleidom dvi superinio vejo dienas, nes dingusiam lagamine buvo visos kojakilpes. Cia verta pazymeti, kad oro linijos dingusio bagazo gali ieskoti 21 diena, ji, savo nuoziura, skraidinti nebutinai tuo paciu reisu. Uz galutini pristatyma atsako galutine skraidinusi kompanija, siuo atveju TAP, o gincai sprendziami teisme....

.
Grizom sestadieni apie 23.00 val., Vilno oro uostas, gaunam 4 is 4 lagaminu ir 0 is 2 WSP, bet ramus kai Belgai einam i Skyriu, darbuotojai uzregistruoja dingusi bagaza ir varom namo. Sekancia diena skambinu, pasirodo musu WSP liko Lisabonoje

. WSP vis dar neatgavom, jau ketvirta diena .... "rytoj tikrai atskris"..... Portugalai niekaip nesugeba pakrauti, mazi jie , paliege tokie, matyt, nepakelia sunkesniu nei 32 kg WSP.
Kiti pazymetini nesklandumai. Air Baltic lektuve neduoda nemokamo valgio, nors skrydzio uzsakymo isklotineje parasyta "hot mail served". TAP su tokiu paciu irasu dave nemokamai. Air Baltic - tik uz kuklius 160Lt/4 zmonems. Maisto davinio lektuve turini, manau, zinot.
Is anksto uzsakant automobili, labai pravartu paskaityti sutarti, ypac skyriu apie taikoma francize ir uzstato salygas. Musu atveju, francize buvo 1200Euro, o uzstatas tik sios sumos rezervavimas kreditineje korteleje. Kadangi automobilio pasiemimo metu sustreikavo korteles terminalo rysys su Hansa banku, automobilio negavom. Uzsatato grynais neima. Nakti ir dar sestadieni Lietuvoje bankai nedirba, prisiskambinti net nebandziau. Gerai, kad is Lisabonos iki apsistojimo vietos tik keliasdesimt km, tai uz kuklius 50Euro su taksu nuskraidino. Automobili gavau uz dvieju dienu, kitam nuomos kompanijos skyriuje, bet teko vaziuoti i oro uosta pasikeisti, nes dave mazesni, nei buvau uzsakes.
Automobili uzsakyti is namu internetu buvo vis tik verta, nes kainos vietoje buvo beveik dvigubai didesnes, o ir oro uoste kilometrines eiles prie nuomos kompaniju, nors ju kokios 8 buvo. Dar, uzsakyti automobili su "ragais" nepavyko, jokia kompanija neturejo, vezemes pripuciamus, emem is Gedimino (bures.lt).