EXTREME-SPORTS.LT
Lietuvos extremalaus sporto portalas


www.emotions.lt Photo video www.puskupusku.lt

 

 

Kaip susitvarkyt su su spinoutais

Problemos, triukai, patarimai.
Inventorius

Kaip susitvarkyt su su spinoutais

UNREAD_POST Algirdas 05 Geg 2005 00:39

lenta: coopelo 277 58 gal110 ltr.
bure 8m2 simer
vairiukas originalus 41cm
mano svoris ~82kg
Pradejau antra buriavimo sezona.Pasiekimai:sniuro startas,plaukimas halfwindu(glise),letas pavejinis posukis,katapultos (aisku su trapecija),plaukimas be vejo paskendus iki keliu ir pan.
Noreciau is profu suzinot gal zinote kokiu stebuklingu budu kaip isvengt spinoutu ir ka daryti kai jau pagavo :?:
Sita mazule bandau pirma kart. Pernai antra sezono puse plaukiojau su skolinta hy-fly biffin panasiu ismieru gal kiek mazesnio turio.Kame cia problem ar inventoriuje ar ciainike
P.S.spinoutus pagaunu kai lenta sokteli per didesne bangele(ezere).
Aciu uz sugaista laika :)
" Anyksciu rinktine "
Vartotojo avataras
Algirdas
 
Pranešimai: 100
Užsiregistravo: 21 Kov 2005 20:05
Miestas: Anyksciai

UNREAD_POST baidas 05 Geg 2005 00:55

tureciau tikriausiai tylet (cia del prasymo pakomentuoti profu), bet pabandysiu patart .

problema kaip supratau atsirado perlipus nuo didesnes lentos ant mazesnes. Tai pakankamai naturalu. Liga yra perdidelis galines kojos spaudimas. Su didesne lenta to galbut nesijaute, o ant mazos tai jauciasi stipriau.
galima butu dydinti vaira, bet siaip jo turetu pakakti. Dar vienas klausimas ... ar siai lentai bure ne didoka ? koki buriu diapazona siai lentai rekomenduoja gamintojas ?

kaip isvengti spinauto ... pasisteng svori labiau perkelti ant priekines kojos .... dar paziurek kai plauki ar neperdaug apkrauni galine ranka ... jei jai tenka daugiau jegos nei priekinei tai ta jega taip pat persiduoda i galine koja ...
kadangi sakai kad juos pagauni kai sokteli nuo bangos , tai leidziantis atgal neisispirk kojomis kaip pries pasokdamas, o siek tiek daugiau svorio perkelk i rankas ...

kaip iseiti is spinauto ...
pabandyk stuktelti su galine koja per lenta ... tik ne spirk i ja o turi buti toks trumpas kaip ir stumtelejimas ... na nerandu geresnio zodzio nei stukteleti ... jei nepadejo vienas kartas bandyk dar karta ...
jei tai nepadeda belieka iseiti is gliso ir vel pradeti ...
--------------------------------------------------------

OPERATORIUS.LT
+370 657 66770
skype: baidas_ltu123
--------------------------------------------------------
Vartotojo avataras
baidas
-
 
Pranešimai: 3650
Užsiregistravo: 29 Rgs 2004 20:21
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 123

spinout

UNREAD_POST Mantas99 05 Geg 2005 01:52

leisdamasis po suoliuko apart to kad maziau spausk galine koja dar bandyk istiest priekine koja.
As is spinouto iseinu trukteldamas lenta i save galine koja.
Mantas99
 
Pranešimai: 374
Užsiregistravo: 27 Spa 2004 11:52
Miestas: Kaunas

UNREAD_POST Laisvunas 05 Geg 2005 02:10

Peleko dydint nebegalima,jis ir taip perdidelis !
Bure siai lentai taip pat perdidele...!T okios lentos bures maksimumas 7,2-7,5m.
Su 8 -ke plaukt imanoma,bet net igudusiam bus spinautu....!
Galit kas nesutikt, bet yra butent sitaip.
Smulkiau 869924884 Laisvunas CIBAS
Vartotojo avataras
Laisvunas
 
Pranešimai: 1404
Užsiregistravo: 07 Gru 2004 02:39
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 16

UNREAD_POST baidas 05 Geg 2005 02:17

nesutinku... galima dydint tiek peleka tiek pacia bure ... tik tuo paciu reiketu padidinti ir lenta.
smulkiau :arrow:
--------------------------------------------------------

OPERATORIUS.LT
+370 657 66770
skype: baidas_ltu123
--------------------------------------------------------
Vartotojo avataras
baidas
-
 
Pranešimai: 3650
Užsiregistravo: 29 Rgs 2004 20:21
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 123

UNREAD_POST Jezus 05 Geg 2005 04:06

Studento komentarai buvo iskelti kai patarinejama neturint supratimo apie ka patarinejama ir del to patarinejama pro sali. Siuo atveju sneki viska teisingai, man nezinomas tik paskutinis patarimas del stuktelejimo, bet jei esi isbandes ir padeda tai gerai. Reikia neuzmirsti kad patarinejama kad padeti klausianciajam, o ne tam kad "sublizgeti" jog tuo klausimu gali kazka pasakyti.

