
Slingshot pristato naujos kartos, unikalu kaita RPM. C - kaito tikslumas, bei galimybe reguliuoti spaudima ant baro, nauja bridle sistema suteikia dideli vejo diapazona ( Depower ).
Naujas RPM aitvaras yra C formos hibridas. Hibrido sukūrimo idėja nėra nauja, Slingshot kompanija atsisakė ankstesnės Bow aitvaro koncepcijos, sukūrė naują. Bow aitvarai: pasirodė, žybtelėjo ir išnyko po 2-3 metų.
RPM aitvaro sukūrimas yra perėjimas į kitą universalumo lygį. Jis yra truputį panašus į Rev aitvarą ir labai panašus į Fuel, todėl tai - Fuel aitvaras su modifikuota pokupoline (bridle) sistema.
Populiarus žurnalas „The Kiteboarder“ išspausdino interviu su dizaineriais Tony Logosz ir Amery Bernard. Šiame interviu jie patys išsamiai pasakoja apie RPM aitvarą.
Ar tai visiškai naujas dizainas ar tik atnaujintas senasis?
Remdamiesi savo žiniomis apie C formos aitvarus ir hibridus, sukūrėme naują.
Jei tai visiškai naujas aitvaras, tai kokias užduotis sau kėlėte jį gamindami?
Norėjome sukurti aitvarą hibridą, kuris pasižymėtų C formos aitvaro savybėmis ir būtų maksimaliai funkcionalus.
Kas privertė jus labiausiai paplušėti, kai kūrėte prototipą?
Pagrindinė užduotis buvo sukurti aitvarą hibridą (su pokupoline sistema) turintį C formos aitvaro savybes. Šio tikslo siekėme kurdami visus aitvarus, tačiau įgyvendinti idėją labiausiai pavyko kuriant RPM aitvarą. Yra du pagrindiniai C formos aitvaro ir aitvaro - hibrido skirtumai: skirtingos baro apkrova bei rankoms siunčiama aitvaro elgesio informacija. C aitvarai lengvai valdomi įvairiose situacijose ir perėmimų (handlepass) metu, gerai nuspėjamas jų elgesys. Ankščiau sukurti aitvarai su pokupoline sistema (bridle) tokiomis geromis savybėmis nepasižymi. Sukūrę RPM aitvarą tikslą pasiekėme – aitvarui su pokupoline sistema buvo įdiegtos C formos aitvaro valdymo bei informatyvumo savybės. Atlikome labai daug „testų“ kurie tik patvirtino, jog RPM aitvaras yra labai panašus į klasikinį C formos aitvarą.
Gal galite išskirti vieną charakteringiausią RPM aitvaro savybę ar konstrukcinę ypatybę?
Aš paminėčiau double power`į / depower`į. C aitvaro jėga pasireiškia kai kantuojama lenta, o aitvaro - hibrido jėga yra darbo su baru rezultatas. Pati svarbiausia RPM aitvaro savybė yra ta, kad jis jėgą generuoja tiek baro pagalba, tiek kantuojant lentą. Todėl šis aitvaras yra unikalus freestyle`ui.
Kuo išskirtinis šio aitvaro baro valdymas?
Išskirtinė - centrinė saugos sistema. Ji yra labai paprasta ir ypatingai patikima. Ji iššskirtinė nes yra įtaisyta baro priešakyje, todėl labai lengva, patogu ja naudotis vandenyje, sugaištama mažiau laiko. Tikrai toli gražu ne visi turi tokią saugos sistemą.
Kokios kitos šio aitvaro savybės bei ypatybės?
RPM aitvaro sparnų kraštai yra platūs kaip ir Fuel, todėl atrodo, kad valdote C formos aitvarą. Pokupolinė sistema (bridle) yra trumpa ir kompaktiška, todėl atliekant įvairius manevrus aitvaro profilis išlieka teisingos formos. Priekines ir galines stropas galima prikabinti prie papildomai padarytų kilpelių, tokiu būdu yra išplečiamas jėgos diapazonas. Priekinėmis stropomis reguliuojamas jėgos ir traukos diapazonas, depower`is bei freestyle`o galimybės. Galinėmis – reguliuojama baro apkrova, todėl atrodo, jog iš tiesų valdote C formos arba Rev aitvarą. Ši sistema yra lengvai ir greitai reguliuojama.
Ką laimi įsigijęs RPM aitvarą ?
Įsigijęs RPM, turi aitvarą su pokupoline sistema, kurio depower`io galimybės yra išplėstos, taip pat jis pasižymi C formos aitvaro savybėmis. Todėl tokį aitvarą lengva teisingai valdyti, nėra didelės apkrovos rankoms.
Kuo jūsų produktas skiriasi nuo konkurentų produkto?
Pasižymi neįtikėtinomis freestyle`o galimybėmis. Freestyle`as yra mūsų kompanijos esminė ir varomoji jėga. Savo kelią pradėjome prie ištakų, tad puikiai žinome kur link turime eiti. Sukūrę RPM aitvarą esame pusiaukelėje.

VIDEO RPM SU YOURI ZOON http://www.youtube.com/watch?v=5a__-C3yqwc
Vejo diapazono lentele nurodyta M/S