Burlentės
-
CANYON naujiena - "Tattoo Edition"
Sritis: Burlentės 22-04-2013
Parašė: extreme-sports.lt
Nyderlandai, 2013 m. kovas – Kompanija „CANYON“ su didžiausiu malonumu pristato rinkai naująją „Tattoo Edition“ seriją, kurios produktai išmarginti žymaus olandų tatuiruočių meistro Henk Schiffmacher piešiniais. „Tattoo Edition“ seriją sudaro išskirtinio dizaino sumaniųjų telefonų dėklai, ausinės, nešiojamųjų kompiuterių krepšiai ir kuprinės, garsiakalbiai ir kompiuterinės pelės. Šis platus asortimentas Lietuvos parduotuvių lentynose pasirodys jau 2013 metų pavasarį.
Henk Schiffmacher yra pasaulyje pripažintas meistras: jis tatuiruotėmis papuošė tokias garsenybes kaip Lady Gaga, Kurt Cobain, Robbie Williams, grupių Red Hot Chili Peppers ir Pearl Jam narius bei kitus žinomus pramogų pasaulio atstovus. Dabar spalvingą ir nuotaikingą Henk Schiffmacher stilių atspindės ir naujoji „CANYON“ produktų serija, kuriai specialiai ir sukurtas toks išskirtinis dizainas.
Kiekvienas kompanijos „CANYON“ naujosios „Tattoo Edition“ serijos produktas pasižymi skirtingais raštais.
Kuprinės ir krepšiai
Ausinės
Pelės
Bluetooth produktai
Sumaniųjų telefonų dėklai
Kompanija „CANYON“ pristato „Tattoo Edition“ serijos sumaniųjų telefonų dėklus, kurie nuo subraižymų saugo „iPhone 5“ bei „Samsung Galaxy“ serijos telefonus. Patikimi ir ilgaamžiai dėklai sukurti tiksliai pagal minėtų telefonų matmenis, todėl stilingas dizainas netrukdo naudotis visomis telefono funkcijomis. Su kiekvienu dėklu pristatoma ir speciali ekrano apsauga, o per 2013 metus turėtų būti praplėstas asortimentas, kad dėklą išsirinkti galėtų ir kitų išmaniųjų telefonų savininkai.
Apie kompaniją „CANYON“
Kompanijos „CANYON“ produktai pasižymi žaismingumu bei jaunatviškumu ir dinamišką gyvenimo būdą propaguojančiam vartotojui siūlo praktiškus, prieinamos kainos ir paprastai valdomus IT, elektronikos bei kompiuterių periferijos produktus. Visi produktai kuriami griežtai laikantis vidinio įmonės įsipareigojimo rinkai siūlyti gražius ir stilingus produktus konkurencingomis kainomis neaukojant dėl to produktų kokybės. 2003 metais įkurta kompanija yra viena iš sparčiausiai savo srityje augančių prekės ženklų Azijos, Europos, Vidurio Rytų bei Afrikos regionuose.
Komentarai
Komentuoti