Kad neieiti i spinouta reikia daugiau spausti lentos sarnyra. Tai pasiekiama maziau uzsiverciant bure ant saves - laikant kuo staciau, perkeliant svori labiau i lentos prieki ant priekines kojos, ir siaip stengiantis lenta kojomis stumti ne skersai o istrizai - suteikiant jai didesni greiti.

Kad iseiti is spinouto as stegiuosi maksimaliai padidinti sarnyro prispaudima tuo pat metu truktelti galine koja lenta po savimi.

Plaukiant mazesne lenta per bangeles, reikalinga kitokia stovesena - gerokai statesne nei su race inventoriumi. Isivaizduok kad stovi tik ant priekines kojos ir kad isvengti griuvimo atgal ne remiesi su galine koja, o naudoji bure kad tave trauktu i prieki ir neleistu griuti. Galine koja veikia kaip amortizatorius absorbuojantis bangeles.

Lengvesnio vejo metu, isglisavus galima treniruotis priekine koja kilpoje, o galine pastacius prie pat priekines, stoveti issitiesus ir istiestom rankom spausti gika zemyn, kol nukraunama priekine koja ir visas svoris yra ant galines kojos ir ant ranku. igaunant greiti palaipsniui svori nuo ranku reikia perkelineti ant trapecijos, nekeiciant stovesenos. Tai leis pajusti teisinga visrutines kuno dalies laikysena, bei kurioje vietoje turi buti jegos centras ant lentos (uz priekines kojakilpes). Veliau ir normaliai pastacius kojas galesi sukoncentruoti svori i ta taska, bei ta jegos taska slankioti priklausomai nuo kurso, vejo stiprumo ir pan. Bet svarbu pajusti kad tu nesi isispyres i lenta, o stovi tiesus, gana atsipalaidaves ir uz giko laikaisi kad nepargriuti atbulas - tai reikalauja zymiai maziau jegu negu bandymas nulaikyti bure - pabandyk laikytis atpalaiduotomis rankomis uz kokio skersinio giko aukstyje pasvires kampu kokiu matai plaukiant gerus plaukikus, pamatysi kiek jegu rankose realiai reikalauja burlente. Laikai savo svori, o ne bure. Mazesnems NE RACE tipo burems geriau naudoti WAVE trapecija - ji salygoja taisyklingesne stovesena ant mazu lentu, mazesne pagunda "sedeti", nes "sedint" uzciuozia i virsu ir trukdo kvepuoti.

Jeigu yra pasokama, suolyje galine koja reikia pritraukti po savimi ir lenta pasukti pavejui.

Didejant greiciui dali svorio galima duoti galinei kojai, nes vairas sukuria didesne keliamaja jega ir taip lengvai nespinoutina.

Dar viena "tradicine" problema yra taip vadinamas "cajnikinis" trapvirviu reguliavimas. Jeigu virves per daug paduotos i prieki kad jaustis "saugiau", sustiprejus vejui, galinei ranka tenka didele apkrova, kuri bando "sukti" visa korpusui isilgai stuburo. Bandant tokiam sukimui atsispirti, remiamasi galine koja, perkraunamas vairas ir gaunamas spinoutas.

58cm su 8.0 kv.m. yra nesubalansuotas inventorius, todel uzduotis dar sunkesne.

O svarbiausia "beda" baidas paminejo - tai neteisinga stovesena suformuota didesnio inventoriaus.

Tikiuosi patarimai pades ankciau isglisuoti bei suformuoti taisyklinga stovesena.
Vartotojo avataras
Jezus
 
Pranešimai: 390
Užsiregistravo: 04 Vas 2005 12:50

UNREAD_POST Algirdas 05 Geg 2005 04:17

Jo galine ranka gaunasi per daug apkrauta tai cia tipo reikia reguliot trapecijos kilpu padeti :?:
O del bures tai plaukiam su tuom ka turim. Zodziu viskas neblogai tik kai ateina stipresnis gusis tai galinei rankai tenka nemazas apkrovimas o su priekine ranka tenka stumt gika nuo saves .Cia gal,kaip kazkas rase, nespeju gusio jegos paverst greiciu ,nes kai maksimaliai isibegeju sie nepatogumai lyg ir isnyksta.
Aciu profams ir ne tik.Dabar beliks tik isbandyti profu patarimus ir nereikes isradineti dviracio :D
" Anyksciu rinktine "
Vartotojo avataras
Algirdas
 
Pranešimai: 100
Užsiregistravo: 21 Kov 2005 20:05
Miestas: Anyksciai

j

UNREAD_POST Juozas 05 Geg 2005 04:39

Jezau, esi gimes Mokytoju!!!

