Kaitiorams:
Dar kelios pirmumo taisykles vandenyje:
5. ta pacia kryptimi leciau plaukiantis 'Raideris' Vs. greiciau plaukiantis 'Raideris' -> leciau plaukiantis raideris turi pirmumo teise. Artejantis is nugaros greiciau plaukiantis kaitioras apsisuka ir pjaunas antru halsu, kitais dviem variantais yra nesaugu, t.y. pasidavus pavejui negali zinoti ar priekyje plaukiantis letesnis 'raideris' nesumanys daryti posukio, tokiu atveju kencia ausytes arba tavo kaito stropos. Pjautis pries veja is nugaros irgi nesaugu ir nerekomenduojama del keliu priezasciu: 1. leciau priekyje plaukiantis raideris nemato eismo uz nugaros, todel lygiai taip pat gali nupjauti tau stropas jei sugalvos daryti transitiona 2. Kiek galima saugiai ir daug uzsipjauti pries veja ir jau taip pjaunantis? beto letesnysis atsiranda tavo vejo lange, o tai reiskia kad pagavus zioply automatiskai keli pavoju.
6. Body dragas Vs. 'Raideris' -> Body drageris (nervarbu mokinukas ar bicas po crasho pametes lenta) turi pirmumo teise, raideris padaro viska kad isvengtu nereikalingu susidurimu, geriausia apsisukti ir pjautis antru halsu, arba pasiduoti pavejui saugiu atstumu, kas paprastai yra du stropu ilgiai. Cia galioja mazesnio manevringumo taisykle, t.y. kas turi maziau manevringumo, tas turi pirmuma.
7. Suoliai Vs. 'Raideriai' ir visi kiti -> 'Raideriai' ir visi kiti turi pirmumo teise. Suolininkas turi pasirinkti saugu plota ir momenta kada gali atilkti triuka, t.y. min. 50 metru pavejui, i abu sonus ir 30 metru pries veja neturi buti jokiu kitu vandens dalyviu. Kaip ir anksciau mineta, reikia GALVOTI pries atliekant bet koki manevra, nesvarbu ar tai butu posukis, suolis, sustojimas pasitaisyti sortus ar paklausti biciulio ar nufotkino crasha.
Beje, pradinuku ir 'profu' zonos lietuvoje vis brestanti ir tebe labai sauni aktuali ideja, duok Dieve motulei Svencelei pribresti iki to. Stendas su taisyklem, galimais pavojais ir ju prevencija butu bent priezastis paspardyti subines nemokantiems skaityti. Siai akimirkai instruktoriai turi buti atsakingi uz mokiniu sauguma ir vieta kurioje jie plaukioje (kuo auksciau pries veja), o jei taip ir nutiktu kad parsiBodyDragino kazkas i 'profu' zona, tai 'profas', jei jis moka skaityti, turi apsaugoti ir suteikti pirmuma mazesni manevringuma turinciam kaitiorui.
Dar noreciau paliesti ir kaitu kelimo, nuleidimo bei ju parkavimo tema. Minetoje lenteleje turetu buti pazymeta jog keliant aitvara vejo lange ir dvieju stropu ilgio atstumu pavejyje (idealus variantas) nebutu kitu zmoniu, priesingu atveju sulaikomas aitvaro kelimas iki tai padaryti tampa saugu ir/ar paprasoma (jei imanoma mandagiai) zmoniu esanciu pavojaus zonoje pasitraukti ir pasaugoti savo ausytes.
Parkavimas: siekiant maksimaliai apsaugoti savo iranga, nuleidus aitvara ilgiau nei 15ai minuciu rekomenduotina susivynioti stropas ant baro. Tokiu atveju nieks netycia neuzlips ant stropu, ir jos bus maziau pazeidziamos ivairiais mikro nendriu ar stiklu ipjovimais. Manau kad nesmagu butu plaukiant, atliekant suoli ar mokinantis kiteloopa pamatyti kaip truksta stropa.. Drevernos atveju 15os minuciu intervala reiketu rekomenduoti sutrumpinti iki minimumo, o ir tik prisisegus stropas ir zioplinejant ant kranto visai nesunku tai padaryti.
Visiems linkiu saugaus vejo gaudymo sezono