Su pagarba
Juozas25
Juozas
 
Pranešimai: 367
Užsiregistravo: 04 Vas 2005 12:39

UNREAD_POST Algirdas 05 Geg 2005 04:45

Dar labai noreciau suzinot kaip teisingiau plaukt pries veja su mano inventorium. Kol kas iseina tik skersai vejo, gal siek tiek i veja .Man tai pakankamai aktualu nes plaukioju rubikiu ezere, o ten 12 salu tai pavejui ten daug nepasileisi,o jei pasileisi tai gali gaut krantu pareit. :roll: Esu kazkur forumuose skaites kaip plaukt pries veja su "durim"(nesupykit formulistai),bet manau ,kad tai nelabai tinka mano mazulei :)
ACIUUUU :!:
" Anyksciu rinktine "
Vartotojo avataras
Algirdas
 
Pranešimai: 100
Užsiregistravo: 21 Kov 2005 20:05
Miestas: Anyksciai

UNREAD_POST baidas 05 Geg 2005 10:51

Algirdas rašė:Jo galine ranka gaunasi per daug apkrauta tai cia tipo reikia reguliot trapecijos kilpu padeti :?:


trapecijos kilpos turi stoveti taip, kad apkrova abiejoms rankoms tektu vienoda. Glisuojant tu galetum paleisti abi rankas ir kabant tik ant kilpu bure nepersisverinetu nei i viena nei i kita puse, o tu plauktum tuo paciu kursu, bet cia yra idealus variantas. Kadangi vejas paprastai ezeruose nebuna pastovus susirasti ta optimaliausia vieta yra pakankamai sudetinga. Jei apkraunama galine ranka vienareiksmiskai reikia stumti trapvirves i gala.
--------------------------------------------------------

OPERATORIUS.LT
+370 657 66770
skype: baidas_ltu123
--------------------------------------------------------
Vartotojo avataras
baidas
-
 
Pranešimai: 3650
Užsiregistravo: 29 Rgs 2004 20:21
Miestas: Vilnius
Burės numeris: 123

Pries veja

UNREAD_POST Darius 77 05 Geg 2005 10:55

Buvo gera diskusija BURESE:

http://www.bures.lt/forumas/read.php?2,296,316#msg-316

paskaityk!
Vartotojo avataras
Darius 77
 
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 01 Spa 2004 12:14
Miestas: Kaunas
Burės numeris: 77

UNREAD_POST Algirdas 05 Geg 2005 11:13

Kilpas perstumus atgal turetu gal but ir gerai.bet turiu itarima ,kad kol neglisuoji nelabai bus patogu uzsikabint ir kabet ant trapes,o gal su tokiu inventorium kai glisuoji tada ir uzsikabini :?:
Vienu zodziu kai isbandysiu jusu patarimus bijau kad klausimu iskils dar daugiau :?
Gerai, dingstu kol nenusibodau :wink:
" Anyksciu rinktine "
Vartotojo avataras
Algirdas
 
Pranešimai: 100
Užsiregistravo: 21 Kov 2005 20:05
Miestas: Anyksciai

Kol neglisuoji

UNREAD_POST Darius 77 05 Geg 2005 11:26

Kol neglisuoji, tol ir nekabi! Kabinimasis ant trapes kai neglisuoji yra tik is tingejimo, arba kai esi pavarges ir nebesitiki isglisuoti
Vartotojo avataras
Darius 77
 
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 01 Spa 2004 12:14
Miestas: Kaunas
Burės numeris: 77

UNREAD_POST Jezus 05 Geg 2005 11:48

Is tiesu kai neglisuoji, priekinei rankai tenka biski daugiau darbo. Man patinka isglisuoti ant trapecijos - ne tiek reikia spausti gika zemyn rankomis.

Pries veja pades traisyklinga stovesena, kaip aprasiau buvusioje zinuteje. Galine koja gali ir likti prie priekines o ne kilpoje jei nori plaukti labai astriai. Kunas turi buti pasvires labiau i prieki nei halfvinde ir labiau virs lentos. Lenta stenkis laikyti ploksciai, tiek ziurint per isilgine asi, tiek per skersine.
Vartotojo avataras
Jezus
 
Pranešimai: 390
Užsiregistravo: 04 Vas 2005 12:50

UNREAD_POST Gedas LTU76 05 Geg 2005 13:34

Jei laisvai gali užsikabinti trapeciją neglisuodamas, tai glisuodamas nelabai galėsi plaukti aštriai, nes bus sunku uždaryti burę, dėl to jos jėgos centras bus per daug priekyje ir per stipriai spaus lentą prie vandens didindamas šlapią sąlyčio su vandeniu paviršių, tuo mažindamas greitį, o su mažu greičiu tik skersai vėjo ir gali glisuoti, be to plaukiant lėtai, spinautai atsiranda dažniau, nes vairas stumiamas labiau į šoną, nei judėjimo kryptimi.
Kiek galiu įsivaizduoti, tai buriuodamas Rubikių ežere daug bendraminčių, o ypač geriau plaukiančių, nesutinki. Tokiomis situacijomis inventorius būna suderintas „patogiam“ vandens stumdymui - gikas žemai, trapecijos kilpos per ilgos (gal ir klystu). Glisuodamas kojakilpėse, prie tokio inventoriaus suderinimo, privalai susiriesti ir tiesiogiai trukdai greičio padidėjimui, nes jungtis (šiuo atveju buriuotojas) nėra standi. Visos minkštos jungtys trukdo greičiui. Tam kad greitis būtų didesnis, turi būti kaip antras stiebo šarnyras - lankstus, bet tik ten kur reikia ir tuo pačiu standus. Turi išsitiesti per liemenį, ištiesti rankas, kojos taip pat turi būti tiesios, na galinė koja gali būti šiek tiek sulenkta. Su tokia stovėsena gali išvystyti didelį greitį. Kai susitvarkysi iki tokio plaukimo lygio, dings dažni spinautai ir galėsi pradėti galvoti apie plaukimą į vėją, nes kaip minėjau, be greičio plaukti į vėją galima tik neglisuojant, arba su švertine lenta.
Kiek įsivaizduoju, tavo spinautų atsiradimo priežastis gali būti ir burės sureguliavimas. Nepritempta burė sąlygoja tai, kad jos jėgos centras yra pasislinkęs atgal, dėl to atsitinka tai, apie ką Aidas ir Jėzus rašė, galinė ranka apkraunama ir vairas nuspiriamas į spinautą. Dėl to reikia burę tempti tiek, kad ji būtų greitesnė, o ne galingesnė, nes jei išglisuosi, tai lėksi greičiau, o jei neglisuosi, tai neglisuosi ir su pilvota bure.
Dar vienas dalykas, tai burės ir lentos nesuderinimas. Per didelė burė yra tas pats kaip ir nepritempta burė, arba tas pats kaip ir trapecijos kilpos per daug nustumtos į priekį. Įsivaizduok kad ant savo lentos užsidedi labai, labai mažą burę, na kokiu 0,5 kmv, jos giko galas vos siekia kojakilpes, kai stiebas statmenas. Jos jėgos centras yra kažkur tarp stiebo šarnyro ir kajakilpių. Dabar įsivaizduok, kad tavo lenta pritvirtinta prie vertikalaus strypo per vairo tvirtinimą ir laisvai sukinėjasi horizontalioje plokštumoje, kaip vėjarodė. Lentos pasipriešinimo centras yra tiesiai tiksliai ties vairo tvirtinimu, nes jei pastumsi lentą bet kurioje vietoje link nosies, lenta pasiduos tavo jėgai ir pasisuks. Glisuojant atsiranda ir pavėjinės briaunos pasipriešinimas, dėl to lentos jėgos centras pasislenka šiek tiek į priekį nuo vairo ir yra ties galinę kojakilpę, tai yra, jei stumtum lentą ties galine kojakilpe, ji teoriškai turėtu niekur nesisukti. Dabar sujunkime lentos ir burės, tos labai mažos, jėgas. Lentos centras ties galine kojakilpe, burės centras tarp priekinės kojakilpės ir stiebo tvirtinimo. Sudedame jas ir gauname lentos stūmimą į šoną per daug priekyje nuo lentos jėgos centro – lenta sėkmingai nusisuka pavėjui... niekaip nepaplauksi prieš vėją.
Dabar imame tavo variantą, kai burė per didelė lentai – lentos centras ten pat, ties galine kojakilpe, o burės centras gali likti net už lentos uodegos, arba bent jau virš vairo. Kadangi už lentos uodegos nėra kam atsverti burės, tai viskas tenka vairui. O kadangi vairas nepritaikytas tokiai jėgai, atsiradus bent mažiausiai galimybei, šiuo atveju bangelei, arba vėjo gūsiukui, gauni spinautą, iš kurio išeiti, dėl labai lengvų sąlygų į jį įeiti, yra žymiai sunkiau. ;)
Vartotojo avataras
Gedas LTU76
 
Pranešimai: 1299
Užsiregistravo: 10 Spa 2004 21:12
Miestas: Kaunas

Kitas

Grįžti į Plaukimo technika, Inventorius

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


cron
Prisijungimas nariams